نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ معمولا پس از یک ماه بر روی سایت ثبت نام استانی منتشر می شود. داوطلبان آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی برای اطلاع از نتیجه آزمونی که در آن شرکت کرده اند، می توانند به سایت “ namatest.ir  مراجعه کنند. داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی مورد نظر اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی از نحوه دریافت و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه کرده ایم.

منبع:‌ نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

کارنامه آزمون نمونه‌دولتی همانند ثبت نام آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی به صورت اینترنتی اعلام می شود. داوطلبان برای مشاهده و دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی 1401 – 1402 باید به سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی ” namatest.ir “ مراجعه کنند. 

هرچند که زمان برگزاری آزمون به صورت هماهنگ کشوری می باشد اما اعلام نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان متفاوت می باشد. البته باید متذکر شویم این اختلاف زیاد نیست و تمامی استان ها در یک بازه یک هفته نتیجه آزمون را بر روی سایت های استانی قرار می دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1401 – 1402 نهایتا پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ای از برگزاری آرمون در نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

 

تاکنون اطلاعیه و اخبار جدیدی پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ دریافت نکرده ایم. به محض مشخص شدن زمان اعلام نتیجه از طریق سایت ” namatest.ir ” در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم است اشاره کنیم پس از اعلام نتیجه آزمون نمونه‌دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، دسته ای از دانش آموزان که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با مراجعه به مدرسه محل قبولی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

نحوه دریافت در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سایت این استان به آدرس الکترونیکی ” namatest.ir “ اعلام می گردد. در صورتی که قصد دارید در زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی از نتیجه عملکرد خود مطلع شوید، می توانند مطابق مراحل زیر جهت دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. 

1️⃣ به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی ” namatest.ir “ مراجعه کنید. 

2️⃣ بر روی عبارت ” نتیجه آزمون ورودی دبيرستان ها و هنرستان هاي نمونه دولتي شهر آذربایجان شرقی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ” کلیک کنید. 

 

3️⃣ در نوار سمت راست بر روی ” مشاهده نتیجه آزمون ” کلی کنید.

 

4️⃣ پس از ورود به صفحه مورد نظر، نقش و نام سازمان را دانش آموز و نام مدرسه وارد کنید. 

 

5️⃣ بر روی گزینه ” دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی ” کلیک نمایید و نتایج را دریافت و مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 430

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: