دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را ادامه برای دانلود قرار داده ایم. آزمون تیزهوشان نهم به دهم هرسال توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به منظور جذب دانش آموزان نمونه و مستعد جهت تحصیل در مدارس برتر کشور یعنی تیزهوشان، برگزار می‌شود. دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این آزمون، باید واجد شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باشند. به همین منظور لازم است در زمان اعلام شده از سایت سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نسبت به دریافت دفترچه نامبرده اقدام کنند. این مطلب در خصوص دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تهیه شده است تا به سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود.

منبع: دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تمام دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی شروع مراحل ثبت نام را با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم آغاز کنند. سپس چنانچه تمامی مندرجات دفترچه‌ی را به طور کامل مطالعه کردند و مطابق دفترچه واجد شرایط شرکت در آزمون بودند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام تیزهوشان

 

دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

درحال حاضر در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم 1401 – 1402 قرار نداریم، به همین دلیل لینک مربوط به دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 هنوز فعال نگردیده است. پس از فعال شدن لینک مربوط به آن در درگاه ورودی آزمون های وزارت بهداشت و یا در سامانه همگام، برای تسهیل روند دریافت این دفترچه، لینک دریافت آن در این قسمت قرار داده خواهد شد. 

 

دانلود دفترچه‌ی ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

 

زمان انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لینک دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 همزمان با فعال شدن لینک نام نویسی فعال می‌شود. داوطلبان فرصت چند روزه ای برای دریافت دفترچه و سپس ثبت نام در این آزمون خواهند داشت.

 

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

 

در سالهای گذشته‌ زمان ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ، مقطع نهم به دهم اواسط فروردین ماه از طریق درگاه ورودی آزمونهای وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنی ” azmoon.medu.ir ” انجام شد که در این تاریخ لینک دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 نیز فعال گردید. پیش بینی می‌شود برای سال آینده نیز دفترچه‌ی در همین بازه زمانی منتشر گردد.

 

لازم است اشاره کنیم که دریافت دفترچه دهم 1401 – 1402 از طریق سامانه همگام مدارس ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر است.

 

جزییات دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

داوطلبان قبل از نام نویسی لازم است دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 را به طور کامل مطالعه کنند. این دفترچه حاوی تمامی اطلاعات لازم برای نام نوییسی می باشد در ادامه انیم وارد ا ذکر کرده ایم

✅ جدول زمانبندی نام نوییسی و اعلام نتایج

✅ شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

✅ شرایط داوطلبان دو قلو همجنس یا غیر همجنس

✅ مدارک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

✅ ضوابط و مقررات لازم برای پذیرش دانش آموزان

✅ منابع و دروس امتحانی و ضرایب آن ها، تعداد سوالات هر سرفصل امتحانی

✅ کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون

✅ قوانین و شرایط انتقالی دانش آموزان پذیرفته شده

✅ شهریه مدارس تیزهوشان

پس از انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 داوطلبان در زمان مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند. 

زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در انتهای دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ در پایه دهم مشخص شده است و دانش آموزان با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می توانند شرکت کنند و شانس خود را در قبولی این مدارس امتحان کنند. 

پس مدت زمانی چند هفته ای نتایج آزمون تیزهوشان اعلام می شود و دانش آموزان می توانند کارانه خود را دریافت کنند. آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده اند می توانند در فرصت چند روزه نسبت به نتایج خود اعتراض خود را ثبت کنند.

مشاوره ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 اطلاعات مفیدی برای داوطلبان ارائه شده است تا بتوانند یک دید کلی از این آزمون بدست آورند. توضیه می شود قبل از ثبت نام در آزمون از تمامی شرایط آگاهی یابید.

توصیه می شود داوطلبان قبل از شروع نام نویسی دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم را به صورت کامل مطالعه کنند و از تمامی شرایط شرکت در آزمون و زمان بندی نام نویسی و برگزاری و منابع این آزمون مطلع شوند و با آگاهی کامل شرکت کرده و شانس قبولی خود را بیشتر کنند.

با توجه امکانات و سطح بالای این مدارس رقابت شدیدی در میان داوطلبان وجود دارد و دانش آموزانی که قصد قبولی در این مدارس را دارند باید با یک برنامه صحیح و اصولی منابع آزمون تیزهوشان را مطالعه کرده و با آمادگی کامل شرکت کرده تا بتوانند در این آزمون شرکت کنند. مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با سال ها تجربه در زمینه مشاوره و برنامه ریزی دانش آموزان آماده خدمت رسانی به داوطلبین گرامی می باشد.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ -۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در چه تاریخی منتشر می شود؟

در متن مقاله زمان انتشار این دفترچه را شرح داده ایم.

دفترچه نام نویسی شامل چه مواردی است؟

در این دفترچه شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان و جدول زمابندی و نحوه نام نویسی و موارد دیگر وجود دارد. در متن مقاله به بررسی کامل موارد پرداخته ایم.

منبع: دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ ۱۴۰۲





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: