رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس کنکور ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. رشته مهندسی کامپیوتر در اکثر دانشگاه های سراسری و در دوره های مختلف همچون پردیس خودگردان ارائه می‌شود. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند می‌توانند برای اطلاع از شانس قبولی خود از رتبه‌های قبولی سال های گذشته مطلع شوند تا بدانند آیا با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند، شانس قبولی در کد رشته انتخابی خود را دارند یا خیر. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور 1400 می‌پردازیم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰

مهندسی کامپیوتر از رشته های پرطرفدار در میان داوطلبان کنکور ریاضی می‌باشد و داوطلبان برای قبولی در این رشته بایستی رتبه خوبی را بدست آورند. در این میان برخی داوطلبان گمان می‌کنند که اگر حتی اگر رتبه مناسبی هم کسب نکرده باشند، می‌توانند در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه های پردیس خودگردان قبول شوند.

علاقه مندان به رشته مهندسی کامپیوتر که قصد انتخاب این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، پس از در نظر گرفتن تمامی شرایط این دانشگاه ها از جمله شهریه نسبتا بالای آن می‌توانند از رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۰ جهت تخمین شانس قبول شدن خود استفاده کنند و یک دید کلی از محدوده پذیرفته شدن خود بدست آورند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

بخوانید: انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 748
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1056

منطقه دو | رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس ۱۴۰۰

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 804
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 928

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 576
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 751

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر پردیس کنکور ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 164

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: