رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99
نوشته شده توسط : دانتل

بینایی سنجی یا اپتومتری، یکی از رشته هایی است که داوطلبان رشته تجربی، می توانند در آن، ادامه تحصیل دهند. آشنایی با رتبه قبولی در بینایی سنجی کنکور 99 ، یکی از نکاتی است که درصورت تمایل به انتخاب این رشته، باید از آن آگاهی داشته باشید. به همین خاطر در این موضوع به معرفی رشته بینایی سنجی و حدنصاب های لازم برای قبول شدن در آن، خواهیم پرداخت. اگر به تحصیل در رشته بینایی سنجی علاقه دارید، بهتر است پس از دریافت کارنامه اولیه از سوی سازمان سنجش، راجع به احتمال قبول شدن خود در این رشته، با یک مشاور تحصیلی مطمئن مشورت نمایید.

 منبع: رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99

رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99 | روزانه

بینایی سنج ها وضعیت قدرت دید بیماران را بررسی می کنند. آنها می توانند در کنار تعیین میزان ضعف دید و دوربینی یا نزدیک بینی، درصورتیکه تخصص کافی داشته باشند، برای بیماران عینک یا لنز مناسب را تهیه کنند. اپتومتریست ها، می توانند در بیمارستان، کلینیک یا مراکز بهداشت مشغول به کار شوند و حتی با دریافت مجوز، کسب و کار شخصی خود را، راه اندازی کنند و در تعیین نمره چشم و عینک برای بیماران فعالیت کنند.

 

 

 

منطقه یک | رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی شهید بهشتی  2080
علوم پزشکی ایران 2899
علوم پزشکی مشهد 2970

 

منطقه دو

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 2852
علوم پزشکی مشهد 3910
علوم پزشکی اصفهان 10890

 

منطقه سه 

دانشگاه رتبه در سهمیه
علوم پزشکی ایران 2380
علوم پزشکی شهید بهشتی 2100
علوم پزشکی شیراز 3098

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته بینایی سنجی 

همانطورکه پیش‌تر نیز در این مقاله اشاره کردیم، رشته بینایی سنجی فقط در تعداد محدودی از دانشگاه های سراسری و فقط در دو دوره روزانه و پردیس خودگردان ارائه می‌شود و پذیرش آن نیز فقط به صورت با آزمون و از طریق کنکور سراسری تجربی می‌باشد.

انتخاب رشته کنکور تجربی مرحله بسیار مهمی است که اگر قصد دارید در این مرحله رشته بینایی سنجی را نیز انتخاب کنید، به هیچ وجه نباید بدون آگاهی و داشتن اطلاعات از انتخاب رشته، شتابزده و عجولانه رفتار کنید. چرا که در سال های گذشته شاهد داوطلبانی بوده ایم که با اینکه رتبه‌ی مناسبی نیز کسب کرده بودند، اما موفق به کسب قبول شدن نشدند و دلیل آن نیز انتخاب رشته نادرست می‌باشد. برای مشاهده آخرین رتبه‌ی قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

اگر می خواهید با آگاهی قدم در مسیر انتخاب رشته بگذارید، پیشتهاد ما به شما مشورت با یک مشاور تحصیلی است، که در این زمینه مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در حال فعالیت هستند و چنانچه مایل باشید می‌توانید از تجارب مشاوران ما در جهت یک انتخاب رشته درست استفاده نمایید. 

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه و تراز قبولی رشته بینایی سنجی کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی بینایی سنجی کنکور 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: