نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس خودگردان کنکور ۹۹ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۱ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبانی که پس از دریافت نتایج اولیه خود، رتبه خود را رویت کرده و قصد انتخاب رشته مهندسی‌پزشکی را دارند، بایستی ابتدا نسبت به این موصوع آگاهی داشته باشند که با رتبه‌ای که بدست آورده اند، در چه کد رشته محل هایی شانس قبولی دارند و سپس به سراغ تکمیل فرم انتخاب رشته خود بروند.  برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 99 مطلع شوند و سپس از طریق مقایسه رتبه‌ها، الویت بندی خود را مشخص کنند. 

 منبع: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۹۹

رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۹۹ 

برخی داوطلبان گمان می‌کنند که برای قبولی در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه های پردیس خودگردان به دلیل شهریه پرداز بودن، نیازی به کسب رتبه مناسب نخواهند داشت، در حالی که اینطور نیست و دانشگاه هایی که در ظرفیت پردیس خودگردان دانشجو می‌پذیرند، از دانشگاه های مطرح کشور می‌باشند که برای ورود به این دانشگاه ها، داوطلب باید رتبه مناسبی کسب کند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

ملاک و معیار قبولی داوطلبان این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه داوطلب در سهمیه می‌باشد که از مهم‌ترین سهمیه های موثر در کنکور سراسری، سهمیه ایثارگران و سهمیه مناطق می‌باشد که در ادامه آخرین رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور 99 را به تفکیک در جداولی ارائه کرده ایم.

 

بخوانید: راهنما انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

 

 

سهمیه ایثارگران 

سهمیه ایثارگران از دو سهمیه ایثارگران 25 درصد و ایثارگران 5 درصد تشکیل شده است و بدین صورت اعمال می‌شود که در هر دانشگاه پردیس خود گردان 25  درصد از ظرفیت رشته مهندسی پزشکی به داوطلبان با سهمیه ایثارگران 25 درصدی و 5 درصد از ظرفیت نیز به داوطلبان با سهمیه ایثارگران 5 درصدی اختصاص دارد.

دانشگاه رتبه در سهمیه سهمیه
پردیس خودگردان | دانشگاه صنعتی امیرکبیر 1452 ایثارگران | 25 درصد ظرفیت
پردیس خودگردان | دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3125 ایثارگران | 5 درصد ظرفیت

 

سهمیه مناطق | رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس ۹۹

سهمیه مناطق مهم ترین سهمیه و در واقع پرجمعیت ترین سهمیه کنکور سراسری می‌باشد که داوطلبان با توجه به محل اخذ مدرک‌شان در یکی از سهمیه های منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه تقسیم بندی می‌شوند. جدول زیر، تعدادی از آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی پزشکی دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور 99 را در سهمیه مناطق شامل منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه نشان می‌دهد که داوطلبان با این سهمیه می‌توانند از رتبه‌های زیر جهت تخمین شانس قبولی‌شان استفاده کنند.

دانشگاه رتبه در سهمیه سهمیه
پردیس خودگردان | دانشگاه صنعتی امیرکبیر 2190 منطقه یک
پردیس خودگردان | دانشگاه صنعتی امیرکبیر 3865 منطقه دو
پردیس خودگردان | دانشگاه صنعتی امیرکبیر 4965 منطقه سه

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

رشته مهندسی پزشکی در یکی از دانشگاه های برجسته کشور یعنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه می‌شود، بدین معنی که متقاضیان این رشته بایستی ضمن کسب رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس خودگردان، بایستی در انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱ نیز نهایت دقت را داشته و با توجه به رتبه‌ای که بدست آورده اند، الویت های خود را آگاهانه بچینند.

چینش آگاهانه الویت های مربوط به انتخاب رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان، نیازمند داشتن آگاهی است که برای این منظور داوطلبان می‌توانند از یک مشاور باتجربه در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ کمک بگیرند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل می‌توانند به شما داوطلبان عزیز برای یک انتخاب رشته اصولی در دانشگاه های پردیس خودگردان کمک می‌کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رشته مهندسی پزشکی پردیس خودگردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا متقاضیان رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان، می‌توانند از آخرین رتبه‌های پذیرقته شدگان مهندسی پزشکی کنکور 99، جهت تخمین شانس قبولی خود استفاده کنند؟

در سال های مختلف، به دلایل مختلفی همچون انتخاب داوطلبان و افزایش و کاهش ظرفیت ها، ممکن است رتبه‌های پذیرقته شدگان دانشگاه های پردیس خودگردان تغییر کند، اما با این حال نیز بله، متقاضیان می‌توانند از آخرین رتبه‌های قبولی استفاده کنند و الویت های خود را مشخص کنند.

رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان چه میزان ظرفیت دارد؟

رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه های پردیس خودگردان دارای ظرفیت محدودی هستند.

کدام دانشگاه های پردیس خودگردان، رشته مهندسی پزشکی را ارائه می‌دهند؟

از جمله دانشگاه های پردیس که رشته مهندسی پزشکی را ارائه می‌کند، دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که در متن مقاله به آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان این رشته در کنکور 99 ارائه کرده ایم.

منبع: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۹۹





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی پزشکی پردیس کنکور ۹۹ ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: