زمان کنکور کاردانی به کارشناسی 99
نوشته شده توسط : دانتل

کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

سازمان سنجش و آموزش کشور هرساله فرصتی را برای ادامه تحصیل فارغ التحصیلان مقطع کاردانی فراهم می‌نماید، بدین ترتیب که متقاضیان با دردست داشتن مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

لازم به ذکر است داوطلبان همزمان با ثبت نام رشته‌های باآزمون باید انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی را نیز انجام دهند و تمامی شرکت کنندگان مجاز به انتخاب رشته، می‌توانند تمام کدرشته محل‌های ارائه شده چه بصورت با آزمون و چه بصورت بدون آزمون را در فرم انتخاب رشته خود قراردهند.

زمان ثبت نام 

برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 را دارند لازم است بگوییم، فرصت ثبت نام برای رشته‌های باآزمون به پایان رسیده است و زمان ثبت نام این آزمون در روز چهارشنبه  تاريخ 99/02/17 بوده و تا تاریخ  99/02/27  ادامه داشته است و برای جاماندگان نیز فرصتی در 99/03/25 لغايت 99/04/04، فراهم شد.

تمامی داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در فرآیند انتخاب رشته، کدرشته محل‌های باآزمون و بدون آزمون را انتخاب نمایند؛ اما اگر داوطلبی از ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 جا مانده است تنها در رشته‌های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی حق انتخاب دارد.

ثبت نام رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 99

داوطلبانی که قصد شرکت در رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند توجه داشته باشند طبق اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر فرصت مجدد(سری سوم) ثبت نام و انتخاب رشته برای شركت در رشته‌های پذيرش براساس سوابق تحصيلی یعنی براساس معدل كل دوره كاردانی، دوره‌های كاردانی به كارشناسی ناپيوسته سال 1399، در تاریخ سوم شهریور، کلیه داوطلبان می‌توانند برای پذیرش در اين رشته‌ها از روز سه‌شنبه مورخ 99/06/11 تا روز جمعه مورخ 99/06/14 به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

پس از تعویق‌های مکرر این آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا، سازمان سنجش درمورد زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی در تاریخ پنجم شهریورماه، اطلاعیه‌ای با عنوان اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ، نحوه پرينت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال 1399، از طریق سایت مربوطه منتشر کرده است.

طبق متن این اطلاعیه زمان برگزاری این آزمون در صبح روز جمعه مورخ 99/06/14 خواهد بود و داوطلبانی که در رشته‌های این آزمون ثبت نام و انتخاب رشته نموده‌اند باید در این تاریخ در جلسه حضور یابند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99

طبق اطلاعیه توضیح داده شده در متن فوق، برای داوطلبان کلیه رشته‌های باآزمون، کارت شرکت و ورود به جلسه از روز سه‌شنبه 99/06/11 قابل دسترسی و پرینت خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند با در دست داشتن اطلاعات خود مثل شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام و کدملی نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند، چرا که کارت ورود به جلسه یکی از الزامات ورود به جلسه می‌باشد و داوطلبان باید پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار را همراه خود به جلسه ببرند.

اگر داوطلبی شماره داوطلبی، شماره پرونده و يا كدپيگيری ثبت نام خود را فراموش کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به بخش سيستم پاسخگويی سایت سنجش و آموزش کشور، نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمايد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان کنکور کاردانی به کارشناسی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود کافی است مراحل زیر را طی کنند.

  • مرحله اول: وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • مرحله دوم: برروی گزینه ” کاردانی به کارشناسی ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنید.
  • مرحله سوم: در صفحه پیش‌رو برروی گزینه ” کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ”  کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: در این مرحله در کادر پیش‌رو باید اطلاعات فردی و همینطور شماره پرونده، شماره شناسنامه و کدپیگیری ثبت نام را وارد کنید.
  • مرحله پنجم: در این مرحله کارت ورود به جلسه به مشخصات داوطلب و آدرس حوزه امتحانی نمایش داده می‌شود و باید یک برگه پرینت از آن تهییه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان کنکور کاردانی به کارشناسی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان کنکور کاردانی به کارشناسی 99




:: برچسب‌ها: زمان کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: