نوشته شده توسط : دانتل

مشاور تحصیلی تلفنی | یک مشاور مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مشاور خوب دارای ویژگی‌های مشخصی است. مهم‌ترین فاکتورهای یک مشاور مناسب عبارتند از دانش بروز و تجربه کافی. بسیاری از افراد که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند تنها یکی از این دو ویژگی را دارند. عدم اطلاع از دانش روز باعث افزایش احتمال خطا در راهکارهای پیشنهادی می‌شود. همچنین مشاوری که از تجربه کافی برخوردار نیست نمیتواند در بزنگاه‌ها کمک شایان توجهی به متقاضیان بکند. علاوه براین بسیاری از مسائل تحصیلی نه با دانش آکادمیک بلکه با تجربه قابل حل هستند.

مشاور مناسب | راه تشخیص مشاورتحصیلی

برای بسیاری از متقاضیان دریافت مشاوره تحصیلی ارزیابی دانش و تجربه مشاوز کار دشواری است. راه های مختلفی برای ارزیابی و انتخاب یک مشاورتحصیلی مناسب وجود دارد. بهترین شیوه برای تشخیص مشاورتحصیلی مناسب جایگاه شغلی و مجموعه‌ای است که مشاور در آن بستر به مشاوره می‌پردازد. مجموعه‌های تحصیلی مختلف فیلترهایی برای همکاری با مشاورین درنظر می‌گیرند. پس ارتباط با مشاوری که تحت نظر یک مجموعه تحصیلی به فعالیت می‌پردازد امن‌ترین راه برای اطمینان و اعتماد به مشاور و انتخاب وی می‌باشد.

مشاوره تلفنی | مشاوره تحصیلی تلفنی

وضعیت فعلی جهان بدلیل درگیری با کرونا باعث تغییرات عمده در بسترهای مختلف ارائه خدمات شده است. مشاوره یکی از فعالیت‌های خدماتی است. یعنی مشاورین در حال ارائه خدمت به مراجعین می‌باشند. تا پیش از این مشاوره حضوری مطلوبترین شیوه برای اخذ مشاوره بود. اما امروز بستر اینترنت جایگزین مناسبی برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و در عین حال حفظ سلامت خود و جامعه است.

مشاوره تحصیلی تلفنی | مزایا و معایب

اعتمادکردن در بستر مجازی به سایت‌های تحصیلی و مشاورین آنها کار دشواری است. اطمینان از دریافت خدمات مشاوره‌ای مناسب، مهم ترین چالش پیشروی متقاضیان برای انتخاب مشاور است. این دغدغه‌ای برحق و بجاست. با این حال راه‌هایی برای ارزیابی و حصول اطمینان به این مشاورین وجود دارد. کیفیت خدمات سایت، بروز بودن مقالات و تجربه افرادی که از این خدمات استفاده کرده‌اند راه‌هایی برای کسب اطمینان به این بستر می‌باشد.

مشاوره تحصیلی تلفنی، علی‌رغم مسائلی که ذکر شد دارای مزایای بسیاری است. از جمله این مزایا میتوان به صرفه جویی در وقت و هزینه، در دسترس بودن و امکان انتخاب بهترین مشاورین علی‌رغم محدودیت‌های مکانی اشاره کرد.

مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل

در این بخش قصد داریم به معرفی تیم تحصیلی دانتل بپردازیم. مجموعه دانتل متشکل از متخصصین در رده‌های مختلف می‌باشد. این مجموعه با همکاری جمعی از افراد متخصص و باتجربه، استفاده از تیم روانشناس و اساتید و معلمینی که تجربه حضور در بسترهای مختلف آکادمیک دارند آماده خدمات رسانی در امر مشاوره تحصیلی به مراجعین می باشد.

تیم دانتل دارای فیلترهای متعدد برای همکاری با مشاورین است. یکی از امتیازاتی که موجب تمایز دانتل از سایر مجموعه‌های تحصیلی است استفاده از متخصصین سراسر کشور می‌باشد. همچنین تعداد بالای مشاورین و ساختار تیمی متشکل از مشاورین تحصیلی، معلمین، اساتید و روانشناسان باعث شده است تا مراجعه کنندگان دانتل با دست پر و میزان بالای رضایت از دسترسی آسان و سریع سخن بگویند.

برای ارتباط سریع و آنلاین با مشاورین متخصص مجموعه تحصیلی می توانید به مراجعه به پایگاه اینترنتی دانتل به آدرس و duntelco.com همچنین از طریق شماره تلفن 02126295595 از سراسر کشور تماس حاصل فرمایید.

منبع: مشاوره تحصیلی تلفنی




:: برچسب‌ها: مشاوره تحصیلی تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: