دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در روزهای نزدیک به زمان برگزاری آزمون، برای تمامی داوطلبانی که ثبت نام کرده اند، منتشر می‌شود. هر داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری موظف به دریافت کارت می‌باشد، چراکه به همراه داشتن آن از ملزومات شرکت در آزمون می‌باشد. در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 می‌پردازیم، تمامی داوطلبان کنکور سراسری می ‎توانند برای دریافت این کارت از اطلاعات این مقاله استفاده کنند.

منبع: کارت ورود به جلسه کنکور

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ در یک بازه زمانی چند روزه پیش از شروع آزمون منتشر می‌گردد. تا کنون اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش منبی بر تاریخ برگزاری کنکور ۱۴۰۱ و انتشار کارت منتشر نشده است. پیش بینی این آزمون در تیر ماه برگزار شود.

 

تاکنون زمان دریافت کارت کنکور سراسری منتشر نشده است. به محض انتشار در این بخش از مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

کارت ورود به جلسه کنکور 1401 حاوی اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب، همراه با کارت ملی وی جهت شناسایی برای شرکت و حضور در جلسه استفاده می‌شود. لازم است تاکید کنیم که همراه داشتن این کارت از الزامات است و چنانچه داوطلب کارت خود را به همراه نداشته باشد، مجاز به شرکت در جلسه آزمون نخواهد بود.

 

داوطلبانی که در چند گروه آزمایشی اقدام به ثبت نام در کنکور سراسری 1401 کرده اند، باید برای هر گروه آزمایشی کارت مربوطه را همراه داشته باشد.(کارت‌ها جداگانه هستند و نمی توان از یک کارت برای ورود به همه گروه های آزمایشی استفاده کند.)

 

راهنمای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور 1401

همانطور که اشاره کردیم برای تمامی داوطلبان، کارت ورود به جلسه آزمون صادر و داوطلبان برای دریافت آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به دریافت آن اقدام کنند. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۱ را شرح داده ایم. 





:: برچسب‌ها: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 58

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: