نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 را به صورت تصوصیری شرح داده ایم. داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 1401 را دارند، بایستی در زمان‌های اعلام شده از سوی سازمان سنجش فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند. از مدارک لازم برای شرکت در جلسه کنکور سراسری، کارت ورود به جلسه می‌باشد که داوطلبان باید پیش از شرکت در آزمون نسبت به گرفتن آن اقدام کنند. در ادامه مطالبی را پیرامون ورود به زمان گرفتن و نحوه دریافت کارت جلسه کنکور سراسری 1401 ارائه کرده ایم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

منبع: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401

همانطورکه اشاره کردیم برای تمامی داوطلبان آزمون سراسری 1401، کارت صادر و داوطلبان بایستی برای گرفتن آن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خود نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند. داوطلبی که قصد حضور در جلسه آزمون سراسری 1401 را دارد می‎تواند در موعد مقرر، طبق مراحل زیر پیش رفته و کارت خود را دریافت کنند. برای اطلاع از باجه رفع نقص کنکور کلیک کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ”  sanjesh.org ” مراجعه کنید

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت، گزینه ” سراسری ” را انتخاب نمایند.

3️⃣ در صفحه ایجاد شده، بر روی لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 1401 ” کلیک نمایند.

4️⃣ در این مرحله چهار کادر پیش روی داوطلبان می‎ باشد که در کادر اول نیاز به شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام، در کادر دوم نیاز به شماره پرونده و کد ملی، در کادر سوم نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی و در کادر چهارم نیاز به شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه داوطلب می‌باشد. یکی ازکادرها را انتخاب و تکمیل و پس از وارد کردن کد امنیتی، می‌توانید کارت ورود به جلسه خود را بگیرید.

به محض فعال شدن لینک کارت ورود به جلسه کنکور سراسری این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401

همانطورکه گفته شد، سازمان سنجش کارت ورود به جلسه تمامی شرکت کنندگان را چند روز پیش از برگزاری کنکور منتشر می‌کند. با توجه به انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش مبنی بر زمان برگزاری کنکور 1401 در روزهای نهم تا دوازدهم تیرماه، پیش بینی می‌شود کارت ورود به جلسه نیز در دهه اول تیرماه سال آینده منتشر شود. برای مشاهده نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور کلیک کنید.

از 7 تیر ماه 1401 داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون سراسری خود از طریق ساین سازمان سنجش اخذ کنند.

برای مشاوره در زمینه برگزاری کنکور سراسری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

منبع: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: