سوالات آزمون تیزهوشان
نوشته شده توسط : دانتل

سوالات آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 به شرکت کنندگان در این آزمون کمک می کند تا بتوانند با استفاده از این سوال‌ها نمره قبولی خود را تخمین بزنند. همینطور داوطلبانی که علاقه مند هستند در آزمون تیزهوشان سال بعد شرکت کنند، می توانند با استفاده از سوال‌ها آزمون خود را برای شرکت در آزمون های سمپاد سال آینده آماده کنند چراکه می توانند با سطح سوالات و نحوه طراحی سوال برای هر درس آشنا شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید چراکه لینک دانلود سوالات آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 را به همراه پاسخنامه برای شما عزیزان قرار داده ایم.

منبع:‌ سوالات آزمون تیزهوشان

 

سوالات آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پس از برگزاری آزمون  سوالات آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت استعداد های درخشان منتشر شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

اغلب دانش آموزانی که تمایل دارند در سال های آینده در آزمون تیز هوشان شرکت کرده و به مدارس سمپاد راه پیدا کنند، به دنبال دریافت سوال‌ها این آزمون هستند تا بتوانند با مطالعه سوالات آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 به همراه پاسخنامه آن ها ضمن آشنایی با تیپ سوالات و نحوه طراحی آن ها، با پاسخ دادن به آن ها از میزان آمادگی خود نیز مطلع گردند. 

سوال‌ها آزمون تیزهو شان هرساله برای دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم منتشر می شود؛ شرکت کنندگان می توانند با استفاده از سوال‌ها مرتبط با هر مقطع به همراه پاسخنامه ها، نمره قبولی خود را پیش از اعلام نتایج محاسبه کنند و بتوانند شانس قبولی خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان تخمین بزنند.

برای اطلاع از تراز قبولی آزمون مدارس تیزهوشان در همه شهرها و استان ها بر روی مقاله زیر کلیک کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 162

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: