دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

داوطلبانی که دارای کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند؛ و پس از انتخاب رشته موفق به قبولی در کدرشته های انتخابی نشده اند و یا از نتیجه خود رضایت ندارند. مجدد می توانند بصورت باآزمون شانس خود را برای دانشگاه آزاد استفاده کنند.

دانشگاه های آزاد در سراسر کشور، در صورتی که در مرحله انتخاب رشته، ظرفیت رشته هایشان تکمیل نشود؛ لیست آنها را در صورت موافقت وزارت علوم و شورای سنجش و پذیرش دانشجو، از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  به نشانی اینترنتی “azmoon.org” در قالب دفترچه ای با عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99، در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

در ابتدا لازم به ذکر است داوطلبانی می‌توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند که کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را در کارنامه اولیه، در اختیار داشته باشند.

تا کنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99، از سوی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است. اما اگر طبق روال سالیان گذشته، دانشگاه های آزاد بتوانند با موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو، برای جذب دانشجو در ظرفیت‌های خالی‌شان اقدام کنند، معمولا این فرآیند بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99، انجام می‌شود.

سال گذشته دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اوایل مهرماه منتشر شد. اما امسال با توجه به شرایط کرونایی و تعویق برگزاری کنکور سراسری پیش بینی می‌شود اوایل آبان ماه منتشر شود و همینطور تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز اواخر آبان ماه برای داوطلبان امکان پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مستلزم مطالعه کامل مفاد دفترچه است. دفترچه تکمیل ظرفیت شامل واحدهایی که است که در این مرحله کدرشته ارائه کرده اند. این کدرشته ها شامل رشته های جدید و ظرفیت های تکمیل نشده هستند.

دفترچه تکمیل ظرفیت هنوز منتشر نشده است و به محض انتشار این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید. 

منبع: دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99




:: برچسب‌ها: دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: