دفترچه ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه راهنما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده ایم و زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته 1401 چند روز قبل شروع ثبت نام می باشد. تمامی متقاضیانی که قصد ورود به دانشگاه آزاد را دارند می توانند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود و همینطور رشته مورد نظرشان در یکی از مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به صورت بدون کنکور ادامه تحصیل دهند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 نیازمند این است که داوطلبان اطلاع داشته باشند که چه کد رشته محل هایی در مقطع مورد نظرشان ارائه شده است.

منبع: دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

با شروع زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 در سایت سازمان سنجش، پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir برای هر کدام از مقاطع نیز یک دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 می گردد. تمامی متقاضیان در قدم اول بایستی که به سایت نامبرده مراجعه کنند و دفترچه مقطع مورد نظر خود را دریافت کنند و به دقت تمامی مندرجات آن را مطالعه کنند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

برای ثبت نام به موقع نیاز هست که داوطلبان در زمان های اعلام شده در سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتیazmoon.org سریعا ابتدا دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه کنند و سپس کد رشته محل های مورد نظر خود را الویت بندی کرده و به دقت در فرم مربوطه درج کنند.

برای دانلود دفترچه کارشناسی پیوسته ۱۴۰۱ کلیک کنید (منتشر نشده)
برای دانلود دفترچه کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ کلیک کنید 
برای دانلود دفترچه کاردانی پیوسته ۱۴۰۱ کلیک کنید (منتشر نشده)
برای دانلود دفترچه کاردانی ناپیوسته ۱۴۰۱ کلیک کنید (منتشر نشده)

لازم است اشاره کنیم که دفترچه‌های مقاطع مختلف شامل مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا از یکدیگر در لینک های جداگانه در این سایت قرار خواهد گرفت که متناسب با مقطعی که انتظار دارید دفترچه مورد نظر خود را دانلود کنید.

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ | نیمسال اول

داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید هستند می توانند دفترچه‌ی کاردانی پیوسته و داوطلبانی که جزو فارغ الاحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند بایستی دفترچه کاردانی ناپیوسته را دانلود کرده و از میان کد رشته محل های مندرج در این دفترچه‌ها مطابق با شرایط خود انتخاب کنند.

مقطع کارشناسی

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی 1401 را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود و دریافت کنید.

✅ داوطلبانی که دارای مدارک دیپلم دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، چهارساله نظام قدیم، دیپلم نظام قدیم ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های مقطع کارشناسی پیوسته شرکت نمایند.

 

✅ همه داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته هستند می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.

 

مقطع کاردانی 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ۱۴۰۱ را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود و دریافت کنید.

❌ داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید فقط می توانند در مقطع کاردانی پیوسته شرکت کنند.

 

❌ فارغ التحصیلان دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سالی ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در مقطع کاردانی ناپیوسته انتخاب رشته کنند.

 

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 | نیمسال دوم

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه 1401 در روزهای نزدیک به آغاز ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد برای مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طرف سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 مربوطه منتشر می گردد. 

مقطع کارشناسی

 با کلیک بر روی متن زیر می توانید دفترچه‌ی راهنما ثبت نام در مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۱ دانلود کنید.

✅ داوطلبانی که دارای مدارک دیپلم دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، چهارساله نظام قدیم، دیپلم نظام قدیم ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در ثبت نام رشته های این مقطع شرکت نمایند.

 

✅ همه داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته هستند می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.

 

مقطع کاردانی 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی 1401 را می توانید با کلیک بر روی متن زیر دانلود کنید.

❌ داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا دیپلم سه ساله نظام جدید فقط می توانند در مقطع کاردانی پیوسته شرکت کنند.

 

❌ فارغ التحصیلان دیپلم 3 ساله نظام جدید 6-3-3، دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سالی ترمی واحدی + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می توانند در مقطع کاردانی ناپیوسته انتخاب رشته کنند.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

دفترچه راهنما راهنما همزمان با زمان ثبت نام منتشر می شود و داوطلبان متقاضی با مراجعه به سایت دانشگاه می توانند نام نویسی خود را انجام دهند. دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در هر مقطع شامل اطلاعات مهمی از جمله شرایط و ضوابط، مدارک، زمان، نحوه و لیست کد رشته محل های ارائه شده می باشد که متقاضیان پیش از ثبت نام ملزم به دانستن آن ها هستند. تا کنون زمان انتشار این دفترچه اعلام نشده است به محض اعلام زمان انتشار در جدول زیر بروزرسانی خواهد شد.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

مقطع تحصیلی نیمسال اول مهر نیسمال دوم بهمن
مقطع کاردانی  پیوسته منتشر نشده منتشر نشده
ناپیوسته منتشر نشده منتشر نشده
مقطع کارشناسی پیوسته منتشر نشده منتشر نشده
ناپیوسته 25 تیر ماه ۱۴۰۱ منتشر نش

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

داوطلبانی که جزو فارغ التحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید هستند می توانند دفترچه کاردانی پیوسته و داوطلبانی که جزو فارغ الاحصیلان دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم به همراه مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند بایستی دفترچه کاردانی ناپیوسته را دانلود کرده و از میان کد رشته محل های مندرج در این دفترچه ها مطابق با شرایط خود انتخاب کنند.

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم سه ساله نظام جدید، دیپلم نظام قدیم همراه با مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی هستند می توانند دفترچه کارشناسی پیوسته و داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته می توانند دفترچه کارشناسی ناپیوسته را دانلود و از میان کد رشته محل های این دفترچه‌ها انتخاب رشته کنند.

همانطور که ملاحظه کردید، دانشگاه آزاد چهار مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را ارائه می دهد، اما فقط واجدین شرایط می توانند در مقطع های مربوطه ثبت نام کنند، بنابراین توصه ما به شما این است که تمامی مندرجات دفترچه مقطع مورد نظر خود را به دقت مطالعه کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید.

برای دریافت مشاوره و چینش الویت های خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل نیز در ارتباط باشید تا در نهایت بتوانید به صورت بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه شده و ادامه تحصیل دهید.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور 1401 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 برای نیمسال اول و دوم به صورت مجزا از یکدیگر منتشر می گردد؟

بله، دفترچه‌های انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد هز ساله برای چهار مقطع تحصیلی و دو نیمسال مهر و بهمن به وصرت مجزا از یکدیگر منتشر می شود.

متقاضیان برای دریافت دفترچه‌‌ی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 برای مقاطع کاردانی و کارشناسی چه تاریخی منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور دانشگاه ازاد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و برای آسودگی شما عزیزان این دفترچه در متن مقاله قرار داده شده است.

دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه ازاد برای مقاطع کاردانی و کارشناسی چه تاریخی منتشر می شود؟

تاریخ دقیق انتشار این دفترچه‌ها مشخص نیست اما به زمان‌‌های پیش بینی شده در متن مقاله اشاره کرده‌ایم

منبع: دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 





:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: