زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون سراسری و معمولا در مرداد ماه می باشد. نتیجه آزمون سراسری در چند مرحله منتشر می شود. در اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، برای هر کدام از شرکت کنندگان یک کارنامه منتشر می گردد که شامل اطلاعات مهمی از جمله رتبه، تراز، درصد دروس اکتسابی و همینطور  وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه و … می باشد. داوطلبان با استفاده از این کارنامه وارد فرآیند انتخاب رشته خواهند شد. در ادامه اطلاعاتی پیرامون زمان نتایج اولیه کنکور 1401 ارائه کرده ایم.

منبع:‌ زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ پس از گذشت یک بازه زمانی یک ماهه پس از برگزاری کنکور سراسری معمولا در مرداد ماه می باشد که داوطلبان می توانند برای دریافت نتایج اولیه خود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 در تاریخ 12 مرداد ماه 1401 اعلام شد. در ادامه لینک ورود به سایت و دریافت کارنامه کنکور 1401 را قرار داده ایم.

حال کارنامه کنکور 1401 مشخص می کند داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاه های سراسری همچون روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان و تمایل غیرانتفاعی و پیام نور و همینطور دانشگاه آزاد است یا خیر.

در سال های اخیر با ادغام آزمون دانشگاه آزاد با کنکور سراسری داوطلبان فقط در یک آزمون شرکت می کنند. در این مرحله داوطلبانی که در کارنامه آن ها کد انتخاب رشته دانشگاه درج شده است می توانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد را نیز انجام دهند. البته باید متذکر شویم انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت azmoon.iau.ac.ir انحام می گیرد. برای مطالعه راهنما کامل انتخاب رشته دانشگاه آزاد مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 در سایت سنجش

در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 داوطلبانی که قصد دریافت کارنامه خود را دارند، می توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و نتایج کنکور را مشاهده نمایند.

1️⃣ تمام داوطلبان برای دریافت نتایج اولیه خود، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

لینک دریافت و مشاهده کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۱ کلیک کنید

 

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنند.

 

3️⃣ برای رویت نتیجه اولیه و در واقع کارنامه که بر روی لینک  فعال ” کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری ۱۴۰۱ ” کلیک کنند.

 

 

4️⃣ در این مرحله صفحه جدیدی برای متقاضیان ایجاد می شود که شامل سه کادر برای ورود اطلاعات مختلف است. داوطلبان می توانند از طریق هر کدام از کادرها اطلاعات خود را وارد کرده و نتایج اولیه کنکور 1401 را دریافت نمایند. این سه روش به شرح موارد زیر است:

روش های دریافت کارنامه

  1. روش اول: برای رویت کارنامه از طریق روش اول، نیاز به اطلاعاتی شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره داوطلبی می باشد، پس از وارد کردن این اطلاعات ،عبارت امنیتی را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک نمایید.
  2. روش دوم: برای رویت کارنامه از طریق روش دوم، نیاز به اطلاعاتی شامل شماره پرونده، کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام و شماره شناسنامه می باشد. پس از وارد کردن این اطلاعات، عبارت امنیتی را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک نمایید.
  3. روش سوم: در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 برای رویت کارنامه، نیاز به اطلاعاتی شامل شماره پرونده، شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه می باشد. پس از وارد کردن این اطلاعات، عبارت امنیتی را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ” جستجو ” کلیک نمایید.

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

باتوجه به اینکه داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ بسرعت وارد فرآیند انتخاب رشته می شوند، باید که اطلاعات کافی از رشته مورد تقاصا و دانشگاه مدنظر خود داشته باشند تا بتوانند به درستی الویت های خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند. چینش صحیح الویت ها شاید برای یک داوطلب کنکور در زمان کم استرس زا باشد، به همین دلیل توصیه ما این است که علاوه بر استفاده از آخرین رتبه های قبولی سال های گذشته از مشاور باتجربه ای نیز کمک بگیرید. در مقاله زیر می توانید راهنما کامل انتخاب رشته را مطالعه نمایید.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل چندین سال است که در زمینه مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته فعال هستند، بنابراین می توانند بدون صرف هزینه زیاد و در کم ترین زمان با این مرکز تماس گرفته و یک انتخاب رشته هوشمندانه داشته باشید که در نهایت منجر به کسب نتیجه قبولی گردد. برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

نتیجه اولیه کنکور سراسری 1401 در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر نگردیده است، اما پیش بینی می شود در نیمه اول مرداد ماه از طریق این ساین منشتر شود.

آیا پس از اعلام نتیجه اولیه، داوطلبان می توانند وارد فرآیند انتخاب رشته شوند؟

بله، تمامی داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه و رویت کارنامه‌هایشان، چنانچه مجاز به انتخاب رشته بودند، وارد فرآیند انتخاب رشته شوند.

نتیجه نهایی کنکور سراسری در چه تاریخی از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد؟

زمان اعلام نتیجه نهایی مشخص نیست اما به بازه زمانی حدودی آن در متن مقاله اشاره شده است.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع:‌ زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: