نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پس از یک بازه زمانی چند هفته پس از انتخاب‌رشته و در شهریور ماه اعلام می شود. داوطلبان شرکت کننده در این بازه زمانی با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir می توانند نتیجه خود را دریافت کنند. برای کسب اطلاع کامل در رابطه با زمان اعلام و نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 مقاله را تا انتها دنبال نمایید. 

منبع: نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

هرسال با توجه به زمان‌بندی برگزاری کنکور زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 نیز مشخص می‌شود. فرآیند انتخاب رشته در سال جاری در مرداد ماه انجام گرفت و داوطلبان از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخا‌رشته خود را انجام دادند. داوطلبان باید طبق زمان بندی اعلامی به سایت مربوطه مراجعه نمایند. با استفاده از کد دسترسی ثبت نام و کد ملی، کارنامه در معرض دید داوطلب قرار خواهد گرفت.

 

تا کنون زمان دقیق اعلام نتیجه دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ مشخص نشده است. به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

با توجه به برگزاری کنکور سراسری در دهه اول تیر ماه و انجام فرآیند انتخاب رشته در مرداد ماه پیش بینی می شود نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در اواسط شهریور ماه اعلام و منتشر شود. برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی دانتل کو شوید تا هیچ یک از اخبار روز را از دست ندهید. برای اطلاع از زمان نتیجه نهایی دانشگاه‌های سراسری مقاله زیر را مطالعه نمایید.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401

نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org منتشر می شود و داوطلبان باید برای مشاهده نتیجه به این سایت مراجعه کنند. طبق فلوچارت زیر داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی خود باید مراحل زیر را انجام دهند.

راهنما گام به گام

1️⃣ داوطلبان ابتدا باید وارد سایت مرکز سنجش، پذیرش و امورفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir بشوند.

2️⃣ بر روی لینک فعال ” نتایج آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی ” کلیک کنید.

3️⃣ در این مرحله کد ملی و کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را وارد کنید.

4️⃣ در این مرحله کارنامه خود رکه وضعیت قبولی یا ذخیره یا مردودی داوطلب مشخص می شود. در کارنامه پیش‌روی داوطلبان برای هر رشته محلی که توسط داوطلب انتخاب شده است، سه حالت امکان پذیر است.

       



:: برچسب‌ها: نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 92

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: