ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ پس از مدت زمان کوتاهی از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته انجام می شود. داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور و با آزمون آزاد انتخاب رشته کرده اند و جزو اسامی پذیرفته‌شدگان هستند، لازم است برای تکمیل مراحل ثبت‌نام خود در واحد قبولی، اقدام به آماده کردن و تکمیل مدارک لازم نمایند و برای تشکیل پرونده و ثبت‌نام نهایی به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

مطابق روال هر سال، مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی و انتخاب رشته در دانشگاه های آزاد، نتایج ثبت نام بدون کنکور و انتخاب رشته با آزمون دانشگاه های آزاد در واحد های مختلف اعلام می شود.

طی مرحله اعلام نتایج دانشگاه های آزاد، نتیجه پذیرش دانشجویان در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مشخص می گردد. متقاضیانی که جزو اسامی پذیرفته‌شدگان هستند، موظف به تکمیل مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در واحد محل قبولی می باشند.

چنانچه داوطلب قصد تحصیل در کد رشته محل قبولی خود را در پذیرش دانشگاه آزاد داشته باشد، اما در موعد مقرر برای ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی مراجعه نکند، به معنای عدم انصراف او تلقی خواهد شد.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401

معمولا اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به صورت مجزا از یکدیگر و در بازه های زمانی متفاوتی از هم اعلام می گردد. به همین دلیل ثبت نام متقاضیان در دوره های مختلف نیز در دانشگاه آزاد در محدوده های زمانی متفاوتی انجام می شود.

به محض اعلام زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1401 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه، تاریخ دقیق را در این مقاله از سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پس از اعلام نتایج در آزاد، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزاد ۱۴۰۱ نیز اعلام خواهد شد. تاکنون زمان دقیق ثبت‌نام در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اعلام نشده است. اما در سال گذشته پذیرفته‌شدگان ورودی مهر ماه توانستند در دهه دوم مهرماه و پذیرفته شگان ورودی بهمن ماه توانستند در دهه سوم دی ماه اقدام به ثبت‌نام نهایی در دانشگاه محل قبولی خود نمایند.

 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

نتایج ثبت نام از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” اعلام می شود. تمامی شرکت کنندگان باید برای اطلاع از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود به این سامانه مراجعه کنند.

داوطلبانی که جزو پذیرفته‌شدگان باشند باید مطابق با اطلاعیه های این سازمان جهت تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام نمایند. تمامی دانشجویان جدیدالورود باید جهت تکمیل مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد خود در دانشگاه محل قبولی به سامانه یکپارچه آموزشیار مراجعه کنند.

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان 

✅ مراجعه به سایت آموزشیار به نشانی اینترنتی ” edu.iau.ac.ir “

✅ کلیک بر روی گزینه پذیرش غیرحضوری پذیرفته‌شدگان سال 1401

✅ درج کد ملی در فیلد مربوطه و تایید آن

✅ درج شماره دانشجویی و نام کاربری در فیلدهای مربوطه برای ورود به سایت

✅ تکمیل فرم با اطلاعات فردی و تحصیلی

✅ بارگذاری مدارک مورد نیاز

✅ تایید نهایی و اتمام مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور 1401

راهنمای تصویری

در این قسمت از مقاله، به منظور راهنمایی شما عزیزان در جهت انجام صحیح ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ راهنمای تصویری را به صورت گام به گام برایتان آورده ایم:

1️⃣ به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد با آدرس الکترونیکی “ edu.iau.ac.ir ” مراجعه کنید. کافی است این نشانی اینترنتی و یا عبارت” سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ” را در مرورگر خود جستجو کنید تا بتوانید وارد صفحه اصلی سامانه آموزشیار شوید.

2️⃣ پس از مشاهده صفحه ابتدایی سامانه آموزشیار، لازم است نوع کاربری خود را از میان گزینه های نمایش داده شده، موارد زیر را انتخاب کنید.

✅ چنانچه کد دانشجویی موقت ندارید بر روی گزینه ” پذیرش غیر حضوری پذیرفته‌شدگان 1401 ” کلیک کنید.

         



:: برچسب‌ها: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 94

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: