نتایج ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

با برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش، عده ای از داوطلبان متاسفانه نتیجه خوشایندی عایدشان نشد و نتوانستند در انتخاب رشته ی این آزمون به رشته ی انتخابیشان برسند. به ناچار یا از روی علاقه به آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روی آورند و پس از برگزاری به دنبال زمان اعلام نتایج این آزمون می باشند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم ضمن ایجاد یک دید کلی از این آزمون، اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور 1401 را نیز بررسی کنیم.

منبع: نتایج ارشد فراگیر پیام نور

نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در کل آزمون متفاوتی با آزمون هایی است که تا به حال برگزار شده است و داوطلبان برای ورود به دوره ی تحصیلات تکمیلی از طریق این آزمون راه متفاوت تری را طی می کنند. پس از برگزاری آزمون در اواخر آذرماه کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال ۱۴۰۱ شرکت کرده بودند می توانند از طریق سایت سازمان سنجش نتیجه عملکرد خود را مشاهده کنند.

داوطلبان در نظر داشته باشند علاوه بر معدل دروس امتحانی در دانشگاه پیام نور، معدل دوره ی کارشناسی برای داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی پیوسته هستند و معدل دوره ی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند نیز تاثیر گذار است بدین صورت که 20 درصد معدل دوره ی کارشناسی پیوسته و یا کارشناسی ناپیوسته و 80 درصد معدل دروس امتحانی در قبولی داوطلب تاثیر خواهد گذاشت.

نکته ی قابل توجه دیگر اینست که داوطلبان باید برای گرفتن حداکثر نمره قبولی در آزمون تلاش کنند چراکه با توجه به درخواست بالا و ظرفیت کم رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، افرادی موفق به قبولی میشوند که نمرات بالاتری کسب کرده باشند.

زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر ۱۴۰۱

با توجه به اینکه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از اردیبهشت ماه شروع می شود و آزمون داوطلبان نیز در اواخر تیرماه برگزار می شود. داوطلبان می توانند در اواخر شهریور ماه نتیجه عملکرد خود را در تقریبا یک ترم تحصیلی ببینند و از آنجا که دانشگاه پیام نور طی آزمون فراگیر پیام نور برای ورودی بهمن دانشجو جذب می کند دانش پذیران پذیرفته شده می توانتد از بهمن وارد ترم دوم مقطع کارشناسی ارشد خود بشوند.

نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ در تاریخ ۷ شهریور ماه منتشر شد.

لازم به ذکر است داوطلبان در اواخر دی ماه پس از ورود به سایت سنجش و رویت کارنامه خود در صورت قبولی باید اقدام به ثبت نام کنند.

نحوه دریافت نتایج

داوطلبان و یا بهتر است بگوییم دانش پذیران کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور برای دریافت نتایج ارشد فراگیر خود پس از اینکه سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱زد، می توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و کارنامه شان را رویت کنند.

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.

2️⃣ لینک پیام نور را از منوی رنگی سمت راست سایت سازمان سنجش انتخاب کنید.

3️⃣ بخش ” اعلام نتایج کارنامه آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور – کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ( نوبت بیست و یکم ) ” از صفحه ی پیش رو را انتخاب کنید.

4️⃣ پس از انتخاب لینک گفته شده در مرحله ی قبل سه کادر پیش روی شما قرار می گیرد. در کادر اول نیاز به شماره داوطلبی و شماره شناسنامه داوطلب، در کادر دوم نیاز به شماره پرونده کارت اصلی و شماره شناسنامه داوطلب و در کادر سوم نیاز به شماره پرونده کارت اصلی و شماره داوطلبیه داوطلب می باشد. توجه داشته باشید تنها یکی از کادر ها را پرکرده و با تکمیل بخش کد امنیتی وارد سایت شوید و کارنامه خود را دریافت کنید.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

گاها در فرایند ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری داوطلبانی هستند که تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام خود را یا بخشی از آن را فراموش می کنند. این افراد می توانتد با مراجعه به سیستم پاسخگویی موجود در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات شخصی خود اقدام کنند.

همانطور که گقته شد قبولی در این آزمون چندان کار راحتی نخواهد بود و داوطلبانی موفق به قبولی خواهند شد که که با برنامه ریزی تمامی دروس و منابع مرتبط را مطالعه کنند و سعی کنند نسبت به بقیه ی دانش پذیران نمره ی بیشتری کسب کنند.

امکان اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه های پیام نور وجود دارد و داوطلبانی که پس از اعلام نتیج ارشد فراگیر و رویت کارنامه خود، گمان می کنند نتیجه کارنامه آن ها طور دیگری باید رقم میخورده می توانند تا یک هفته پس ار اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور، با مراجعه به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اعتراض بزنند و یا سوال خود در مورد کارنامه شان را مطرح کنند در صورتی که مجدد نیز وفق نشدید می توانید در تکمیل ظرفیت رشته های ارشد فراگیر پیام نور شکرت کنید و شانس خود را امتحان کنید.

در این مطلب سعی کردیم هر آنچه که به نتایج آزمون ارشد فراگیر پیام نور مرتبط می شود را بررسی کنیم، چنانچه مایل به دریافت اطلاعات بیشتری هستید و همینطور سوالاتی دارید که به دنبال پاسخ آنها می باشید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره ی تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایید، مشاوران مجرب ما آماده ی پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

منبع: نتایج ارشد فراگیر پیام نور





:: برچسب‌ها: نتایج ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: