زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ مطابق آخرین اطلاعیه های سایت سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ های 11 و 12 اسفند ماه سال 1401 می باشد. دسته ای از داوطلبان که مراحل نام نویسی خود را در سایت sanjesh.org تکمیل کرده اند، می توانند در مهلت مقرر که از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد، با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، در جلسه کنکور کارشناسی ارشد حضور داشته باشند.  در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان برگزاری آزمون ارشد 1402 ارائه کرده ایم.

منبع: زمان برگزاری کنکور ارشد

زمان برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد یک تقویم زمانبدی شده را منتشر می کند تا علاقه مندان به نام نویسی و شرکت در این آزمو،ن بتوانند مطابق با این زمانبدی در آزمون ثبت نام کرده و در جلسه حضور داشته باشند.

 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در تاریخ های 11 و 12 اسفند ماه سال 1401 می باشد.

 

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش با عنوان ” تاریخ‌ های ثبت نام و برگزاری آزمون های ورودی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی ” کنکور کارشناسی ارشد برای رشته های امتحانی مختلف در تاریخ های 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه سال 1402 می باشد.

داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد برای ورود به دوره های روزانه، نوبت دوم و یا شبانه، پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد بایستی که پس از تکمیل مراحل نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد، در فرصت باقی مانده تا تاریخ برگزاری کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ در اردیبهشت ماه، میزان آمادگی خود را بالا ببرند.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402

یکی از مدارکی که متقاضیان بایستی علاوه بر کارت شناسایی در جلسه آزمون به همراه داشته باشند، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد می باشد. با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در تاریخ های 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه سال  تمامی متقاضیان می توانند از اواسط اردیبهشت ماه نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد اقدام کنند.

 

پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه کنکور در تاریخ 7 اسفند ماه ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبان قرار میگیرد.

 

تمامی متقاضیان می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. برای این منظور کافی است به سایت سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و سپس بر روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲ ” کلیک نمایند و سپس از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک کنند.

سازمان سنجش برای ورود داوطلب به سیستم و دریافت کارت ورود به جلسه دو روش جستجو به شرح موارد زبر در اختیار او قرار می دهد:

  •  روش اول: شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  •  روش دوم: شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد

برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد بایستی یکی از روش های فوق را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و رویت کارت ورود به جلسه، یک برگ پرینت از آن ها تهیه کرده و همراه خود به جلسه ببرید.

مشاوره زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

اگر از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 1402 هستید، لازم است در رابطه با برگزاری این آزمون به چند نکته توجه داشته باشید:

✅ کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است و به صورت مشترک و یکپارچه برگزار می شود و تمامی متقاضیان بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، شرکت کنند.

❌ بهتر است داوطلبان نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

⚠چنانچه در دو کد رشته امتحانی نام نویسی کرده اید، باید در نظر داشته باشید که هر کدام در دو روز مجزا برگزار خواهد شد و شما باید برای هرکدام کارت ورود به جلسه با شماره داوطلبی جداگانه دریافت کنید.

⛔ بدون کارت ورود به جلسه، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ممانعت می‌شود. ضمن همراه داشتن کارت ورود به جلسه، یک کارت شناسایی معتبر شامل کارت ملی و شناسنامه نیز نزد خود داشته باشید.

 اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه، در برخی اطلاعات مغایرتی را مشاهده کردید، حتما باید برای رفع نقص آنها پیش از حضور در آزمون اقدام نمایید. برای اطلاع از باجه رفع نقص کنکور ارشد کلیک کنید.

لازمه شرکت در جلسه آزمون کنکور کارشناسی ارشد، اطلاع از زمان برگزاری آن می باشد که در مطلب فوق بدان اشاره کردیم. چنانچه برای حضور در جلسه آزمون و یا دریافت و ویرایش کارت ورود به جلسه سوالی دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ چه تاریخی می باشد؟

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون در تاریخ 11 و 12 اسفند ماه می باشد.

آیا کنکور کارشناسی ارشد برای دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می گردد؟

بله، آزمون به صورت یکپارچه برگزار می گردد و متقاضیان بایستی در آزمون مشترکی که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد، شرکت کنند.

کارت ورود به جلسه چه زمانی منتشر خواهد شد؟

زمان انتشار کارت از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است، اما احتمالا مطابق رویه سال گذشته در یک بازه زمانی یک هفته قبل از برگزاری آزمون منتشر گردد.

منبع: زمان برگزاری کنکور ارشد





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: