نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سنقر در دو نمیسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد. داوطلبان در زمان انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه های سراسری می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نام نویسی خود را انجام دهند. لیست کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه راهنما ثبت‌نام که از سوی سازمان سنجش منتشر می شود موجود می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی لیست رشته ها، زمان، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سنقر پرداخته ایم.

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سنقر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سنقر

دانشگاه پیام‌نور در سال های اخیر به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی نسبت به جذب دانشجود اقدام می کند. ثبت نام دانشگاه پیام نور کرمانشاه از سایت سنجش در هر دو نیمسال تحصیلی انجام می گیرد. متقاضیان در زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور سنقر اعلام شده که معمولا در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد با مراجعه به سایت sanjesh.org می توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند. در مقاله زیر راهنما کامل ثبت‌نام را شرح داده ایم برای مطالعه بر روی فبارت زیر کلیک کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام دانشگاه پیام نور

 

زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور

دانشگاه پیام‌نور در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. زمان ثبت نام نمیسال تحصیلی اول معمولا در مرداد ماه همزمان با شروع انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز می شود و برای نیمسال تحصیلی دوم زمان ثبت‌نام در آذر ماه می باشد. 

داوطلبان در تاریخ های اعلام شده می توانند به سایت سنجش مراجعه و نام نویسی خود را انجام دهند. برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور کلیک کنید. 

دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور سنقر

دفترچه ثبت نام دارای بخش‌های مختلفی است؛ مهم ترین قسمت های دفترچه عبارتند از لیست کدرشته های ارائه شده و شرایط ثبت نام در این دانشگاه. برای دانلود دفترچه راهنما کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سنقر

داوطلبان برای ثبت‌نام باید واجد الشرایط باشند. شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور سنقر در دو دسته قرار می‌گیرند. شرایط عمومی که در همه دانشگاه‌ها مشترک هستند و دانشجویان برای تحصیل در سیستم آموزشی ایران باید دارای این شرایط باشند. همچنین دانشگاه‌های پیام‌نور دارای شرایط اختصاصی نیز هست که داوطلبان باید آنها را داشته باشند. 

شرایط عمومی

❌ اعتقاد به یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی

❌ اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

❌ عدم اشتهار به فساد اخلاقی

❌ عدم عضویت در گروه های سیاسی معاند با جمهوری اسلامی

❌ عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی





:: برچسب‌ها: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سنقر ,
:: بازدید از این مطلب : 473

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: