کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲ چه کمکی به داوطلبان می کند؟ داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری انسانی را دارند باید به فاکتورهای موفقیت در این آزمون توجه ویژه داشته باشند. توجه به کتاب‌های کمک درسی در کنار دیگر عوامل باعث می‌شود داوطلبان یک قدم نسبت به دیگر رقبا جلوتر بروند به همین منظور در ادامه این مطلب ضمن شرح اهمیت منابع در درس خواندن، به معرفی کتب کمک درسی کنکور انسانی 1402 نیز می‌پردازیم.

منبع: کتاب کمک درسی کنکور انسانی

کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲

از فاکتورهای موفقیت در کنکور انسانی برنامه ریزی، پشتکار و استفاده از کتاب کمک درسی انسانی ۱۴۰۲ می‌باشد. چراکه برنامه ریزی مسیر راه را روشن می‌سازد و کتابهای کمک آموزشی نیز، ابزار مناسب برای مطالعه و منابع می‌باشد.

لازم به ذکر است با اینکه کتاب‌های درسی منبع اصلی طراحان کنکور برای طراحی سوالات است اما خواندن کتاب درسی به تنهایی برای رسیدن به موفقیت در کنکور انسانی کافی نیست و داوطلبان بایستی در کنار مطالعه کتاب های درسی، منابعی برای تشریح بیشتر مباحث، تست زنی و تکرار و تمرین داشته باشند.

همانطور که گفته شد، تاثیر کتب کمک آموزشی کنکور انسانی را نمی توان نادیده گرفت اما داوطلبان باید پیش از تهییه منایع کمک آموزشی حتما اطلاعات کافی داشته باشند تا یک منبع خوب و کامل برای خود تهیه کنند و از تعدد کتب نیز خودداری کنند.

 

 

کتب کمک آموزشی دروس عمومی کنکور انسانی 1402

دروس عمومی طبق اطلاعیه سازمان سنجش از لیست سرفصل های آزمون سراسری حذف شده است و تاثیر این دروس فقط به صورت تاثیر سوابق تحصیلی ۴۰ درصد در کنکور سال ۱۴۰۲ می باشد. بنابراین داوطلبان نیازی به مطالعه این دروس و تهیه کتب کمک آموزشی دروس عمومی کنکور انسانی 1402 برای شرکت در کنکور نمی باشند. از تغییرات دیگر می تواند به حذف زیر گروه ها اشاره کرد.

 

 

کتاب کمک درسی دروس تخصصی کنکور انسانی ۱۴۰۲

با توجه به حذف دروس عمومی داوطلبان تمامی تمرکز خود را بر روی مطالعه درس های اختصاصی باید بگذارند. داوطلبان کنکور انسانی برای موفقیت در کنکور بایستی به دروس تخصصی که دارای ضریب بیشتری است، توجه بیشتری نیز داشته باشند. به همین منظور در ادامه، بهترین کتب درسی برای دروس اختصاصی کنکور انسانی را آورده ایم.

درس ادبیات اختصاصی

از دروس مهم کنکور انسانی، درس ادبیات اختصاصی می‌باشد که داوطلبان می‌توانند از کتاب های محبوب بین داوطلبان کنکور انسانی سال گذشته استفاده کنند. کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲ درس ادبیات اختصاصی در جدول زیر گردآوری شده است.

ادبیات اختصاصی جامع میکرو گاج
ادبیات انسانی انتشارات مهر و ماه
ادبیات انسانی انتشارات خیلی سبز

 

 

کتاب کمک درسی کنکور انسانی | عربی اختصاصی

پیشنهاد مشاوران دانتل برای درس عربی اختصاصی، کتاب کمک آموزشی کنکور انسانی ۱۴۰۲ درس عربی اختصاصی مورد مطالعه نفرات برتر کنکور سراسری است.

کتاب عربی جامع انتشارات خیلی سبز
عربی اختصاصی جامع میکرو گاج
عربی اختصاصی سیر تا پیاز
عربی اختصاصی پایه و دوازدهم انتشارات مشاوران آموزش

 

 

درس ریاضی

درس ریاضی یکی از دروس تخصصی داوطلبان کنکور انسانی می‌باشد و البته مشکل اغلب آنها نیز هست که همین باعث حذف این درس از برنامه مطالعه آنها می‌شود. داوطلبان توجه داشته باشند که حذف هیچ درسی توصیه نمی‌شود و مطالعه آن به دلیل اینکه دیگر داوطلبان به آن توجه کمتری دارند باعث پیشی گرفتن نیز می‌شود. ، کتاب کمک درسی انسانی 1402 درس ریاضی اختصاصی مورد مطالعه نفرات برتر کنکور سراسری است.

کتاب های ریاضی انسانی انتشارات خیلی سبز
لقمه ریاضی انتشارت مهر و ماه
کتاب ریاضی انسانی از انتشارات مبتکران

کتاب‌های زیادی برای این درس از انتشارات مختلف در بازار موجود می باشد اما ” کتاب های ریاضی انسانی انتشارات خیلی سبز”، “لقمه ریاضی انتشارت مهر و ماه”  کتاب های خوبی هستند که ضمن داشتن درسنامه، شامل تست های کنکور سالهای گذشته نیز می‌باشند اما برای داوطلبانی که تنها به دنبال منبعی هستند که فقط شامل تست باشد، “کتاب ریاضی انسانی از انتشارات مبتکران” پیشنهاد می‌شود.

 

 

کتاب کمک درسی کنکور انسانی | اقتصاد

درس اقتصاد از دیگر دروس اختصاصی کنکور انسانی می‌باشد که معمولا هرساله طراحان از آن سوالات ترکیبی طرح می‌کنند. بنابراین داوطلبان بایستی بر همه مباحث آن تسلط داشت تا بتوانند تست‌های آن را حل کنند. پیشنهاد مشاوران دانتل بعد از مطالعه کتاب درسی، استفاده از کتب کمک درسی انسانی درس اقتصاد زیر است.

کتاب لقمه اقتصاد انتشارات مهر و ماه
اقتصاد انتشارات مشاوران آموزش
کتاب ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز

 

بخوانید:

 

درس جامعه شناسی

بهترین کتب کمک آموزشی انسانی 1402 درس جامعه شناسی مورد استفاده رتبه های برتر کنکور سراسری 140 به شرح زیر است.

جامعه شناسی جامع انتشارات مشاوران آموزش
جامعه شناسی جامع میکرو گاج
جامعه شناسی خیلی سبز

درس علوم اجتماعی

تست‌های درس علوم اجتماعی وقت گیر است، نیاز به تسلط بیشتری برای حل سوالات دارد، بنابراین داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه کتب درسی، از بهترین کتب کمک درسی انسانی در علوم اجتماعی موجود در بازار همچون “کتاب تست جامعه شناسی خیلی سبز”  و “کتاب آموزش و تست جامعه شناسی مهر و ماه” استفاده کنند.

کتاب تست جامعه شناسی خیلی سبز
کتاب آموزش و تست جامعه شناسی مهر و ماه

کتاب کمک درسی کنکور انسانی | فلسفه و منطق

درس فلسفه و منطق نیز از دیگر دروس تخصصی داوطلبان کنکور انسانی است که در سالهای اخیر شاهد سوالات ترکیبی و سطح بالا از آن در کنکور سراسری بوده ایم. به همین دلیل استفاده از “کتاب مبتکران به تالیف آقای حجازیان” و “کتاب تست فلسفه خیلی سبز” به داوطلبان توصیه می‌شود.

کتاب مبتکران به تالیف آقای حجازیان
کتاب تست فلسفه خیلی سبز

 

 

درس تاریخ و جغرافیا

از بهترین کتاب کمک آموزشی آموزشی موجود برای درس تاریخ و جغرافیا می‌توان به کتب زیر اشاره کرد.

کتاب تاریخ و جغرافی آبی قلم چی
کتاب تاریخ و جغرافی رزمندگان
کتاب جغرافیا جامع میکرو طلایی گاج
کتاب تست جغرافی خیلی سبز
تست تاریخ خیلی سبز

درس روانشناسی

سوالات درس روانشناسی کنکور انسانی در سطح نسبتا بالا و سختی طراحی می‌شود. داوطلبان برای مطالعه درس روانشناسی به صورت مفهومی با درسنامه و همینطور حل تست های تالیفی و تست‌های  کنکور سراسری از سال های گذشته، می‌توانند از کتاب کمک آموزشی انسانی درس روانشناسی ” آزمون های تدریجی روانشناسی انتشارات اندیشه فائق” و”کتاب لقمه روانشناسی انتشارات مهر و ماه” استفاده کنند.

اما داوطلبانی که مایل هستند کتابی تهیه کنند که فقط شامل تست باشد می‌توانند از کتاب “تست روانشناسی خیلی سبز” استفاده  کنند.

آزمون های تدریجی روانشناسی انتشارات اندیشه فائق
کتاب لقمه روانشناسی انتشارات مهر و ماه
تست روانشناسی خیلی سبز

مشاوره کتاب کمک آموزشی کنکور انسانی ۱۴۰۲

با توجه به تغییرات انجام شده و برگزاری آزمون در دو نوبت در سال داوطلبان شانس بیشتری برای قبولی در رشته دانشگاهی خود دارند. تقریبا می توان گفت بیش ۳۰ درصد حجم مطالب مطالعاتی داوطلبان که مربوط به دروس عمومی بود از سرفصل های کنکور حذف شده است و داوطلبان با تمرکز و وقت بیشتری می توانند در به مطالعه دروس تخصصی بپردازند.

چنانچه در زمینه برنامه برای آزمون سراسری و تهیه کتاب کمک آموزشی کنکور انسانی نیاز به مشاوره و راهنمایی داریدمی توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تماس بگیرید تا شما را در این راه کنیم.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کتب کمک درسی کنکور انسانی 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

منبع: کتاب کمک درسی کنکور انسانی





:: برچسب‌ها: کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: