اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 99 اعلام شد
نوشته شده توسط : دانتل

نفرات برتر کنکور سراسری 99 | نکات کاربردی

 

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری برای بسیاری از داوطلبین سوالاتی ایجاد می‌شود. سوالاتی درباره کارنامه، اعتراض به نتیجه، شانس قبولی و انتخاب رشته که در این قسمت بصورت مختصر به برخی از آنها پاسخ خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس بگیرید.

کارنامه اولیه کنکور سراسری

کارنامه اولیه کنکور سراسری از طریق سایت sanjesh.org قابل مشاهده است. داوطلبان با وارد کردن اطلاعات خود می توانند وارد پرتال شده و نتیجه خود را مشاهده نمایند.

کارنامه اولیه کنکورسراسری شامل بخش های مختلفی از جمله اطلاعات شناسایی داوطلب، درصد کسب شده در هر درس و رتبه و تراز می باشد. برای داوطلبین چندین رتبه در کارنامه ذکر شده است که هرکدام معنی مشخصی دارد.

رتبه در زیرگروه هر داوطلب با توجه به ضرایب مختلف دروس در زیرگروه های متفاوت دارای چندین رتبه در زیرگروه های مختلف است که تعیین کننده شانس قبولی داوطلب در رشته های آن زیرگروه می‌باشد.
رتبه در سهمیه برای هر داوطلب رتبه در سهمیه مشخص شده است. که به معنی مشخص شدن جایگاه فرد در بین افرادی با سهمیه مشابه خودش می باشد.
رتبه کشوری این رتبه نشان دهنده جایگاه داوطلب در بین کلیه شرکت کنندگان کنکورسراسری در کل کشور می باشد.

اعتراض به نتایج اولیه کنکور سراسری

ممکن است نسبت به بخش های مختلف کارنامه خود معترض باشید. برای ثبت این اعتراض می توانید به قسمت سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش وارد شده و مراتب اعتراض خود را اعلام نمایید.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور سراسری 99

شانس قبولی

یکی از بزرگترین سوالات برای داوطلبین این است که با رتبه و تراز کسب شده در چه کدرشته هایی شانس قبولی دارند. ما در مجموعه تحصیلی دانتل مجموعه بزرگی از اطلاعات سالهای گذشته گردآوری کرده ایم. کافیست به سایت دانتل مراجعه کرده و رشته مورد علاقه خودتان را سرچ کنید تا رتبه و تراز قبولی را براساس سالهای گذشته مشاهده کنید.

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری 99

داوطلبین برای انتخاب رشته در زمان مقرر شده و بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش یا برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب رشته خود را انجام دهید.

بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در این مقاله علاوه بر معرفی اسامی نفرات برتر کنکور 99 سعی کردیم نکات کاربردی را که در این مقطع مورد نیاز داوطلبین است بصورت خلاصه ارائه کنیم. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 99 اعلام شد




:: برچسب‌ها: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 99 اعلام شد ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: