مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ نیمسال اول مهر ماه و نمسال دوم بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org اعلام می شود. دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش با آزمون از طریق کنکور سراسری، هر ساله در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه نیز از میان علاقه مندان برای مقاطع تحصیلی کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به صورت بدون کنکور دانشجو جذب می کند. متقاضیان بایستی برای نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 مطلع شوند.  

منبع: مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 از سوی سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام می شود. داوطلبان می توانند پس از مشخص شدن زمان نام نویسی، مطابق دفترچه ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی مدارک لازم را آماده کنند و مطابق رشته محل های ارائه شده در آن، نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد نظر خود اقدام کنند.

 

تا کنون مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 اعلام نشده است

 

تمامی علاقه مندان و متقاضیان تحصیل بدون کنکور در دو نیمسال تحصیلی اول و نیم سال دوم در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانند جهت ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر دانشگاه آزاد در این مرحله شرکت کنند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۱

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی مهرماه در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود. در سال گذشته داوطلبان از تاریخ 14 مرداد تا تاریخ 30 مرداد نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم است اشاره کنیم که سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به منظور نام نویسی جاماندگان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ زمان در نظر گرفته شده را تا 15 شهریور نیز تمدید کرده است. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401 در نیمسال تحصیلی اول برای چهار مقطع تحصیلی به شرح جدول زیر است:  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 1401

مقطع تحصیلی   زمان شروع ثبت نام زمان خاتمه ثبت نام  تمدید زمان ثبت نام 
کارشناسی پیوسته اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کاردانی پیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کاردانی ناپیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1401

تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال تحصیلی دوم 1401 در اختیار نداریم، اما پیش بینی می کنیم همانند سال های گذشته این فرآیند در اواخر آذر ماه انجام شود. مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ در نیمسال تحصیلی دوم برای چهار مقطع تحصیلی به شرح جدول زیر است:  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 1401

مقطع تحصیلی شروع ثبت نام پایان ثبت نام تمدید زمان ثبت نام 
کارشناسی پیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کاردانی پیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کاردانی ناپیوسته  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده

مشاوره ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 1401

سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 دفترچه ای را با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی به صورت جداگانه منتشر می کنند.

علاقه مندان برای اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور ، شرایط و ضوابط نام نویسی، نحوه و هزینه ثبت نام، لیست رشته های ارائه شده، سهمیه های موثر و … بایستی که این دفترچه را دریافت و به دقت مطالعه کنند. 

پس از مطالعه دفترچه اگر سوالی در جهت نحوه نام نویسی بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه جداگانه انجام می شود؟

بله، مهلت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 1401 برای دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه به صورت جداگانه و نزدیک به شروع هر ترم تحصیلی انجام می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ برای ورودی مهر ماه چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیل
ی دانشگاه آزاد 1401 برای ورودی مهر ماه از اوایل مرداد ماه شروع شده و تا نیمه های شهریور ماه ادامه دارد. در مقاله بالا جدول مربوط به زمانبندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را ارائه کرده ایم.

آیا زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1401 برای ورودی بهمن ماه از سوی سایت azmoon.org اعلام شده است؟

خیر، تاکنون زمان ثبت نام سوابق تحصیلی بهمن ماه ۱۴۰۱ از سوی سایت ” azmoon.org ” اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود طبق رویه سال های گذشته در اواخر آذر ماه و یا اوایل دی ماه باشد.

منبع: مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد 





:: برچسب‌ها: مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: