تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ احتمالا در بهمن ماه انجام شود. دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که متقاضی شرکت در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند و همچنین دانش آموزان پایه نهم که می‌خواهند در ازمون تیز هوشان نهم به دهم شرکت نمایند، باید در بازه های زمانی مشخصی که مرکز ملی پرورش استعداد درخشان تعیین می‌کند، به صورت اینترنتی نام نویسی خود را انجام دهند. مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 معمولا کوتاه مدت و کمتر از 10 روز است و هرسال با دانش آموزانی مواجه هستیم که به دلیل بی اطلاعی از زمان ثبت نام موفق به نام نویسی نشده اند و به همین دلیل سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان زمان نام نویسی را برای این دسته از دانش آموزان تمدید می‌کند. 

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 آغاز شد.

منبع: تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبان در مهلت ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 ابتدا باید دفترچه راهنما را به صورت کامل مطالعه کنند و سپس با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir فرم ثبت نام خود را پر کرده و فرآیند نام نویسی را کامل کنند.

احتمال داده می‌شود امسال نیز همانند سال گذشته، ثبت نام آزمون تیزهوشان درفروردین ماه شروع شود و به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده خواهد شد که با مراجعه به سایت استعدادهای درخشان برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از تاریخ سه شنبه ۱۶ تا پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

 

همچنین پیش بینی می‌شود برای داوطلبان جامانده در مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، فرصت مجدد و چند روزه ای درنظر گرفته شود، طی سال گذشته زمان ثبت نام تیزهوشان اردیبهشت ماه بوده است و برای آزمون تیزهوشان سال 1401 نیز همین زمانبندی را احتمال می‌دهیم.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان

همانطورکه در ابتدا نیز گفته شد، ثبت نام تیزهوشان به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد و لزومی ندارد که حضوری به مدارس مراجعه کنید. دانش آموزان در مهلت ثبت نام تیزهوشان 1401 – 1402 در سایتی که در ادامه معرفی خواهد شد، در یک آزمون مشترک و هماهنگ کشوری شرکت داده می‌شود و در صورت کسب نمرات لازم، در مدرسه مورد تقاضای خود که در فرم ثبت نام مشخص کرده اند، پذیرفته می‌شوند.

سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir و سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم به نشانی azmoon.medu.ir می‌باشد. کلیه امور مربوط به آزمون‌ها از جمله دانلود دفترچه، واریز هزینه ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت کارنامه فقط از طریق این سایت ها قابل پیگیری است. 

 

توجه داشته باشید فرآیند ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیز هوشان از طریق سایت همگام ” hamgam.medu.ir ” نیز قابل انجام می باشد.

 

مشاوره مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق نام نویسی آزمون تیز هوشان 1401 مشخص نشده است، به شما دانش آموزان عزیز توصیه می‌کنیم که با پیگیری مطالب سایت دانتل و یا تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی از زمان شروع ثبت نام مطلع گردید و به کمک مشاوران فرم ثبت نام خود را تکمیل کنید.

با توجه به حجم بالای متقاضی این آزمون به دانش آموزان توصیه می شود نام نویسی خود را در اولین روزهای مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 انجام دهند. تا در صورت اختلالات ناشی از حجم ورودی بالای سایت از نام نویسی جا نمانند

 

برای دریافت مشاوره در زمینه تمدید مهلت آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

ثبت نام آزمون تیزهوشان از چه تاریخی شروع می‌شود؟

درحال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص نیست اما احتمالا از هفته آخر بهمن ماه آغاز خواهد شد.

آیا زمان ثبت نام ازمون تیزهوشان تمدید خواهد شد؟

بله هرسال فرصت مجددی برای ثبت نام دانش آموزان جا مانده از ثبت نام درنظر گرفته می‌شود.

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 چند روز است؟

حدود یک هفته قبل از شروع ثبت نام، زمان دقیق نام نویسی این آزمون به اطلاع دانش آموزان رسانده می‌شود.

منبع: تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان





:: برچسب‌ها: تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: