زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تسوط سازمان ملی استعدادهای درخشان اعلام می شود. این آزمون هر ساله و برای دو مقطع تحصیلی برگزار می‌شود. داوطلبانی که در مقاطع ششم و نهم هستند، می‌توانند در این آزمون ها شرکت کنند. نکته ای که داوطلبان بایستی درنظر داشته باشند؛ اینست که این آزمون چه زمانی برگزار می‌شود تا باتوجه به آن برنامه ریزی کنند و به آمادگی خوبی برای شرکت در جلسه آزمون برسند. به همین منظور در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون زمان آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 می‌پردازیم.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

زمان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

تما‌می متقاضیانی که از طریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد ثبت نام خود را تکمیل کرده اند بایستی زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در جلسه آزمون حضور داشته باشند. لازمه ورود و شرکت در جلسه آزمون تیز هوشان، کارت ورود به جلسه می‌باشد، به طوری که اگر داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را در اختیار نداشته باشند نمی‌توانند در جلسه آزمون شرکت کنند و از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

پایه تحصیلی زمان انتشار کارت ورود به جلسه زمان برگزاری آزمون
آزمون ششم به هفتم 23 خرداد ماه 1401 26 خرداد ماه 1401
آزمون نهم به دهم 23 خرداد ماه 1401 27 خرداد ماه 1401

چند روز پیش از تاریخ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 ، شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه ” hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد هفتم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

داوطلبانی که در زمان ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شرکت کرده اند و هزینه شرکت در آزمون را پرداخت کرده اند، باید در آزمون ورودی این مدارس جهت کسب نمره قبولی لازم به رقابت بپردازند. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 تا کنون مشخص نشده است. زمان آزمون تیزهوشان معمولا در خرداد ماه می باشد پیش بینی می شود آزمون امسال نیز در خرداد ماه برگزار شود. 

 

زمان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 در تاریخ 26 خرداد ماه 1401 می باشد. 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون نهم به دهم شرکت کرده اند. در تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 با حضور در جلسه امتحان شانس خود را برای قبولی در این آزمون محک بزنند. داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید هزینه ثبت نام را چند روز قبل از برگزاری آزمون پرداخت کنند. 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 در تاریخ 27 خرداد ماه 1401 می باشد. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

✅ چنانچه داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند بایستی تمامی مشخصات و مندرجات آن را به دقت بررسی کنند تا با اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی آنها هیچگونه تفاوتی نداشته باشد و مطابق با مشخصات هر داوطلب باشد.

❌ چنانچه داوطلبان در کارت ورود به جلسه تیز هوشان خود، متوجه مغایرتی با مشخصات خود شدند بایستی قبل از زمان آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 نسبت به رفع نقص موجود در کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان با توجه به مندرجات کارت ورود به جلسه خود می‌توانند آدرس حوزه ای که بایستی در آن حضور داشته باشند را دریافت کنند و از آدرس مکان برگزاری آزمون تیز هوشان مطلع شوند.  

 

بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان 1401 – 1402

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1401 – 1402

متقاضیان شرکت در آزمون تیز هوشان ابتدا بایستی به درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش و سمپاد پایه دهم، مراجعه کنند و ثبت نام خود را در آزمون تیز هوشان ششم به هفتم 1401 – 142 نهایی کنند. تمامی این شرکت کنندگان بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان نیز در جلسه آزمون حضور داشته باشند و البته پیش از حاضر شدن در جلسه کارت ورود به جلسه خود را نیز همراه کنند. 

چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، شرکت کنندگان می‌توانند به سامانه “ hoosh.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق سمپاد نهم کارت ورود به جلسه خود را تهییه کنند. چنانچه پیرامون آزمون تیز هوشان ابهامی برایتان وجود دارد، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران مجموعه دانتل، با این مرکز تماس بگیرید.

 

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

تاریخ برگزاری آزمون تیز هوشان 1401 – 1402 چه زمانی می باشد؟

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 – 1402 در تاریخ 26 خرداد ماه و آزمون نهم به دهم در تاریخ 27 خرداد ماه می باشد.

آیا شرکت در آزمون دارای شرط معدل می باشد؟

بله، آزمون شرکت در آزمون تیز هوشان نیازمند شرایط مختلفی می باشد که داطلبان باید دارای شرایط باشند.

آیا معدل در آزمون تیز هوشان موثر می باشد؟

خیر، معدل در قبولی دانش آموزان موثر نمی باشد و نمره آزمون فقط محاسبه می شود.

منبع: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: