هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ توسط آموزش و پرورش مشخص می شود. مدارس نمونه‌دولتی برای گزینش دانش آموزان پایه دهم خود، اقدام به برگزاری آزمون می‌کنند. متقاضیان باید زمان ثبت‌نام اعلام شده، جهت نام نویسی به سایت اختصاصی استان خود مراجعه نمایند. تکمیل فرم نام نویسی و خرید کارت اعتباری آزمون دو فعالیت ضروری برای انجام ثبت‌نام می‌باشد. چنانچه در پی اطلاعاتی در رابطه با مبلغ قابل پرداخت آزمون و زمان و نحوه پرداخت هزینه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 هستید، مقاله را تا انتها دنبال کنید.

منبع: هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

هزینه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزان علاقه مند باید مطابق زمانبندی اعلامی به سایت آزمون نمونه دولتی استان خود مراجعه نمایند. دفترچه راهنما را از سایت دریافت کرده و مطالعه نمایند. سپس با پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل فرم مربوطه و بارگزاری عکس داوطلب اقدام نمایند.با دریافت کد رهگیری از سامانه، فرآیند ثبت‌نام به پایان می‌رسد.

ثبت نام آزمون نمونه دولتی

میزان هزینه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403

میزان مبلغ ثبت‌نام در سال‌های مختلف متغیر است. قیمت خرید کارت ثبت‌نام در سال 1401 به میزان 40000 تومان درنظر گرفته شده بود. از آنجا که هنوز زمان نام نویسی آزمون فرا نرسیده است، هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی در این سال نیز فعلا نامشخص است. به محض اعلام مبلغ ثبت‌نام آزمون نمونه‌دولتی این مقاله نیز به روز رسانی می‌شود.

تاکنون مبلغ ثبت نام آزمون نمونه‌دولتی مشخص نشده است. این مبلغ در سال گذشته 40 هزار تومان بود.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

طبق مندرجات دفترچه راهنمای آزمون، خرید کارت اعتباری آزمون همزمان با نام نویسی در آزمون خواهد بود. داوطلبان باید ابتدا وجه ثبت‌نام در آزمون را پرداخت نمایند. با پرداخت هزینه آزمون مدارس نمونه دولتی رمز ورود به سامانه دراختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. بدون پرداخت وجه امکان دسترسی به فرم تقاضای ثبت‌نام وجود نخواهد داشت. مجددا یادآوری می‌شود که کلیه فرآیند آزمون و اطلاع رسانی رویدادهای مرتبط با آن از طریق سامانه استانی انجام می‌شود.

بخوانید: راهنما نحوه ثبت نام نمونه دولتی

نحوه پرداخت هزینه 

پرداخت هزینه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می باشد و خرید کارت اعتباری آزمون از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه استانی صورت می‌گیرد. لازمه دسترسی به درگاه بانکی، ورود به سامانه با استفاده از کدملی و رمز همگام است. دانش آموزان باید با استفاده از کارت‌های عضو شتاب، جهت پرداخت مبلغ اعلامی اقدام نمایند. به داوطلبان توصیه می‌شود، رسید وجه پرداختی را تا انتهای فرآیند برگزاری آزمون نزد خود نگه دارند.

ثبت‌نام در آزمون و خرید کارت اعتباری اختصاص به پایه دهم دارد. دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه‌دولتی بدون برگزاری آزمون گزینش می شوند. گزینش پایه هفتم صرفا براساس سوابق تحصیلی داوطلبان است.

در این مقاله به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی پرداختیم. چنانچه جهت نام نویسی و آگاهی از شرایط شرکت در آزمون سوالی دارید می وتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس گرفته تا کارشناسان این مرکز شما را راهنمایی کنند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه  ثبت‌نام نمونه‌دولتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 چه مقدار می باشد؟

هزینه نام نویسی و شرکت در آزمون را در متن مقاله قرار داده ایم.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام به چه صورت می باشد؟

داوطلبان در زمان نام نویسی از طریق سایت نمونه دولتی استانی خود هزینه ثبت‌نام را به صورت اینترنتی باید پرداخت کنند.

منبع: هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: