زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ توسط سازمان استعداد درخشان مشخص خواهد شد. مدارس تیز هوشان به دلیل داشتن امکانات بالای آموزشی و معلمان و اساتید برجسته، در میان دانش آموزان طرفداران زیادی دارد. هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان و خانواده ها در تمامی مقاطع به دنبال راهی برای ورود به این مدارس هستند اما نکته ای که باید بدان توجه داشته باشند این است که در زمان‌های مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس اقدام کرده تا جزو جاماندگان نباشند. به همین منظور در ادامه این مطلب به مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 می‌پردازیم.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

طی سالهای گذشته زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم در فروردین ماه بوده است. پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز ثبت‌نام آزمون هوش مقطع ششم نیز در این تاریخ انجام شود. داوطلبان بایستی در این تاریخ به سایت پادا مراجعه کنند. ضمن تکمیل فرآیند ثبت‌نام هزینه نام نویسی را هم در جهت هزینه شرکت در آزمون ورودی مدارس پرداخت کنند.

تاکنون زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ منتشر نشده است اما مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله را نیز بروزرسانی خواهند کرد.

داوطلبان متقاضی آزمون مدارس تیز هوشان که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یعنی سمپاد برگزار می‌شود، بایستی در اولین قدم از تاریخ نام نویسی آزمون مطلع باشند و در تاریخ‌های اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

 

 

تمدید زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

هر ساله تعدادی از داوطلبان به دلایل مختلف از جمله نداستن زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از نام نویسی در آزمون این مدارس جا می مانند. از این رو سازمان ملی استعدادهای درخشان مهلت ثبت نام را تمدید می کنند تا همه داوطلبان قادر به ثبت نام در آزمون ورودی باشند.

تاکنون تمیدد مهلت ثبت‌نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1402 – 1403 منتشر نشده است، به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد.

چناچه رمز عبور سامانه همگام خود را گم کرده برای بازیابی این رمز و اطلاع از نحوه و مراحل انجام نام نویسی آزمون تیز هوشان می توانید مقاله زیر که به تصویری راهنما گام به گام مراحل را شرح داده ایم را مطالعه کنید.

 

 

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 

زمان برگزاری آزمون معمولا در خرداد ماه می باشد. داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در سایت پادا نام نویسی کرده‌اند، باید در تاریخ برگزاری آزمون در جلسه آزمون حضور یابند. 

داوطلبان برای کارت یک هفته قبل از برگزاری آزمون تیز هوشان به سایت pada.medu.ir مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. داوطلبان در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه از حضور آن‌ها در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان هفتم کلیک کنید.

 

مشاوره ثبت نام تیزهوشان 

مدارس تیز هوشان علاقه‌مندان زیادی دارد اما تنها در دو مقطع، آزمونی برای ورود به مدارس تیز هوشان برگزار می‌شود. در مقطع ششم امکان راهیابی به مدارس تیز هوشان ممکن است. بدین صورت که داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و از طریق سایت pada.medu.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و با توجه به سطح آمادگی خود، شانس خود را برای قبولی در این مدارس امتحان کنند. اگر سوالی در جهت نحوه نام نویسی آزمون تیز هوشان دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره دانتل راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون تیزهوشان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره  تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 

تاریخ ثبت نام آزمون تیز هوشان ششم به هفتم چه زمانی می باشد؟

تا کنون تاریخ دقیق اعلام نشده است اما دیش بینی می شود در فروردین ماه برگزار شود

 

نحوه ثبت نام آزمون به چه صورت می باشد؟

نام نویسی به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان باید ثبت نام به سایت ثبت نام پادا مراجعه کنند

 

تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان چه زمانی می باشد؟

برگزاری آزمون معمولا در خرداد ماه می باشد و داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: