نوشته شده توسط : دانتل

کتب کمک درسی کنکور تجربی

داوطلبانی که رشته تجربی را انتخاب کرده و قصد رسیدن به رشته های پرطرفدار را در دانشگاه دارند باید توجه داشته باشند که هر ساله تعداد داوطلبان کنکور تجربی افزایش می یابد و موفقیت در آن نیازمند دانستن مسیر راه با داشتن یک برنامه اصولی و ابزار مناسب برای مطالعه و منایع می باشد.

خواندن کتاب درسی برای رسیدن به موفقیت در کنکور تجربی به تنهایی کافی نیست و داوطلبان بایستی در کنار مطالعه کتاب های درسیشان، منابعی برای تشریح بیشتر مباحث و تست زنی داشته باشند. برای مشاهده و اطلاع از بودجه بندی دروس عمومی کنکور سراسری 1400 و بهترین منبع تست دروس عمومی کنکور 1400 کلیک کنید.

همانطور که گفته شد، تاثیر کتب کمک درسی را در کنکور تجربی، نمی توان نادیده گرفت اما داوطلبان باید پیش از تهییه منایع کمک آموزشی حتما اطلاعات کافی داشته باشند تا بهترین منابع کنکور سراسری تجربی 1400 را برای خود تهییه کنند.

بخوانید: بودجه بندی کنکور سراسری تجربی 1400

کتب کمک درس کنکور تجربی | دروس عمومی

برای هر درس عمومی در کنکور تجربی، تعداد زیادی منابع از انتشارات مختلف در بازار موجود است اما داوطلبان باید بهترین منبع کمک آموزشی موجود در بازار را تهیه کنند. به همین دلیل در ادامه این مطلب به بهترین منابع کمک آموزشی در زمینه دروس عمومی اشاره کرده ایم. برای مشاهده بهترین منبع تست کنکور تجربی 1400 کلیک کنید.

درس زبان و ادبیات فارسی

برخی از داوطلبان کنکور تجربی به دنبال مطالعه موضوعی درس زبان و ادبیات فارسی برای کنکور تجربی هستند که بایستی برای هر موضوع این درس یک کتاب جداگانه تییه کنند. داوطلبان می‌توانند از کتب کمک درسی “نشر الگو”، “ادبیات موضوعی گاج”، “لقمه مهر و ماه” و “نشر دریافت به قلم هامون سبطی” استفاده کنند. این کتابها چندجلدی هستند که هر موضوع ادبیات را بصورت جداگانه بررسی می‌کنند.

اگر از دسته داوطلبانی هستید که به دنبال بانک تست زبان و ادبیات فارسی که مباحث را بصورت درس به درس بررسی می‌کند؛ استفاده از کتب کمک درسی “کتاب ادبیات جامع خیلی سبز” و یا “کتاب نشر الگو” می‌تواند کارآمد باشد.

درس دین و زندگی

پیشنهاد مشاوران دانتل برای داوطلبانی که برای کنکور تجربی به دنبال درصد بالا برای درس دین و زندگی هستند کتاب کمک درسی “دین و زندگی کامل جامع کنکور جلد بانک تست سری میکرو طلایی کنکور 1400 از انتشارات گاج” می‌باشد که شامل تست به همراه پاسخ تشریحی و دربردازنده پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم است. سری میکرو طبقه بندی این انتشارات شامل درسنامه نیز می‌باشد.

داوطلبانی که به دنبال منبعی هستند که فقط تست‌های کنکور سالهای گذشته را در درس دین و زندگی به همراه تعداد محدودی تست تالیفی داشته باشد می‌توانند کتاب “دین و زندگی کنکور آبی قلم چی” را تهیه کنند.

درس زبان عربی

اگر جزو داوطلبانی هستید که به دنبال درصد بالایی در درس زبان عربی کنکور تجربی هستید، کتاب کمک آموزشی “بانک تست عربی کنکور | سیر تا پیاز از انتشارات مهر و ماه” را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که این کتاب جامع شامل عربی 1، 2 و 3 بوده و از لحاظ تست‌های تالیفی در سطح بالایی قرار دارد و مطالعه آن می‌تواند درصد بالایی به داوطلبان سخت کوش بدهد.

اگر جزو دانش آموزان متوسطی در درس زبان عربی هستید و به دنبال درصد نسبتا متوسط و خوبی در زبان عربی کنکور تجربی هستید، کتاب کمک آموزشی “عربی کامل گاج” را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درس زبان انگلیسی

تمامی داوطلبان کنکور تجربی بایستی برای دستیابی به درصد بالا برای درس زبان انگلیسی، تسلط خوبی بر روی لغات داشته باشند بنابراین داشتن یک منبع همچون “کتاب لغات گاج (word focus)” می‌تواند در یادگیری لغات بسیار موثر باشد چراکه بهترین منبع موجود در بازار می‌باشد.

برای یادگیری دیگر مباحث و قداعد زبان انگلیسی کنکور تجربی، پیشنهاد مشاوران دانتل کتاب “درک متن انگلیسی به زبان ساده از انتشارات مبتکران”  و به قلم دکتر شهاب اناری و یا کتاب “جامع زبان انگلیسی مبتکران” می‌باشد.

کتب کمک درسی کنکور تجربی | دروس تخصصی

داوطلبان کنکور تجربی برای موفقیت در کنکور بایستی به دروس تخصصی که دارای ضریب بیشتری است، توجه بیشتری نیز داشته باشند. به همین منظور در ادامه، بهترین کتب درسی برای دروس اختصاصی کنکور تجربی را آورده ایم.

درس زیست شناسی

به جرات می توان گفت درس زیست شناسی مهمترین درس برای داوطلبان کنکور تجربی است که در ابتدا نیازمند این است که بصورت مفهومی خوانده شود به همین منظور مشاوران دانتل کتاب فاگوزیست را پیشنهاد می‌دهند که خط به خط زیست شناسی را در پایه‌های مختلف توضیح داده است و با عناوین “فاگوزیست | زیست شناسی و آزمایشگاه 1″، “فاگوزیست | زیست شناسی و آزمایشگاه 2″، “فاگوزیست | زیست شناسی پیش دانشگاهی 1” در بازار موجود می‌باشند.

اما درس زیست شناسی علاوه بر خواندن مفهومی، نیازمند تست زنی هم هست که در این زمینه کتابهای “زیست شناسی پایه”، “زیست شناسی و آزمایشگاه 1″، “زیست شناسی پیش دانشگاهی 2” از انتشارات خیلی سبز در بازار موجود می‌باشد وهمینطور “کتاب جامع زیست شناسی گاج نقره ای” نیز از بهترین کتب کمک درسی زیست شناسی است.

بخوانید: روش صحیح مطالعه زیست شناسی کنکور تجربی 1400

درس زمین شناسی

بسیاری از داوطلبان درس زمین شناسی را نادیده گرفته و منبعی برای آن در نظر نمی گیرند اما این درس در زیرگروه های مربوطه دارای ضریب بوده و خواندنش خالی از لطف نیست به همین منظور داوطلبان می‌توانند در این زمینه کتاب “آزمون زمین شناسی خیلی سبز” را تهیه و مطالعه کنند.

بخوانید: روش صحیح مطالعه زمین شناسی کنکور تجربی 1400

کتب کمک درسی کنکور تجربی | درس ریاضیات

داوطلبان کنکور تجربی برای یادگیری درس ریاضیات و انجام تست های مفهومی و تست های کنکور ریاضیات در سالهای گذشته می‌توانند از کتاب “ریاضیات تجربی جامع کنکور از انتشارات مهر و ماه”  استفاده کنند و داوطلبانی که نیازی به درسنامه ندارند و فقط می‌خواهند در درس ریاضیات تست بزنند می‌توانند از کتاب “ریاضی 1 و ریاضی 2 آبی قلم چی” بهره ببرند.

بخوانید: روش صحیح مطالعه ریاضی کنکور تجربی 1400

درس فیزیک

درس فیزیک از دیگر دروس اختصاصی در کنکور تجربی است که نیاز است داوطلبان کتب درسی کمک آموزشی خوبی را برای این درس تهیه کنند. کتاب ” فیزیک جامع از انتشارات خیلی سبز” علاوه بر ارائه یک درسنامه‌ کامل به داوطلبان، حاوی تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور سال گذشته نیز می‌باشد که مطالعه آن نیازمند وقت کافی است اما اگر داوطلبی تنها به تست زدن در این درس نیازمند است، کتاب “گاج نقره ای” می‌تواند گزینه خوبی باشد.

بخوانید: روش صحیح مطالعه فیزیک کنکور تجربی 1400

کتب کمک درسی کنکور تجربی | درس شیمی

موفقیت در درس شیمی یکی از تعیین کننده ترین دروس کنکور سراسری در زیرگروه تجربی است. بسیاری از داوطلبان کتاب درسی شیمی را ناکافی می دانند و بدنبال منبعی مناسب برای تسلط در این درس می گردند.

در حال حاضر برای داوطلبان کنکور تجربی، کتاب مبتکران در درس شیمی حرف اول را می‌زند که از لحاظ درسنامه، تست‌های تالیفی و جمع آوری تست‌های کنکور در سال‌های گذشته، کتاب کاملی می‌باشد.

بخوانید: روش صحیح مطالعه شیمی کنکور تجربی 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کمک درسی کنکور تجربی 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کتب کمک درسی کنکور تجربی 1400




:: برچسب‌ها: کتب کمک درسی کنکور تجربی 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: