سایت ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir
نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای آزمون های ششم به هفتم و نهم به دهم، سایت تیزهوشان آموزش و پرورش my.medu.ir می باشد. هر ساله آزمون های تیزهوشان توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) برگزار می‌شود. ثبت نام در هر یک از این دو آزمون به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. در سال گذشته دانش آموزان متقاضی باید به سایت pada.medu.ir مراجعه می کردند، اما از این دوره، مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر دو پایه از طریق سایت آموزش و پرورش انجام می شود. در ادامه به جزئیات بیشتری از سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 پرداخته‌ ایم.

 منبع: سایت ثبت نام تیزهوشان

سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

فرآیند نام نویسی در آزمون مدارس تیزهوشان، به صورت اینترنتی از طریق سایت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد. داوطلبان در هر یک از پایه‌های مذکور، ابتدا باید به سایت ثبت نام تیزهوشان مراجعه کنند. سپس اقدام به دریافت دفترچه ثبت نام نمایند تا ضمن اطلاع از شرایط و مدارک لازم، اقدامات لازم جهت نام نویسی در این آزمون را نیز انجام دهند. 

معرفی سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان my.medu.ir

با توجه به تغییراتی که در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان اعمال شده‌ است، متقاضیان برای نام نویسی در این آزمون باید به سایت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنند. بر خلاف سال گذشته که ثبت نام از طریق سایت pada.medu.ir انجام می شد، امسال ثبت نام هر دو پایه از طریق سایت آموزش و پرورش صورت می گیرد.

توصیه می کنیم حتما پس از اطلاع از نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش مقاله راهنما زیر را که به بررسی تمامی شرایط و قوانین لازم برای شرکت در این آزمون را شرح داده ایم را مطالعه نمایید.

شما عزیزان می توانید در مهلت های اعلام شده‌ که معمولا در فرردین ماه است، به سایت ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش مراجعه کنید و پس از درج کردن اطلاعات خواسته‌ شده‌، وارد پنل کاربری خود شوید. سپس بعد از تکمیل فرم ثبت نام تیزهوشان و پرداخت هزینه، این روند را تکمیل نمایید.

دیگر مراحل آزمون تیزهوشان شامل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نیز از طریق سایت تیزهوشان آموزش و پرورش صورت می گیرد و در پایان نیز متقاضیان می توانند از طریق این سامانه نتایج آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند.

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش

1️⃣ به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنید.

برای ورود به سامانه ثبت نام تیزهوشان بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ پس از وارد کردن مشخصات وارد شده‌ شامل ” کدملی ” و “سریال شناسنامه ” به همراه کد امنیتی، در نهایت بر روی گزینه “ورود کاربران” کلیک نمایید. 

3️⃣ از میان گزینه های نمایش داده‌ شده‌ در سایت ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir، بر روی گزینه ” آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ” کلیک نماییید.

4️⃣ در پایان می توانید با ورود به پنل کاربردی خود، فرم تقاضانامه ثبت نام در آزمون تیزهوشان را تکمیل نمایید و با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان این مرحله را به اتمام برسانید.

سایت اعلام نتایج تیزهوشان 

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان در پایه های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت می کنند، می توانند مجدد با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش my.medu.ir  نتیجه خود را دریافت کنند.

در دوره قبل نتایج آزمون تیزهوشان برای پایه های تحصیلی هفتم و دهم در اوایل مرداد ماه اعلام شد. تا کنون زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 از سوی سمپاد اعلام نشده است. البته در صورت اطلاع رسانی در این قسمت اعلام خواهیم کرد. متقاضیان در بازه های زمانی اعلام شده‌ می توانند به مدارس تیزهوشان مراجعه کنند و نتایج خود را مشاهده نمایند. داوطلبانی که با عدم قبولی در این آزمون مواجه هستند، می توانند کارنامه های خود را نیز از طریق سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آموزش و پرورش دریافت کنند.

 

راهنما دریافت نتایج در سایت تیزهوشان

اگر در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و یا نهم به دهم حضور داشته اید، می توانید برای دریافت مشاهده نتایج خود به سایت ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش ” my.medu.ir ” مراجعه کنید و اقدام به دریافت نتایج قبولی و یا عدم قبولی خود نمایید.

1️⃣ به سایت تیزهوشان آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” my.medu.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ در این مرحله نقش دانش آموز، ملیت، کد ملی و شماره سریال ۶ رقمی شناسنامه را در کادر های مشخص شده‌ وارد کنید.

3️⃣ بر روی گزینه آزمون های استعداد درخشان کلیک کنید.

4️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات لازم در سایت ثبت نام تیزهوشان می توانید در ستون ” وضعیت قبولی ” نتایج را مشاهده کنید. در صورتی نام دانش آموز در میان اسامی پذیرفته‌ شدگان باشد، در قسمت محل پذیرش، نشانی مدارس تیزهوشان پذیرفته‌ شده‌ درج‌ می گردد.

داوطلبان یک تا دو روز پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می توانند در صورتی که به نتایج بدست آمده اعتراض دارند، درخواست خود را در سایت تیزهوشان ثبت کنند. فرم درخواست تجدید نظر آزمون تیزهوشان در مواقعی که داوطلب به مواردی شامل اشتباه در محاسبه نمره، عدم مطابقت تعداد پاسخ های درست و غلط و اعمال نشدن قانون پذیرش مربوط به دوقلو ها، مطابقت نداشت اولویت‌های ثبت شده در کارنامه و … دارد، در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان موجود می باشد

 

مشاوره سایت ثبت نام تیزهوشان my.medu.ir

دانش آموزان برای نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به رمز ورود آموزش و پرورش نیاز دارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت رمز ورود همگام به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه و بخش فناوری اطلاعات مراجعه نمایید. 

تنها راه دریافت رمز ورود همگام، به صورت حضوری است و هیچ راه الکترونیکی و یا غیرحضوری برای آن در نظر گرفته‌ نشده‌‌ است. شما عزیزان در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، سوالاتی پیرامون نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان دارید، می توانید برای دریافت راهنمایی و دریافت پاسخ سوالات خود با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

چنانچه پیرامون سامانه ثبت نام تیزهوشان آموزش و پرورش و نحوه اعتراض سوالی دارید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مجموعه دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام تیزهوشان  1402 – 1403می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیری

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 کدام است؟

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان سامانه آموزش و پرورش می باشد.

نتایج آزمون ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نیز از طریق کدام سایت تیزهوشان اعلام می گردد؟

بله، تمامی شرکت کنندگان در جلسه آزمون، بایستی جهت دریافت نتایج آزمون تیزهوشان به سایت آموزش و پرورش به نشانی ” my.medu.ir ” مراجعه کنند.

لینک ثبت نام تیزهوشان 1402 – 1403 در سایت تیزهوشان آموزش و پرورش چه زمانی فعال می شود؟

لینک ثبت نام تیزهوشان در سامانه آموزش و پرورش احتمالا در فرودین ماه فعال گردد.

منبع: سایت ثبت نام تیزهوشان





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام تیزهوشان my , medu , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: