رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبان رشته مهندسی کامپیوتر پس از شرکت در کنکور سراسری و قرار گرفتن در فرآیند انتخاب رشته، برای تخمین شانس قبولی‌شان نیاز دارند از رتبه قبولی آگاه شوند تا انتخاب رشته معقولی انجام دهند. در ادامه این مطلب آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته مهندسی کامپیوتر کنکور 1402 را در دانشگاه های مختلف را ارائه داده ایم.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ | روزانه

هر ساله پس از برگزاری آزمون سراسری، نتایج اولیه منتشر می شود و در پی آن دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان رشته مهندسی کامپیوتر، برای یک انتخاب رشته باور پذیر، نیاز دارند از رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ آگاه شوند. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

 

منطقه یک

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 181
دانشگاه صنعتي شريف 48
دانشگاه صنعتي اميرکبير – تهران 231
دانشگاه صنعتی اميرکبير 268
دانشگاه بين المللی امام خمينی – قزوين 1636
دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی 11222
دانشگاه کردستان 14023
   
 

منطقه دو |‌ رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتي شريف 36
دانشگاه تهران 102
دانشگاه صنعتی اميرکبير 177
دانشگاه علم وصنعت ايران 236
دانشگاه بوعلي سينا – همدان 2833
دانشگاه بين المللي امام خمينی قزوين 1685
دانشگاه شهيدمدنی آذربايجان – تبريز 6558
 

منطقه سه

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه تهران 61
دانشگاه صنعتي شريف 28
دانشگاه علم وصنعت ايران 185
دانشگاه فردوسی مشهد 376
دانشگاه صنعتی اصفهان 135
دانشگاه کردستان 9968
دانشگاه رازي کرمانشاه 8125
دانشگاه کاشان 3642

 

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ | دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در رشته مهندسی کامپیوتر هر ساله دانشجویان زیادی را در واحدهای مختلف می پذیرد. شانس قبول شدن داوطلبان در دانشگاه آزاد بیشتر است و داوطلبان با رتبه‌ی کشوری پذیرش می شوند و رتبه‌ی در سهمیه آن ها تاثیری در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ندارد. در ادامه رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد را بررسی خواهیم کرد.

دانشگاه رتبه در سهمیه رتبه کشوری
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات 1725 5217
دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب 1224 72724
دانشگاه آزاد واحد تهران غرب 4563 34086
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز 2287 20452
دانشگاه آزاد واحد کرج 13107 70508
 

 

 

مشاوره انتخاب رشته ریاضی ۱۴۰۱

انتخاب رشته کنکور ریاضی در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه انجام می‌گیرد که داوطلبان باید براساس رتبه و ترازی که در کارنامه کنکور برای آنها درج شده است، نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

هرگز با اطلاعات ناقص دست به انتخاب رشته نزنید، اگر شما رتبه بسیار خوب یا در حد متوسطی را به دست آورده باشید با انتخاب رشته غلط که نشات گرفته از ناقص بودن اطلاعات است، زحمات چندساله خود را به هدر خواهید داد و اگر هم که رتبه نه چندان مناسبی را به دست آورده باشید، موقعیت حساس تر است  چرا که شانس قبولی شما در بسیاری از دانشگاه ها و رشته ها وجود دارد که از آنها غافل هستید و با ندانستن این اطلاعات، انتخاب رشته را غلط انجام می‌دهید.

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید.

مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور و رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: رتبه قبولی مهندسی کامپیوتر کنکور ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: