دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۲ هر ساله همزمان آغاز ثبت‌نام در منتشر و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. در این دفترچه تمامی شرایط، مدارک، نحوه و لیست کدرشته محل های ارائه شده درج شده است و داوطلبان با مطالعه این دفترچه می توانند کدرشته محل های انتخابی خود را استخارج کنند. دفترچه بدون کنکور هر نیمسال مهر و بهمن ماه به صورت جداگانه منتشر می شود. در ادامه مقاله می تواند دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1402 را دانلود نمایید. 

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 

دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری کنکور سراسری است، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری را نیز برعهده دارد. سازمان سنجش همزمان با شروع ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، دفترچه‌ای را با عنوان دفترچه سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور sanjesh.org منتشر خواهد کرد.

لازم است اشاره کنیم که دفترچه بدون کنکور دانشگاه های سراسری دو بار در سال که یکبار برای نیمسال تحصیلی اول و یا همان ورودی مهرماه و یکبار برای نیمسال تحصیلی دوم و یا همان ورودی بهمن ماه منتشر می شود.

داوطلبانی که متقاضی پذیرش در نیمسال دوم (بهمن ماه) می باشند با توجه به مهلت ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کرده و دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ را به صورت کامل مطالعه کنند و پس از آن با استخراج کدرشته محل مورد نظر در ثبت نام خود را تکمیل کنند. توصیه می شود حتما پیش از نام نویسی مقاله راهنما زیر را مطالعه نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 1402 

تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله کد رشته محل های ارائه شده در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن درج می گردد. در ادامه دفترچه بدون کنکور هر نیمسال را به تفکیک برای دانلود قرار داده ایم. 

دانلود دفترچه بدون کنکور 1402 | ورودی مهر

دفترچه بدون کنکور مهر ماه همزمان با مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر و در دسترس داوطلبان قرار میگیرد. توجه داشته باشید در دترچه انتخاب رشته گروه های آزمایشی مختلف نیز لیست کدرشته محل های بدون آزمون قرار دارد و البته دفترچه ثبت نام بدون کنکور نیز به صورت مجزا برای داوطلبان شرکت کننده بر اساس سوابق تحصیلی منتشر می شود.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ معموا در مرداد ماه می باشد. در چدول زیر دفترچه سال گذشته بر ای مطالعه شما عزیزان قرار گرفته است. به محض انشار دفترچه سال جاری لینک دانلود دفترچه بدون کنکور قرار خواهد گرفت 

دفترچه  برای دانلود کلیک کنید.
سال گذشته سال 1402
دفترچه بدون کنکور مهر ماه دانلود کنید منتشر نشده
دفترچه اصلاحیه دانلود کنید منتشر نشده

 

دانلود دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۲ | ورودی بهمن 

دفترچه بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۲ تا کنون منتشر نشده است. پیش بینی می شود این دفترچه همزمان با آغاز با نام نویسی که احتمالا در اواخر آذر ماه سال باشد منتشر و در دسترس داوطلبان قرار گیرد. به همین منظور در ادامه دانلود این دفترچه سال گذشته را قرار داده ایم. به محض انتشار دفترچه راهنما سال 1402 نوبت بهمن ماه در این قسمت قرار خواهیم داد.در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ لیست رشته های بدون کنکور نمیسال دوم قرار داده شده است و داوطلبان باید کد رشته محل های مورد نظر و انتخابی خود را استخارج و در زمان تکمیل فرم ثبت نام بدون کنکور سراسری قرار دهند.

 

زمان انتشار دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۲

دفترچه بدون کنکور نیز به طور همزمان با شروع مهلت ثبت نام و انتخاب رشته ورودی مهر ۱۴۰۲ از سایت سنجش منتشر می شود. تاکنون اطلاعیه ای پیرامون زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای نیمسال دوم بهمن منتشر نگردیده است. به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نیمسال ورودی زمان انتشار دفترچه
نیمسال اول (ورودی مهر) مرداد ماه 1402
نیمسال دوم (ورودی بهمن) اواخر آذر ماه 1402

 

دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

باید خاطر نشان کرد همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری، دانشگاه آزاد نیزبه صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. برای دریافت دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد به لینک زیر مراجعه کنید.

جزییات دفترچه انتخاب رشته

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری را دارند، در اولین و مهم ترین قدم بایستی که دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲ را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و تمامی مندرجات آن را به دقت و البته به طور کامل مطالعه نمایند.

دفترچه‌ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1402 شامل مندرجات مهمی از جمله موارد زیر می باشد. 

✅ متقاضیان برای شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری بایستی برخی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی را داشته باشند که در دفترچه‌ی انتخاب رشته درج شده است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کلیک کنید.

✅ داوطلبان آقا بایستی نسبت به مقررات وظیفه عمومی آگاه باشند که این مورد نیز از جزئیات دفترچه نامبرده است.

✅ سهمیه های موثر در پذیرش بدون کنکور سراسری نیز در این دفترچه آورده شده است.

✅ لیست و کد رشته محل های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم نیز از مهم ترین قسمت های دفترچه بدون کنکور سراسری است.

✅ برای ثبت نام به برخی مدارک نیاز است که از طریق دفترچه‌ی انتخاب رشته می توانید نسبت به آن ها مطلع شوید. 

✅ فرم پیش نویس ثبت نام نیز برای آشنایی شما و یک بار وارد کردن کد رشته محل ها در انتهای دفترچه ثبت نام بدون کنکور قرار داده شده است.

✅ جدول ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی برای تشخیص الویت ها و تخمین شانس قبولی نیز آورده شده است. 

مشاوره ثبت نام بدون آزمون ۱۴۰۲

در میان رشته های ارائه شده به صورت بدون آزمون دانشگاه های سراسری، برخی از دوره ها همچون دوره پردیس خودگردان، نوبت دوم ، پیام نور و غیرانتفاعی به صورت شهریه پرداز هستند، بدین معنی که اگر کد رشته محلی از این دوره ها انتخاب کنید، بایستی برای ادامه تحصیل شهریه بپردازید. بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی از شهریه ها مطلع شوید، سپس کد رشته محل های مربوطه را در فرم انتخاب رشته درج کنید.

برای انجام یک انتخاب رشته آگاهانه و همینطور اطلاع از کد رشته محل های جدید داوطلبان باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ را دانلود کرده و به صورت کامل مطالعه کنند.

انتخاب رشته یک فرآیند مهم در آینده هر شخصی می باشد و باید همه جوانب در نظر گرفته شود. شما داوطلبان گرامی می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کمک بگیرید و مراحل ثبت نام خود را بااطمینان پیش ببرید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه بدون کنکور می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

آخرین اخبار

18 مرداد 1401: دفترچه راهنما نام نویسی منتشر شد داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش می توانند نام نویسی خود را انجام دهند.

 

سوالات متداول

دفترچه ثبت نام بدون کنکور را چگونه می تواند دانلود کرد؟

لینک دانلود دفترچه بدون کنکور ۱۴۰۲ را در این مقاله قرار داده ایم.

آیا دفترچه ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن ماه جداگانه منتشر می شود؟

بله، برای هر نیمسال تحصیلی دفترچه بدون کنکور به صورت مجزا در تاریخ های جداگانه منتشر خواه شد.

آیا با مطالعه دفترچه‌ی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های سراسری می توان متوجه شد که چه کد ذشته محل هایی ارائه شده است؟

بله یکی از مطالب مهمی که در دفترچه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی درج گردیده است، کد رشته محل های ارائه شده می باشد.

منبع: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور 





:: برچسب‌ها: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: