نوشته شده توسط : دانتل

تراز قبولی دانشگاه آزاد

همانطورکه گفته شد دانشگاه آزاد به دو صورت با آزمون و بدون آزمون، دانشجو می‌پذیرد. داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بصورت بدون کنکور هستند نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارند اما داوطلبان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد در وهله اول باید در کنکور سراسری شرکت کنند. برای مشاهده و دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید.

داوطلبان برای اطلاع از رشته های با آزمون دانشگاه آزاد در سال جاری می‌توانند به مطلب “لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد 99” که پیش تر از سایت دانتل منتشر شده است مراجعه کنند. برای مطالعه ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید.

دانشگاه آزاد در تمامی زیرگروه ها رشته هایی را به صورت با کنکور ارائه می‌دهد اما نکته ای که باید بدان توجه شود این است که در کنکور زیرگروه های ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجی بیش از 98  درصد رشته محل ها به صورت بدون کنکور ارائه می‌شود اما دانشگاه های آزاد معتبر که امکانات آموزشی بالا و با کیفیتی ارائه می دهند، در رشته محل های ارائه شده به صورت با کنکور، دانشجو می‌پذیرند.

لازم به ذکر است بیشتر داوطلبان، متقاضی ورود به رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که در کنکور علوم تجربی به صورت با کنکور در دانشگاه آزاد ارائه می‌شود هستند؛ به همین منظور در ادامه این مطلب به تراز قبولی در رشته های پرطرفدار کنکور تجربی می پردازیم.

تراز قبولی رشته های تجربی دانشگاه آزاد 99

تراز قبولی دانشگاه آزاد 99، برای داوطلبانی که قصد انتخاب رشته های با آزمون و پرطرفدار کنکور تجربی را دارند می‌تواند بسیار موثر باشد به طوری که اطلاع از تراز قبولی دانشگاه آزاد در سال‌های گذشته باعث می‌شود که داوطلبانی در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند، بتوانند انتخاب رشته آگاهانه و اصولی انجام دهند و شانس قبولی خود را افزایش دهند.

دانشگاه آزاد تا سال 96، در زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته، اطلاعات قبولی داوطلبان را همچون رتبه و تراز را نیز منتشر می‌کرد. از سال 97 به بعد دانشگاه آزاد تنها در نتایج نهایی به قبولی و یا عدم قبولی داوطلبان اشاره می کرد و اطلاعات قبولی آن ها را منتشر نکرد. برای مطالعه مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید.

بنابراین دانشگاه آزاد در سال 97 در اعلام نتایج نهایی، فقط محل قبولی داوطلبان را اعلام کرد و در سال 98 نیز نوع پذیرش دانشگاه آزاد که کشوری بود تغییر کرده بر اساس سهمیه مناطق دانشجو پذیرفت و بازهم رتبه قبولی داوطلبان را اعلام نکرد.

طبق توضیحات بالا اینطور می توانیم نتیجه بگیریم که با بررسی تراز داوطلبان پذیرفته شده در رشته های با کنکور دانشگاه آزاد در سال 96 می توان به تراز قبولی دانشگاه آزاد در کنکور تجربی رسید؛ اما باید توجه داشت که داوطلبانی که قصد تخمین شانس قبولی خود را دارند بایستی  9 الی 15 درصد به تراز هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم؛ اضافه کنند.

بخوانید: انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد 99

تراز قبولی رشته پزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه آزاد 99، را دارند می‌توانند از جدول زیر که شامل تراز قبولی رشته پزشکی در سال 96 است استفاده کنند و با تراز اکتسابی خود مقایسه کرده و شانس قبولی خود را در دانشگاه آزاد، تخمین بزنند.

دانشگاه محل قبولی  رشته  تراز قبولی
 دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران پزشکی 9957
دانشگاه آزاد واحد تبريز پزشکی 9934
دانشگاه آزاد واحد مشهد پزشکی 9824
دانشگاه آزاد واحد کازرون پزشکی 9852
دانشگاه آزاد واحد ساری پزشکی 9862
دانشگاه آزاد واحد اردبيل پزشکی 9782
دانشگاه آزاد واحد قم پزشکی 9764
دانشگاه آزاد واحد تنکابن پزشکی 9742
دانشگاه آزاد واحد نجف آباد پزشکی 9720
دانشگاه آزاد واحد يزد پزشکی 9527
دانشگاه آزاد  واحد شاهرود پزشکی 9624
دانشگاه آزاد واحد کرمان پزشکی 9602

تراز قبولی رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دندانپزشکی در دانشگاه آزاد 99، را دارند می‌توانند از جدول زیر که شامل تراز قبولی رشته دندانپزشکی در سال 96 است استفاده کنند و با تراز اکتسابی خود مقایسه کرده و شانس قبولی خود را در دانشگاه آزاد، تخمین بزنند.

دانشگاه محل قبولی رشته  تراز قبولی
  دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی تهران دندانپزشکی 9982
دانشگاه آزاد واحد تبريز دندانپزشکی 9824
دانشگاه آزاد واحد شيراز دندانپزشکی 9810
دانشگاه آزاد واحد اصفهان _ خوراسگان دندانپزشکی 9863
دانشگاه آزاد واحد بروجرد دندانپزشکی 9740

تراز های آورده شده در این متن مربوط به رشته های زیر گروه تجربی در ظرفیت عادی می‌باشد، چنانچه داوطلبان مایل به دریافت تراز قبولی دانشگاه آزاد در ظرفیت مازاد هستند می‌توانند با مشاوران مجرب مرکز مشاوره دانتل تماس حاصل بفرمایند.

تراز قبولی رشته داروسازی دانشگاه آزاد 99

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته داروسازی در دانشگاه آزاد 99، را دارند می‌توانند از جدول زیر که شامل تراز قبولی رشته داروسازی در سال 96 است استفاده کنند و با تراز اکتسابی خود مقایسه کرده و شانس قبولی خود را در دانشگاه آزاد، تخمین بزنند.

بخوانید: کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

دانشگاه محل قبولی رشته  تراز قبولی
 دانشگاه آزاد واحد علوم دارویی داروسازی 9483
دانشگاه آزاد واحد آيت الله آملی داروسازی 9358
دانشگاه آزاد واحد دامغان داروسازی 9306

برای دریافت مشاوره در زمینه تراز قبولی دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: تراز قبولی دانشگاه آزاد 99 




:: برچسب‌ها: تراز قبولی دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: