اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

دانشگاه آزاد، دوبار در سال یکبار برای ورودی مهر و یکبار برای ورودی بهمن، اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون کنکور می‌کند. داوطلبانی که در حال ثبت نام هستند و یا فرآیند ثبت نام خود را به پایان رسانده اند به دنبال این هستند که از نتایج نهایی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی مهر

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی از اواسط مرداد ماه آغاز شده است و تا اوایل مهر ماه نیز ادامه دار می‌باشد. تا زمانی که سامانه ثبت نام فعال است و متقاضیان می‌توانند هر چه سریع تر ثبت نام خود را انجام دهند. زمان اعلام نتایج نیز حداکثر یک هفته پس از پایان زمان ثبت نام می‌باشد و با فرض اینکه مهلت نام نویسی حداکثر تا 10 مهر ماه باشد، نتایج تا اواخر مهرماه اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد | ورودی بهمن

دانشگاه آزاد، علاوه بر نیمسال اول تحصیلی در ورودی بهمن ماه نیز دانشجو پذیرش می‌کند و شرایط و ضوابط ثبت نام همانند شرایط ثبت نام ورودی مهرماه است با این تفاوت که در بعضی سال ها نحوه ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی به صورت حضوری می‌باشد.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، از سوی سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است که به محض دریافت اخبار جدید مطلب بروزرسانی خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، پس از بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان، قبول شدن و یا عدم پذریش آن ها در رشته انتخابی در مرحله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 مشخص می کند.

داوطلبان با توجه به اینکه اعلام نتایج اینترنتی و یا حضوری است می توانند نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 99 خود را دریافت کنند.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 | ورودی مهر

پیش بینی می‌شود نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99، در نیمسال اول و برای ورودی مهرماه، طبق روال سال‌های گذشته، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد باشد.

داوطلبان برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 99 بایستی به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد  به نشانی اینترنتی ” azmoon.org ” مراجعه کنند و  طبق مراحل زیر پیش بروند تا نتایج خود را رویت کنند.

  • مرحله اول: با وارد شدن به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، در صورتی که نتایج اعلام شده باشد، لینک اعلام نتایج چهار مقطع تحصیلی فعال خواهد بود که شما باید بر روی مقطعی که در آن ثبت نام کرده اید کلیک کنید.
  • مرحله دوم: پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج، وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعاتتان را که شامل شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی می‌باشد را درج نمایید.
  • مرحله سوم: با درج اطلاعات، کارنامه برای شما نمایش داده می‌شود.

داوطلبانی که طبق کارنامه در یکی از رشته‌های انتخابی خود پذیرفته شده اند، می‌بایست در صورت علاقه مندی به رشته قبولی، به سایت دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند و از مدارک لازم و زمانبندی ثبت نام نهایی و حضوری مطلع گردند و چنانچه در هیچ یک از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته نشده اند، باید منتظر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن ماه باشند تا مجدد ثبت نام خود را در این نیمسال انجام دهند.

تا کنون اطلاعیه ای از سوی سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مبنی بر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 99، منتشر نشده است، مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید ضمن بروزرسانی مطلب، راهنمای تصویری نحوه اعلام نتایج را نیز در این مطلب قرار داده می‌دهند.

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 | ورودی بهمن

برای ورودی بهمن ماه 99 هنوز به طور دقیق اطلاع رسانی نشده است که ثبت نام به روش حضوری خواهد بود یا اینترنتی، اما اگر ثبت نام حضوری باشد نتایج نیز توسط خود دانشگاه اعلام میشود و داوطلبانی که ثبت نام انجام داده اند باید با مراجعه به سایت دانشگاه یا تماس تلفنی، از پذیرش یا عدم پذیرش خود مطلع گردند.

در صورتی هم که ثبت نام اینترنتی انجام گیرد، اعلام نتایج نیز از طریق سامانه azmoon.org خواهد بود و داوطلب میبایست با استفاده از کدملی و شماره شناسامه خود، کارنامه را دریافت نماید و اگر در رشته های انتخابی خود پذیرفته شده باشد، برای ثبت نام قطعی در دانشگاه قبول شده، اقدام نماید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: