اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99
نوشته شده توسط : دانتل

دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی هرساله دو بار طی ورودی مهر و بهمن در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام به جذب دانشجو می‌کند. این پذیرش به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود. همچنین شهریه تعیین شده بر اساس نوع رشته ارائه شده متفاوت می‌باشد اما نسبت به بقیه دانشگاه ها بسیار کمتر می‌باشد.

بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

متقاضیان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی باید بعد از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شروع ثبت نام نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اعتباری علاقمندی دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند. همچنین ذکر این نکته لازم است که داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند می‌بایست از شرایط تحصیل در این دانشگاه مطلع باشند.

بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

زمان اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99

داوطلبان پس از مطالعه کامل دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل فرایند ثبت نام منتظر اعلام نتایج هستند. همانطورکه گفته شد دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن و هر نوبت در دو مقطع کاردانی و کارشناسی جذب دانشجو دارد. در ادامه به تفکیک زمان اعلام نتایج هر یک از این دوره ها را ذکر می کنیم.

زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی ناپیوسته 99

امسال با توجه به وضعیت کرونایی همه زمانبندی های مربوط به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دستخوش تغییر و بهم ریختگی شد. دانشگاه علمی کاربردی نیز از این قاعده مستثنی نیست. زمان اعلام نتایج برای رشته های دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای همزمان با اعلام نتایج دوره کاردانی و معمولا در اواخر شهریور یا اوایل مهر منتشر می‌شود.

و اما در مورد نتایج نیمسال دوم ورودی بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای منتشر نشده است اما طبق تجربیات سالهای گذشته در اواخر اسفند ماه از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج دوره کاردانی

داوطلبانی که برای ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی اقدام کردند، باید مطلع باشند که اعلام نتایج نیم سال اول تحصیلی ورودی مهر معمولا در نیمه اول مهرماه اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج دوره کاردانی نیمسال دوم با انتشار اطلاعیه هایی توسط سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد. تیم دانتل به محض اطلاع از زمان ثبت نام و اعلام نتایج دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در نیمسال دوم این مقاله را بروز رسانی خواهد کرد.

نحوه مشاهده نتایج ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

علاقمندان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بعد از تکمیل ثبت نام برای مشاهده نتایج انتخاب رشته خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند؛

مراحل مشاهده نتایج

ورود به سایت سازمان سنجش sanjesh.org و از منوی سمت راست جامع علمی کاربردی را انتخاب کنید.

 

متقاضیان شرکت در دوره های کاردانی باید روی لینک ” اعلام نتایج کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی 99 ” کلیک کنند. و داوطلبان دوره کارشناسی ناپیوسته می بایست روی لینک فعال “اعلام نتایج دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی 99 ” کلیک کنند.

نکته: این لینک ها هنوز فعال نیست. به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

پس از ورود به صفحه شما می توانید یا با جستجوی شماره پرونده و شماره شناسنامه نتایج اعلام شده را مشاهده کنید. و یا اگر به هر دلیلی شماره پرونده را در دسترس ندارید می‌توانید با وارد کردن اطلاعات فردی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره شناسنامه از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوید.

در نهایت با وارد کردن یکی از اطلاعات فوق و سپس کلیک روی گزینه مشاهده نتیجه به راحتی به نتایج خود دست یابید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: