سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402
نوشته شده توسط : دانتل

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ در سال جاری سامانه آموزش و پرورش (مای مدیو) به آدرس my.medu.ir می‌باشد. دانش آموزان می‌توانند کارنامه نهایی خود را به صورت حضوری از مدرسه دریافت کرده و یا به سایت اعلام نتایج مراجعه نمایند. در سال جدید نتایج امتحانات نهایی در سایت my.medu.ir منتشر می شود. دانش آموزان برای دریافت غیر حضوری کارنامه خود باید با استفاده از کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود به سایت اعلام نتایج امتحان نهایی 1402 مراجعه نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با متخصصان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲

امتحانات پایه دوازدهم تحصیلی از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه نتیجه این امتحانات معدل دیپلم را تعیین می کند. مدتی پس از پایان امتحانات نتایج اعلام می شود. برای دریافت کارنامه دانش آموزان می توانند به مدرسه مراجعه کرده و یا از طریق سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ کارنامه خود را مشاهده کنند. در سال 1402 نتایج در سامانه my.medu.ir  منتشر می گردد. 

 

زمان مشاهده نتایج از سایت اعلام نتایج امتحان نهایی

در سال های گذشته دانش آموزان برای مشاهده نتایج امتحانات نهایی خود باید به سامانه های پادا، همگام و یا سیدا مراجعه می کردند. اما در سال 1402 سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402 تغییر کرده است و از این پس دانش آموزان بایستی به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند. 

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج دهم تیر ماه 1402 می باشد. دانش آموزان می توانند در این تاریخ به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و یا از طریق مدرسخ محل تحصیل خود نتیجه را به صورت حضوری دریافت کنند.

در صورت بروز هر گونه تغییر در زمان و سایت اعلام نتایج امتحان نهایی ۱۴۰۲ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده نتایج از سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی my.medu.ir 

در سال 1402 دانش آموزان تنها می توانند برای دریافت نتایج به صورت غیر حضوری به سایت سایت اعلام نتایج امتحان نهایی به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند. با توجه به عدم آشنایی دانش آموزان با سامانه my.medu.ir در این قسمت به توضیح نحوه مشاهده نتایج از این سامانه پرداخته ایم. راهنمای دریافت کارنامه از ساییت my.medu.ir به شرح زیر می باشد. 

1️⃣وارد سایت my.medu.ir شوید. 

2️⃣نقش دانش آموز را انتخاب کرده و کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید. 

3️⃣ در سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی گزینه ” دریافت کارنامه ” را انتخاب کنید. 

4️⃣بر روی گزینه ضمن سال کلیک کرده و سپس جستجو را انتخاب کنید. 

5️⃣نتیجه را از سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ دریافت نمایید. 

6️⃣می توانید از منوی سمت راست سایت اعلام نتایج امتحان نهایی 1402 گزینه چاپ را انتخاب کرده و کارنامه خود را پرینت بگیرید. 

 نحوه مشاهده نتایج از سایت سیدا 

با توجه به اینکه در سال های گذشته نتایج از سایت سیدا دریافت می شدند، در این بخش به توضیح دریافت کارنامه از طریق سامانه سیدا نیز می پردازیم تا در صورت تغییر در برنامه آموزش و پرورش با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. مراحب دریافت کارنامه به صورت اینترنتی از سامانه سیدا به شرح زیر می باشد. 

1️⃣آدرس sida.medu.ir را در مروگر خود جستجو کرده و وارد سامانه سیدا شوید. 

2️⃣نام کاربری و رمز عبوری را که مدرسه در اختیارتان قرار داده است در کادرهای مربوطه وارد کرده و گزینه ورود کاربران را انتخاب نمایید. 

3️⃣کارنامه خود را از سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی دریافت نمایید. 

 

مشاوره سایت اعلام نتایج امتحان نهایی

دریافت نتایج امتحانات نهایی از دو طریق امکان پذیر است. دانش آموزان می توانند به صورت حضوری به مدرسه رفته و کارنامه خود را از مدیر مدرسه تحویل بگیرند و یا به صورت اینترنتی به سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲ مراجعه نمایند. 

سامانه اعلام نتایج امتحانات نهایی در سال 1402 سا‌یت my.medu.ir می باشد. ‌در حال حاضر تمامی سایت های دیگر غیر قابل دسترسی هستند اما ممکن است برنامه آموزش و پرورش تغییر کند. در این صورت می توانید با مراجعه به همین صفحه از تغییرات مطلع شوید. 

در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام در مورد اعلام نتایج امتحانات نهایی می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت اعلام نتایج امتحان نهایی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آدرس سایت اعلام نتایج امتحان نهایی چیست؟

    سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402 سامانه آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir می باشد. 

  2. آیا تنها راه دریافت کارنامه امتحانات نهایی مراجعه به سایت است؟

    خیر دانش آموزان همواره می توانند نتایج امتحانات خود را به صورت حضوری از مدرسه محل تحصیل شان دریافت نمایند. 

  3. زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی در چه تاریخی است؟

    طبق اطلاعیه های آموزش و پرورش نتایج امتحانات نهایی در 10 تیر ماه منتشر می گردد. 

    منبع: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی





:: برچسب‌ها: سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: