رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : دانتل

رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ برای تحصیل در رشته گفتار درمانی لازم است در کنکور گروه علوم تجربی شرکت داشت. به طور معمول دانشگاه پردیس بعد از دانشگاه روزانه یکی از اولویت‌های انتخاب رشته داوطلبان علاقه‌مند به رشته گفتار درمانی است. به عبارت بهتر درحال حاضر تحصیل در رشته گفتار درمانی تنها در دانشگاه‌های روزانه و پردیس خودگردان امکان‌پذیر است. یکی از مهم ترین این راهکارها بررسی رتبه‌های قبولی گفتار درمانی کنکور سال‌های پیشین است. در این مقاله به معرفی آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ پرداخته شده است.

منبع: رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ 

رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی دانشگاه پردیس خودگردان در کنکور ۱۴۰۰ با توجه به سهمیه سه منطقه شامل سه گروه است. متقاضیان متناسب با محل سکونت و محل تحصیل دوران دبیرستان خود می‌توانند این رتبه‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

سهمیه منطقه 1 و 2 و 3 به ترتیب مربوط به کلان‌شهرها، مراکز استان‌ها و شهرستان‌های کوچک است. در ادامه آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس 1400 به طور جداگانه برای سه منطقه ارائه شده است.

منطقه یک | رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس کنکور 99

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 5030
دانشگاه علوم پزشکی تهران  3922
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 6359
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور-اهواز 6378
دانشگاه علوم پزشکی تبريز 6325
 دانشگاه علوم پزشکی شيراز 6216

 

 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس کنکور 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی تهران  4218
دانشگاه علوم پزشکی همدان  12130
دانشگاه علوم پزشکي تبريز 9317
دانشگاه علوم پزشکي اصفهان 9518
دانشگاه علوم بهزيستي وتوانبخشي تهران  7284
دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور-اهواز 11504

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 6358
دانشگاه علوم پزشکی همدان  6688
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 8310
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

 

مشاوره انتخاب رشته گفتار درمانی پردیس

با وجود شهریه پرداز بودن دانشگاه پردیس و همچنین میزان شهریه بالای آن، افراد زیادی مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند. به نظر می‌رسد کیفت رشته‌هایی که این دانشگاه ارائه می‌دهد، موجب شده است تا داوطلبان امیدوار به جایگاه شغلی مناسب در آینده بدون اینکه تردیدی داشته باشند وارد این دانشگاه شوند. رشته گفتار درمانی یکی از همین رشته‌های مهم و پر طرفدار است که سالانه توسط دانشگاه پردیس ارائه می‌شود.

هر فردی تنها با کمی پشتکار می‌تواند وارد دانشگاه پردیس شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کند. در این مسیر بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس 1400 کمک قابل توجهی به داوطلبان می‌کند. این رتبه‌ها در تنظیم برنامه‌ریزی برای مطالعه و انتخاب رشته موثر هستند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل کو با شماره های زیر تماس بگیرید.

با توجه به ابهاماتی که به طور مداوم در طول رسیدن به هدف تحصیلی وجود دارد، حضور مشاوران تحصیلی تا میزان قابل توجهی تاثیرگذار است. در زمینه مزایای استفاده از آخرین رتبه‌های گفتار درمانی نیز می‌توان از مشاوران کار بلد و با تجربه راهنمایی گرفت. مشاوره داوطلب را به مسیر و هدف خود نزدیک‌تر کرده و موجب می‌شود تا نتیجه رضایت بخشی به دست آید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس 1400 چند است؟

    هر فردی که مایل است در رشته گفتار درمانی پردیس پذیرفته شود، باید آخرین رتبه‌های این رشته را در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار دهد. در متن مقاله آخرین رتبه‌های قبولی گفتار درمانی با توجه به سهمیه مناطق ارائه شد.

  2. اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته‌شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ چه تاثیری در موفقیت داوطلب خواهند داشت؟

    با اطلاع از رتبه‌های گفتار درمانی می‌توان میزان شانس پذیرش هر داوطلب را مورد سنجش قرار داد. افرادی که با توجه به این رشته‌ها در کنکور سراسری حاضر شوند، قادر خواهند بود تا رتبه مورد نیاز برای گفتار درمانی را کسب کنند.

  3. سهمیه مناطق چه تاثیری در رتبه نهایی داوطلب دارند؟

    داوطلبان کنکور سراسری با توجه به محل تحصیل دوران دبیرستان خود به سه دسته تقسیم می‌شوند. معیار سنجش هر داوطلب بر اساس رتبه بر اساس سهمیه منطقه شکل می‌گیرد.

    منبع: رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰





:: برچسب‌ها: رتبه پذیرفته شدگان گفتار درمانی پردیس ۱۴۰۰ ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: