شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی
نوشته شده توسط : دانتل

شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی یکی از سوالات داوطلبان کنکور سراسری است. بسیاری از داوطلبان تصمیم می گیرند که با مدرک دیپلم نامرتبط در گروه آزمایشی تجربی شرکت کنند. در این صورت شرایط و ضوابطی برای داوطلبان وجود دارد که باید از آن ها اطلاع داشته باشند. داوطلبان کنکور سراسری می توانند با کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو پاسخ تمامی پرسش های خود را دریافت نمایند. برای دریافت مشاوره تحصیلی می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

منبع: شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی

به گزارش پرسون، بیش ترین تعداد متقاضیان کنکور سراسری به گروه تجربی اختصاص دارد. رشته های پزشکی و پیراپزشکی بسیار محبوب هستند و به دلیل با آزمون بودن این رشته ها و عدم پذیرش دانشگاه های به صورت بدون کنکور، علاقه مندان بایستی حتما در کنکور سراسری شرکت کنند.

اکثر داوطلبان کنکور تجربی دارای مدرک دیپلم تجربی هستند. اما در این میان هستند داوطلبانی که مدارک نامرتبط دارند. شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی یکی از سوالات علاقه مندان به رشته های علوم تجربی است.

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی افراد دارای دیپلم نظام جدید امکان ثبت نام در کنکور تجربی را دارند و هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد. اما داوطلبان نظام قدیم شرایط متفاوتی خواهند داشت. در صورتی که فردی با دیپلم نظام قدیم مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی فنی داشته باشد، اجازه ثبت نام در کنکور تجربی را نخواهد داشت.

با این حال داوطلبان باید نکات مهم در مورد تغییر رشته را مد نظر قرار دهند چرا که در صورت عدم بررسی کافی ممکن است در آینده با مشکلاتی مواجه شوید. مشاوران تحصیلی مرکز مشاوره دانتل کو با سابقه و تجربه بسیار زیادی که دارند، می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

تاثیر معدل دیپلم فنی برا کنکور تجربی

در کنکور سراسری بخشی از رتبه و تراز داوطلب به معدل و سوابق تحصیلی اختصاص دارد. طبق اطلاعیه های جدید از سال ۱۴۰۱ تاثیر سوابق تحصیلی ۶۰ درصد خواهد شد. لازم به ذکر است که سوابق تحصیلی تنها برای داوطلبان دارای دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم بعد از سال ۸۴ محاسبه خواهد شد.

نکته بسیار مهم در مورد شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی این است که سوابق تحصیلی برای این داوطلبان بی تاثیر است. رتبه داوطلب در کنکور به طور خالص از درصد دروس به دست خواهد آمد. پس اگر داوطلب شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی هستید باید تمام توجه خود را بر روی آمادگی برای کنکور بگذارید.

بیشتر بخوانید:

برای داشتن عملکرد عالی در کنکور سراسری داوطلبان باید برنامه ریزی مطالعاتی داشته باشند. همچنین نحوه صحیح درس خواندن نیز از دیگر اصول مهم برای قبولی در کنکور سراسری تجربی می باشد. مشاوران با سابقه مرکز مشاوره دانتل کو می توانند اصول و نحوه صحیح درس خواندن را به شما آموزش دهند. همچنین با تدوین برنامه ریزی درسی شما را در نزدیک شدن به هدف تان یاری می نمایند.

ثبت نام کنکور تجربی با دیپلم فنی |‌ شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی

همانطور که می دانید کنکور سراسری در سال ۱۴۰۲ تغییرات زیادی کرده است. یکی از این تغییرات برگزاری آزمون در دو نوبت دی و تیر می باشد. داوطلبان می توانند برای ثبت نام آزمون در هر یک از این دو نوبت اقدام کنند.

برای شرکت در کنکور تجربی با مدرک دیپلم باید در زمان معین ثبت نام نمایید. نام نویسی کنکور تجربی با دیپلم فنی همزمان با ثبت نام دیگر گروه های آزمایشی می باشد. داوطلبان بایستی در بازه زمانی تعیین شده به سایت سنجش با آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند.

پس از شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی در صورت کسب رتبه قابل قبولی می توانید انتخاب رشته کنید. توجه داشته باشید که هر دو گروه آزمون دی و تیر به صورت یکپارچه در مرداد ماه انتخاب رشته خواهند کرد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجزا از انتخاب رشته دانشگاه سراسری و در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که پس از شرکت در آزمون و کسب رتبه مناسب، مهم ترین مرحله انتخاب رشته است. بسیاری از داوطلبان حتی با وجود رتبه های عالی نیز موفق به پذیرش در رشته مورد علاقه خود نشده اند چراکه به درستی انتخاب رشته نکرده اند.

انتخاب رشته اصول و قوانینی دارد که اکثر داوطلبان کنکوری از آن بی اطلاع هستند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو سابقه طولانی در این زمینه دارند و می توانند داوطلبان را در فرایند انتخاب رشته یاری کنند. با کمک گرفتن از مشاوران مجرب دانتل کو شانس قبولی خود در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را چندین برابر افزایش خواهید داد.

مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو

کنکور سراسری یکی از مهم ترین وقایع در زندگی تحصیلی افراد می باشد. در این مرحله داوطلبان باید یک سال تمام با تلاش فراوان به مطالعه پرداخته و در نهایت با عملکرد عالی در جلسه آزمون رتبه مورد قبول را کسب نمایند.

اما موفقیت در کنکور سراسری به این راحتی نیست. فاکتورهای متعددی همچون نحوه صحیح مطالعه، شیوه صحیح تست زنی، مدیریت زمان و... باید رعایت شوند تا در نهایت داوطلب بتواند نتیجه دلخواه خود را کسب کند. اکثر داوطلبان از این موارد اطلاع کافی ندارند. بهترین راه یادگیری این اصول کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی مجرب است.

علاوه بر این موارد انتخاب رشته نیز فرایندی بسیار حساس است که قبولی داوطلبان در رشته و دانشگاه مورد نظرشان را تعیین می کند. برای انتخاب رشته موفق نیز باید از اصول و قوانین آن اطلاع کافی داشته باشید.

در مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو گروهی از مشاوران با سابقه و مجرب گرد هم آمده اند تا به صورت تلفنی داوطلبان را در تمامی زمینه های مختلف تحصیلی راهنمایی کنند. با مشاوره تلفنی از اتلاف وقت جلوگیری کرده و هزینه کمتری نیز پرداخت می نمایید. برای دریافت مشاوره تحصیلی در مورد شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی با مشاوران مجموعه دانتل کو می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. برای دریافت مشاوره در زمینه کنکور سراسری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

منبع: شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی





:: برچسب‌ها: شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: