زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کنکور کارشناسی ارشد 1400

سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری کنکور کارشناسی ارشد برای ورود به رشته های با آزمون در دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می‌باشد. داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می توانند بصورت بدون آزمون نیز در دوره ارشد تحصیل کنند.

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام کنکور ارشد 1400

هرسال سازمان سنجش از طریق سایت به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” جدول زمان‌بندی مربوط به تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد را منتشر می‌کند تا داوطلبان برای مطالعه و انجام کارهای تحصیلی مرتبط به این آزمون از قبل برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای با عنوان تاريخ‌ های ثبت نام و برگزاری آزمون های ورودی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در سال 1400، از تاريخ‌ های ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزشی در سال 1400، خبر داد.

طبق جدول منتشر شده در این اطلاعیه، زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از روز یکشنبه مورخ 99/09/16 آغاز می شود و تا روز یکشنبه مورخ 99/09/23 ادامه خواهد داشت.

تمدید مهلت ثبت نام

در سالهای گذشته شاهد تمدید مهلت ثبت نام برای جاماندگان از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بوده ایم، پیش بینی می‌شود طبق روال هرسال این بازه زمانی به مدت چند روز تمدید شود اما بهتر است داوطلبان در زمان‌های تعیین شده، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند و به دنبال تمدید مهلت ثبت نام نباشند.

خالی از لطف نیست که اشاره کنیم همزمان با تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400، مهلتی برای داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده اند اما مایل به ویرایش آن هستند نیز قرار می‌گیرد.

تا کنون اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش، مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400

مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

با مشخص شدن زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400، داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بایستی در تاریخ‌های گفته شده درمتن فوق، ابتدا به سایت سنجش مراجعه و سپس دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 را دانلود و سعی کنند تمامی نکات و موارد ذکر شده در آن را به دقت مطالعه کنند.

پس از بررسی شرایط و ضوابط درج شده در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400 ، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام کنکور ارشد بودند، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد و سپس دریافت سریال اعتباری اقدام کنند.

داوطلبان پس از دریافت سریال کارت اعتباری می‌توانند به سامانه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کرده و با  درج اطلاعات فردی و تحصیلی در فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لازم به ذکر است دریافت کد رهگیری به منزله ثبت قطعی ثبت نام داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد می‌باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.پ

منبع: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: