کارنامه سبز ارشد 99
نوشته شده توسط : دانتل

کارنامه سبز ارشد 99

در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، وضعیت پذیرش و یا مردودی داوطلبان مشخص می‌شود. هر داوطلب بر اساس فرم انتخاب رشته خود، در اولین رشته محلی که حد نصاب لازم را کسب نموده باشد، پذیرفته می‌شود. در پذیرش داوطلبان، وضعیت فرد در کدهای انتخابی بعدی حائز اهمیت نخواهد بود. اما داوطلبان می‌توانند با استفاده از کارنامه سبز از پذیرش و یا عدم پذیرش در سایر کدهای منتخب خود مطلع شوند. رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در هر کد رشته محل نیز در این کارنامه درج شده است. اطلاعات ثبت شده در کارنامه سبز راهگشای داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت می‌­باشد. همچنین داوطلبانی با تکیه به اطلاعات مندرج در این کارنامه، می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته داشته باشند.

بخوانید: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 99

زمان انتشار

کارنامه سبز غالبا با فاصله اندک از زمان اعلام نتایج بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 99 پس از چندین بار تعویق در روز پنجم ماه آبان اعلام شد. کارنامه سبز ارشد 99 نیز به زودی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. اما زمان دقیق انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

نکته­ ای که باید داوطلبان به آن توجه کنند این است که کارنامه نهایی دانشگاه آزاد از طریق سایت اختصاصی این دانشگاه به نشانی اینترنتی azmoon.org در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. کارنامه سبز ارشد که در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود، اختصاص به دانشگاه های دولتی دارد.

بخوانید: زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

نحوه دریافت کارنامه سبز ارشد 99

برای دریافت کارنامه سبز ارشد 99 باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمود. آدرس سایت سازمان سنجش و آموزش کشور sanjesh.org می باشد. در کادر سمت راست تصویر بر روی کارشناسی ارشد کلیک کنید.

 

داوطلبان در این صفحه باید لینک سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 را انتخاب نمایند.

 

در صفحه جدید گزینه ورود به سیستم انتخاب می‌شود.

 

در این صفحه داوطلبان می‌توانند با استفاده از دو روش به میزکار خود دسترسی داشته باشند. یا باید شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام وارد شود و یا شماره پرونده و کد ملی. تصویر زیر راهنمای داوطلبان خواهد بود. برای دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید.

 

در صورتی که داوطلبان به هر دلیلی شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده باشند می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی برای دریافت مجدد آن اقدام نمایند.

بخوانید: نحوه مشاهده نتایج نهایی ارشد 99

پس از ورود به میز کار شش گزینه در دسترس داوطلبان قرار دارد.

کارنامه نهایی همان کارنامه سبز است که اطلاعات بسیار مهمی را در خود جای داده است.

اطلاعات مندرج در کارنامه سبز ارشد 99

کارنامه سبز حاوی مشخصات ثبت نامی، کدرشته های انتخابی، رتبه و آخرین رتبه قبولی در سهمیه می‌باشد. کد رشته های موجود در کارنامه سبز، همان کدهای انتخابی داوطلب است که در فرم انتخاب رشته درج نموده است. در هر سطر کارنامه می‌توان ترتیب علاقه مندی، کد رشته انتخابی، رتبه داوطلب، رتبه آخرین فرد پذیرفته شده و نتیجه را مشاهده نمود.

علامت (*) در ستون نتیجه مشخص کننده رشته محلی است که داوطلب در آن پذیرفته شده است. اغلب داوطلبانی که در رشته محل های اولویت بعدی خود پذیرفته شده اند و از رشته محل قبولی خود راضی نیستند، اقدام به ثبت اعتراض در سامانه پرسش و پاسخ می‌نمایند. این گروه سعی در ایجاد تغییر در شرایط خود دارند و درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته را در سامانه ثبت می‌نمایند. همچنین اطلاعات به دست آمده از این کارنامه می‌تواند راهنمایی برای مرحله تکمیل ظرفیت باشد. برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج نهایی ارشد 99 کلیک کنید.

کارنامه رشته های دارای آزمون عملی و یا پروژه دارای بخش سومی نیز می‌باشد. در این بخش نمره فعالیت عملی آورده شده است. رتبه داوطلبان این رشته ها پس از لحاظ کردن نمره عملی محاسبه شده است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99

برای دریافت مشاوره در زمینه کارنامه سبز ارشد 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارنامه سبز ارشد 99




:: برچسب‌ها: کارنامه سبز ارشد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 848
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: