کتب کمک درسی کنکور هنر 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کتب کمک درسی کنکور هنر

داوطلبان کنکور هنر، پیش از هر کاری برای مطالعه دروس کنکور هنر، باید به مسائلی که کیفیت این مطالعه را افزایش می‌دهد دقت کنند. از فاکتورهای موفقیت در کنکور هنر برنامه ریزی، پشتکار و منابع کمک درسی می‌باشد. چراکه برنامه ریزی مسیر راه را روشن می سازد و کتابهای کمک آموزشی نیز، ابزار مناسب برای مطالعه می‌باشد.

منبع اصلی طراحی سوالات کنکور سراسری هنر، کتاب های درسی داوطلبان می‌باشد اما مطالعه این کتابهای درسی به تنهایی کافی نیست، بنابراین داوطلبان باید به عنوان مکمل از کتاب های کمک آموزشی مطرح در بازار استفاده کنند.

کتب کمک درس کنکور هنر | دروس عمومی

برای هر درس عمومی در کنکور هنر، تعداد زیادی منابع از انتشارات مختلف در بازار موجود می باشد اما همانطور که گفته شد، داوطلبان باید بهترین منبع کمک آموزشی موجود در بازار را تهیه کنند. به همین دلیل در ادامه این مطلب به بهترین منابع کمک آموزشی در زمینه دروس عمومی کنکور هنر، اشاره کرده ایم.

درس زبان و ادبیات فارسی

کتب کمک درسی نشر الگو
ادبیات موضوعی گاج
لقمه مهر و ماه
نشر دریافت به قلم هامون سبطی

برای داوطلبان که به دنبال بانک تست زبان و ادبیات فارسی که مباحث را بصورت درس به درس بررسی می‌کند؛ هستند. “کتاب ادبیات جامع خیلی سبز” و یا “کتاب نشر الگو” می‌تواند گزینه خوبی باشد.

درس دین و زندگی

دین و زندگی کامل جامع کنکور جلد بانک تست سری میکرو طلایی کنکور 1400 از انتشارات گاج
دین و زندگی کنکور آبی قلم چی

درس زبان عربی

کتاب مبتکران ایاد فیلی
عربی کامل گاج
بانک تست عربی کنکور | سیر تا پیاز از انتشارات مهر و ماه

درس زبان انگلیسی

کتاب لغات گاج (word focus)
درک متن انگلیسی به زبان ساده از انتشارات مبتکران
جامع زبان انگلیسی مبتکران

داوطلبانی که به دنبال کتاب کم حجم تری هستند، “کتاب سیر تا پیاز” که بیشتر به مباحث سال آخر می‌پردازد، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

کتب کمک درسی کنکور هنر | دروس تخصصی

دفترچه دومی که در اختیار داوطلبان کنکور هنر قرار داده می‌شود، دفترچه دروس تخصصی است که شامل دروس درک عمومی ریاضی و فیزیک، درک عمومی هنر، خلاقیت نمایشی، خلاقیت تصویری و تجسمی، ترسیم فنی، خواص مواد و خلاقیت موسیقی است.

منبع اصلی طراحان سوالات، کتاب‌های درسی داوطلبان می‌باشد اما داوطلبان بایستی برای هر درس یک کتاب کمک درسی نیز تهیه کنند تا بتوانند به کمک آن تسلط کافی را بدست آورند.

درس درک عمومی ریاضی و فیزیک

سوالات درس درک عمومی ریاضی و فیزیک از کتاب های درسی،  درس هندسه 1 و درس هندسه 2 رشته‌ ریاضی، درس فیزیک 1، درس فیزیک 2 و درس فیزیک 3 رشته ریاضی و درس ریاضی 1 و ریاضی 2 رشته ریاضی طرح می‌شود.

داوطلبان می توانند برای مطالعه دروس از کتاب های کمک آموزشی “درک عمومی ریاضی و فیزیک، به تالیف رحمت مشیدی و نیلوفر براری از انتشارات کارنامه کتاب” و “درک عمومی ریاضی و فیزیک از انتشارات راه اندیشه” و یا از منابع مشترک با رشته ریاضی استفاده کنند.

درس درک عمومی هنر

برای درس درک عمومی هنر، منابع زیادی در بازار موجود می‌باشد اما از بین آنها می توان به پرطرفدار ترین آن ها همچون “کتاب درک عمومی هنر از انتشارات راه اندیشه”،”تاریخ هنر _ گامبریج”، “هنر در گذر زمان _ هلن گاردنر”، “تاریخ هنر _ پرویز مرزبان”  اشاره کرد.

کتب کمک درسی کنکور هنر | درس خلاقیت نمایشی

سوالات این درس از کتاب‌های درسی داوطلبان طراحی می‌شود که می‌توانند به عنوان تکمیل کننده آنها از “کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی از انتشارات راه اندیشه”، “تاریخ سینما به تالیف مسعود مهرابی” و”خلاقیت نمایشی از انتشارات راه اندیشه” استفاده کنند.

درس خلاقیت تصویری و تجسمی

پیشنهاد مشاوران دانتل برای مطالعه درس خلاقیت تصویری و تجسمی کنکور هنر، استفاده از کتاب‌های درسی “مبانی هنرهای تجسمی به تالیف غلام حسین نامی” و “مبانی طراحی گرافیک به تالیف آرمین هوفمان” می‌باشد.

کتب کمک درسی کنکور هنر | درس ترسیم فنی

منبع طراحان کنکور سراسری هنر، برای طراحی درس ترسیم فنی کتابهای درسی داوطلبان شامل علم مناظر و مرایا رشته‌ گرافیک هنرستان و ترسیم فنی و نقشه‌کشی رشته‌ معماری هنرستان می‌باشد که می توانند پس از کسب تسلط در مباحث آن از بهترین منابع موجود در این زمینه همچون “کتاب منشور دانش به تالیف سعید درویش” و “رسم فنی عمومی به تالیف احمد متقی پور” بهره ببرند.

درس خواص مواد

داوطلبان می‌توانند در زمینه خواص مواد کنکور هنر از کتاب های کمک آموزشی “کتاب خواص مواد از انتشارات آیندگان و به تالیف افشین میر حسینی” و “کتاب آبی خواص مواد از انتشارات کانون قلم چی” استفاده کنند.

کتب کمک درسی کنکور هنر | درس خلاقیت موسیقی

پیشنهاد مشاوران دانتل به داوطلبان کنکور هنر برای مطالعه درس خلاقیت موسیقی استفاده از کتابهای “تئوری موسیقی به تالیف مصطفی کمال پور تراب”، “کتاب ساز شناسی اثر پرویز منصوری” و”خلاقیت موسیقی از انتشارات راه اندیشه” می‌باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه منابع کمک درسی کنکور هنر 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کتب کمک درسی کنکور هنر 1400




:: برچسب‌ها: کتب کمک درسی کنکور هنر 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: