ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ از مهم ترین دغدغه های داوطلبان پذیرفته شده در این دانشگاه می‌باشد. تمامی افرادی که در دانشگاه فرهنگیان قبول شده اند، باید در زمان تعیین شده به سایت گلستان مراجعه کرده و مدارک خود را در سامانه بارگزاری کنند. در صورت لزوم دانشگاه اطلاعیه ای صادر کرده و زمان دقیق مراجعه حضوری و تحویل مدارک را نیز اعلام خواهد کرد. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و کد رشته محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان را نیز در فرم انتخاب رشته خود وارد کرده اند، در صورت پذیرش در این دانشگاه باید برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ اقدام نمایند. 

دانشگاه فرهنگیان شرایط خاصی دارد و داوطلبان باید علاوه بر کنکور سراسری در مصاحبه اختصاصی این دانشگاه نیز شرکت نمایند. پذیرفته شدگان در مرحله مصاحبه می‌توانند به صورت نهایی در دانشگاه نام نویسی نمایند. 

 

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402

داوطلبانی که در در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری وارد سایت سنجش شده و نتایج را مشاهده کرده‌اند، در صورت پذیرش در رشته های دانشگاه‌فرهنگیان، باید به سامانه گلستان مراجعه کرده و در مورد جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ مطلع شوند. 

با توجه به آخرین اخبار ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنیگان 1402 در روز های آینده آغاز خواهد شد. به محض اعلام در این بخش از مقاله و کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ثبت نام فرهنگیان در مرحله اول به صورت اینترنتی می‌باشد. سال گذشته پذیرفته شدگان باید از 6 تا 9 مهر ماه به سایت گلستان مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری می‌کردند. با توجه به تاخیر در اعلام نتایج کنکور 1402، زمان دقیق ثبت نام غیرحضوری و حضوری پذیرفته شدگان فرهنگیان هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

در بالا گفته شد که تمامی جزییات مربوط به ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 به صورت اینترنتی در سامانه گلستان قرار خواهد گرفت و پذیرفته‌شدگان می‌توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به همین سامانه مدارک خود را بارگزاری کنند. 

سایت گلستان با آدرس education.cfu.ac.ir در اختیار پذیرفته شدگان این دانشگاه قرار دارد تا ثبت نام خود را انجام دهند. علاوه بر این دیگر خدمات اینترنتی دانشگاه فرهنگیان همچون انتخاب واحد نیز در همین سامانه انجام خواهد شد.

 

ثبت نام مدرک دوگانه دانشگاه فرهنیگان 

مدرک دوگانه در سال در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و داوطلبان این امکان را دارند به صورت مشترک ادامه تحصیل نمایند. بر این اساس داوطلبان می‌توانند در رشته‌های انتخابی آموزش و پرورش به صورت مشترک در دانشگاه دولتی و فرهنگیان تحصیل کنند. ت

همانگونه که شرح دادیم ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 از طربق سایت این دانشگاه انجام می پذیرد. اما داوطلبان قبول شده مدرک دوگانه باید ثبت نام خود را در دانشگاه سراسری پذیرفته شده انجام نمایند و نیازی به مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان نمی باشد.

مدارک لازم پذیرفته شدگان فرهنگیان 1402

تمامی دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه های مختلف باید یکسری مدارک را برای ثبت نام به دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهند. برای ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان نیز تحویل مدارک مورد نیاز الزامی می‌باشد. 

این مدارک در هنگام ثبت نام غیرحضوری باید در سایت دانشگاه بارگزاری شود و پس از این مرحله و در فرایند مراجعه حضوری به دانشگاه نیز اصل مدارک به دانشگاه تحویل داده شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 به شرح زیر می‌باشد. 

✅عکس 4*3 

✅کپی تمامی صفحات شناسنامه

✅کپی پشت و روی کارت ملی

✅کارنامه کنکور و نتیجه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت اسکن شده

✅کپی از مدرک موقت پیش دانشگاهی

✅گواهی انصراف از تحصیل برای دانشجویان انصرافی

✅مدرک معافیت از خدمت برای آقایان

نکته: مدارک لازم باید با فرمت JPG و به صورت جداگانه با حجم 250 تا 300 کیلوبایت اسکن شده و بارگزاری شوند. 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان در سایت گلستان

دانشحویان دانشگاه فرهنگیان پس از فارغ التحصیلی در این دانشگاه می‌توانند به عنوان معلم شروع به فعالیت نمایند. داوطلبان پذیرفته شده بایستی در سامانه ثبت نام کرده و نام نویسی خود در دانشگاه را قطعی نمایند. در سال گذشته ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان فقط به صورت اینترنتی انجام گرفت. مراحل نام نویسی اینترنتی فرهنگیان به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣با جستجو آدرس education.cfu.ac.ir در مرورگر خود وارد سایت گلستان شوید. 

2️⃣بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید. 

 

3️⃣در کادر نام کاربری u4021 و سپس کدداوطلبی خود را درج کرده و در کادر گذرواژه نیز کدملی خود را وارد نمایید. 

 

4️⃣ در صفحه بعدی بر روی گزینه “دانشجو” و سپس “پذیرش غیر حضوری” و “پذیرش غیرحضوری دانشجویان” کلیک کنید.

5️⃣ در این مرحله ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و تایید نمایید. 

6️⃣در صفحه های بعدی باید اطلاعات ایثارگری را نیز تکمیل نمایید.

7️⃣مرحله بعد باید مدارک خود را بارگزاری کنید. 

8️⃣چنانچه قصد دریافت خوابگاه دارید، باید در صفحه بعدی درخواست خود را ثبت نمایید. 

9️⃣در نهایت باید گزینه ” اتمام پذیرش پذیرش غیر حضوری و چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو” را انتخاب کرده و فرایند ثبت نام را به اتمام برسانید. 

???? در این مرحله ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 بر روی گزینه “چاپ گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو” کلیک کرده و در نهایت با انتخاب گزینه “آماده سازی جهت چاپ” فرم خود را ذخیره کرده و پرینت بگیرید.

1️⃣1️⃣در صورت داشتن کسری مدارک نیز تمامی مدارک لازم در پایین گواهی پذیرش غیرحضوری قید خواهد شد و باید در سریع ترین زمان ممکن آن ها را کامل نمایید. 

مشاوره ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

پس از ثبت نام غیر حضوری، بایستی فرم پذیرش را پرینت گرفته و آن را امضا کنید و در نهایت به صورت حضوری به دانشگاه تحویل دهید. در سایت گلستان جزییات مربوط به مراجعه حضوری به دانشگاه جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد و دانشجویان باید بر این اساس اقدامات لازم را انجام دهند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام فرهنگیان برای تان وجود دارد و یا در روند نام نویسی با مشگلی مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

    تاریخ دقیق ثبت نام غیرحضوری هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت.

  2. برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان چه مدارکی لازم است؟

    لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام فرهنگیان به طور کامل در متن مقاله آورده شده است. 

  3. آیا در صورت عدم مراجعه به سایت برای ثبت نام، می‌توان در زمان دیگری نام نویسی کرد؟

    ممکن است دانشگاه زمان ثبت نام را تمدید کند اما به طور کلی عدم مراجعه در زمان معین به معنای انصراف از تحصیل می‌باشد. 

    منبع: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان





:: برچسب‌ها: ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: