دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲  چند روز قبل شروع امتحانات در سایت آموزشیار قرار می گیرد و دانشجویان باید با مراجعه به این سامانه نسبت به دریافت کار‌ت خود اقدام نمایند. دریافت کارت ورود به جلسه شرایطی دارد که دانشجویان باید از آن ها آگاه بوده و این شرایط را رعایت نمایند. در غیر این صورت کارت به نمایش در نیامده و امکان شرکت در امتحان نیز وجود نخواهد داشت. در این مطلب به بررسی کامل نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

منبع: دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد  

کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

در پایان هر ترم تحصیلی در دانشگاه آزاد، دانشجویان باید در امتحانات پایان ترم شرکت کنند تا وضعیت تحصیلی آنان ارزیابی شود. در صورت موفقیت در امتحانات پایان ترم، دانشجو می تواند وارد ترم بعدی شود.

تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد باید قبل از شروع امتحانات پایان ترم شهریه خود را پرداخت کرده و بدهی شان را صفر نمایند تا کارت ورود به جلسه برای آنان به نمایش درآید. کارت ورود به جلسه به صورت اینترنتی در سایت آموزشیار منتشر می شود. با توجه به اهمیت بسیار زیاد دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در این مطلب به بررسی زمان و نحوه دریافت آن پرداخته ایم.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402

معمولا در انتهای ترم تحصیلی و در حدود چند روز مانده به شروع امتحانات پایان ترم، کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 در سایت آموزشیار قرار خواهد گرفت و دانشجویان می‌توانند نسبت به دریا‌فت آن اقدام نمایند. دریافت‌کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مستلزم تکمیل فرم ارزشیابی اساتید و پرداخت کامل شهریه ترم می باشد.

امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد از نیمه دوم دی ماه شروع می شود و تا اوایل بهمن ادامه خواهد داشت. کارت ورود به جلسه امتحانات 1402 نیز در حدود یک هفته قبل آزمون در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع تر از جدول زمانبندی امتحانات دانشگاه آزاد می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد کارت ورود به جلسه امتحان دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار منتشر می شود و دانشجویان برای دریافت آن باید وارد صفحه شخصی خود شده و پس از پرداخت شهریه و تکمیل فرم ارزشیابی اساتید، کارت خود را دریافت کنند. در ادامه به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد آورده شده است.

1️⃣با جستجو آدرس edu.iau.ac.ir وارد سایت آموزشیار شوید.

2️⃣ بر روی گزینه دانشجو کلیک کنید.

 

3️⃣ گزینه ورود دانشجو (انتخاب واحد/حذف و اضافه) را انتخاب نمایید.

 

4️⃣ در این دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ تمامی قوانین را تایید کرده و گزینه ورود به سیستم را بفشارید.

 

5️⃣ در صفحه جدید نام کاربردی، کلمه عبور و کد تصویر را وارد کرده و گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

 

6️⃣ در این مرحله دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 رمز ورود را از طریق برنامه آیگپ دریافت کرده و در کادر درج نمایید.

 

7️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ارزشیابی اساتید کلیک کنید.

8️⃣ فرایند ارشیابی را تکمیل کرده و در نهایت با انتخاب گزینه چاپ کارت ورود به جلسه امتحان، کارت خود را دریافت نمایید.

 

مشاوره امتحانات دانشگاه آزاد

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد باید در انتهای هر ترم در امتحانات شرکت کنند. دانشجویان برای شرکت در امتحانات باید کارت ورود به جلسه را دریافت کرده با خود به همراه داشته باشند. در غیر این صورت اجازه شرکت در امتحانات به آنان داده نمی شود.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

    کارت ورود به جلسه چند روز قبل امتحانات منتشر می شود. انتظار می‌رود کارت امتحانات نیمسال اول در اوایل دی ماه منتشر گردد.

  2. برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 1402 چه باید کرد؟

    کارت امتحانات در سایت آموزشیار قرار می گیرد و دانشجویان برای دریافت آن باید به این سامانه مراجعه نمایند. 

  3. تکمیل فرم ارزشیابی اساتید برای دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است؟

    بله دانشجویان باید پس از پرداخت شهریه، حتما فرم ارزشیابی اساتید را تکمیل نمایند و در غیر این صورت کارت برای آنان نمایش داده نمی شود. 

    منبع: دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد 





:: برچسب‌ها: دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: