ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش پزشکی انجام می شود. این آزمون دچار تغییراتی شده و به صورت مجزا برگزار خواهد شد. پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان پذیرفته شده می‌توانند نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند. داوطلبانی که موفق به کسب رتبه حد نصاب شده باشند، برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.  

منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 

ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

دانشجویان دکتری عمومی داروسازی می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی اقدام نمایند. دکتری تحصصی داروسازی گرایش های مختلف دارد که داوطلبان می‌توانند پس از اعلام نتایج اولیه نسبت به انتخاب آن ها اقدام نمایند. 

پس از مرحله انتخاب رشته داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت خواهند شد و در صورت قبولی در این مرحله پذیرش دانشگاه را به دست خواهند آورد. در ادامه به بررسی کامل ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ می‌پردازیم. 

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت 1402

در سال ۱۴۰۲ تغییراتی در روند ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی ایجاد شد. ثبت نام آزمون در سال جاری به صورت مستقل در سایت سنجش پزشکی انجام شد. (در سال های گذشته آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت همزمان با  آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت انجام می‌گرفت.)

داوطلبان می‌توانند از ۱۴ اسفند برای ثبت نام آزمون دکتری تخصصی اقدام نمایند. در صورتی که در هنگام ثبت اطلاعات ثبت نامی داوطلب دچار اشتباه شود، می‌تواند در بازه زمانی تعیین شده و همچنین پس از تمدید مهلت نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند. داوطلبان برای ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند. 

 

شرایط ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت

برای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت داوطلبان باید شرایطی را دارا باشند. شرایط ثبت نام در آزمون به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شود. این شرایط در دفترچه راهنمای ثبت نام به صورت کامل ذکر شده‌اند. به منظور کسب آگاهی شما عزیزان در این بخش به توضیح مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون دکتری تخصصی می‌پردازیم. 

 

شرایط عمومی ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت

✅اعتقاد به دین اسلام

✅اعتقاد به جمهوری اسلامی و عدم مخالفت با آن 

✅عدم عضویت در گروه های محارب و مخالف با جمهوری اسلامی

✅عدم اعتیاد به موارد مخدر و مشکلات اخلاقی

✅نداشتن سوسابقه کیفری

✅داشتن سلامت جسمانی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

✅ارائه گواهی فارغ التحصیلی از دانشگاه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱

✅گذراندن طرح تعهدات نیروی انسانی

✅عدم اشتغال به تحصیل در دوره دکتری یا دستیاری تخصصی

✅داشتن مدرک دکتری عمومی و یا دانشنامه کارشناسی ارشد مرتبط طبق دفترچه راهنمای ثبت نام 

✅داوطلبان می‌توانند کلیه رشته های مجاز را در فرم انتخاب رشته وارد کنند اما دعوت به مصاحبه تنها در یک رشته خواهد بود.

✅درس استعداد تحصیلی از دروس آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت حذف شده است و درس زبان نیز برای تمامی رشته ها می‌باشد. 

 

مدارک لازم برای ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت

در هنگام ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داوطلبان باید مدارک لازم را که در دفترچه راهنما ثبت نام ذکر شده است به طور کامل ارائه دهند. نقص در مدارک و یا عدم ارائه آن ها منجر به محرومیت از آزمون می‌شود. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت 1402 به شرح زیر می‌باشد. 

✅دانشنامه کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومی مرتبط

✅کارت ملی و شناسنامه

✅عکس 4*3

✅گواهی معدل دوره تحصیل

✅تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی

✅مدارک مربوط به وضعیت خدمت وظیفه برای آقایان

✅پرداخت هزینه تحصیل

✅کد رهگیری برای افراد دارای سهمیه رزمندگان

✅تکمیل فرم شماره ۱ برای دانشجویان سال آخر

هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت مدارک لازم برای ثبت نام رشته های مختلف نیز ذکر می‌شود و داوطلبان باید تمامی این مدارک را ارائه دهند. توجه داشته باشید که مدرک تحصیلی مقطع قبلی باید مورد تایید باشد و در غیر این صورت امکان ثبت نام در آزمون وجود ندارد. برای اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو صحبت نمایید. 

 

سایت ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی 1402

ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سامانه مربوطه مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. سایت ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت سامانه سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir می‌باشد. 

در این سامانه تمامی اخبار و اطلاعیه های ثبت نام و برگزاری آزمون و همچنین دریافت دفترچه و کارت ورود به جلسه نیز انجام می‌شود. با توجه به جدا شدن آزمون دکتری تخصصی داروسازی از دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، بخش دکتری تخصصی داروسازی نیز در سایت فعال شده است. 

 

نحوه ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد داوطلبان آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت برای ثبت نام باید به سامانه سنجش پزشکی مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم ثبت نام و پرداخت هزینه، نام نویسی خود را انجام دهند. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در این بخش به توضیح مراحل و نحوه ثبت نام می‌پردازیم. 

1️⃣با جستجو آدرس sanjeshp.ir در مرورگر خود وارد سایت سنجش پزشکی شوید. 

2️⃣از سمت راست صفحه بر روی گزینه دکتری تخصصی Ph.D و سپس Ph.D داروسازی کلیک کنید. 

3️⃣بر روی گزینه ارسال مدارک – ثبت نام جدید کلیک کنید. (در این قسمت می‌توانید گزینه مشاهده و چاپ فرم ثبت نام و ویرایش اطلاعات را نیز انتخاب کنید.)

4️⃣هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و در صفحه جدید کد ملی خود را وارد کنید. 

5️⃣فرم ثبت نام را تکمیل کرده و در نهایت گزینه ثبت را انتخاب کنید. 

6️⃣در پایان یک کد رهگیری به شما داده می‌شود که باید آن را تا زمان دریافت نتایج نگه دارید. 

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی داروسازی

برای شرکت در جلسه آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه را دریافت کرده و آن را به خود به همراه داشته باشند. عدم ارائه کارت ورود به جلسه محرومیت از شرکت در آزمون را به همراه دارد. 

کارت ورود به جلسه چند روز قبل برگزاری آزمون در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند نسبت به دریافت و چاپ آن اقدام نمایند. در سال ۱۴۰۲ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در ۲۵ تیر ماه منتشر می‌گردد.

 

برگزاری آزمون دکترا تخصصی داروسازی وزارت بهداشت

اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت به داوطلبان کمک می‌کند تا به صورت دقیق تری برای مطالعه منابع امتحانی برنامه ریزی کرده و استرس و اضطراب خود را نیز مدیریت کنند. 

آزمون دکتری در سال ۱۴۰۲ به صورت مستقل و مجزا از آزمون دکترا تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون ۲۹ تیرماه می‌باشد. توجه داشته باشید که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است. 

 

انتخاب رشته آزمون

چند هفته پس از برگزاری آزمون نتایج اولیه از طریق سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود. داوطلبانی که بر اساس کارنامه خود موفق به کسب رتبه قبولی شده‌اند، می‌توانند برای انتخاب رشته اقدام کنند. چند روز قبل شروع مهلت انتخاب رشته، دفترچه راهنما در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود. دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت در ۱۸ مرداد ماه منتشر خواهد شد. 

داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده که از ۲۱ تا ۲۷ مرداد می‌باشد، به سایت سنجش مراحعه کرده و کد رشته محل های مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته وارد کنند. انتخاب رشته یکی از مهم ترین مراحل در قبولی می‌باشد. پس توصیه می‌شود که برای انتخاب رشته صحیح از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. 

 

زمان اعلام نتایج

پس از انتخاب رشته، داوطلبانی که موفق به کسب رتبه حد نصاب شده باشند، برای جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد. جلسه مصاحبه یا آزمون شفاهی 05 درصد نمره قبولی داوطلب را تعیین خواهد کرد. 

پس از شرکت در جلسه مصاحبه، نتایج نهایی دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نتیجه مصاحبه و قبولی خود در دانشگاه مطلع شوند. شما می‌توانید برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در مصاحبه دکتری تخصصی داروسازی از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. 

 

مشاوره در زمینه دکتری تخصصی داروسازی

نتایج اولیه دکترا تخصصی داروسازی در 20 مرداد 1402 منتشر شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند از طریق سایت سنجش پزشکی فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند. قبولی در دکترا تخصصی داروسازی وزارت بهداشت مشروط به قبولی در جلسه مصاحبه شفاهی می‌باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت و یا انتخاب رشته برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. برای ثبت نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت چه باید کرد؟

    ثبت نام آزمون از طریق سایت سنجش پزشکی می‌باشد. این آزمون به صورت مستقل برگزار شده و در سایت سنجش پزشکی نیز بخشی با عنوان داروسازی فعال شده است. 

  2. آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می‌شود؟

    تاریخ برگزاری آزمون دکترا تخصصی داروسازی وزارت بهداشت ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ می‌باشد. 

  3. انتخاب رشته دکترا تخصصی داروسازی وزارت بهداشت چه زمانی شروع می‌شود؟

    مهلت انتخاب رشته از ۲۱ مرداد شروع شده و تا ۲۷ مرداد نیز تمدید شده است. 

    منبع: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور





:: برچسب‌ها: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: