نوشته شده توسط : دانتل

آزمون دکتری 1400

داوطلبان برای ورود به مقطع دکتری بایستی در آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، شرکت کنند. تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های سراسری و در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد، هستند بایستی در همین آزمون شرکت کنند.

بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400

با توجه به اینکه این آزمون، توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، تمامی اخبار مربوط به آزمون دکتری نیز از طریق این سایت منتشر می‌شود. داوطلبان می توانند برای دریافت تمامی اطلاعیه ها، دانلود دفترچه راهنما ثبت نام آزمون دکتری 1400 ، انجام مراحل ثبت نام و دریافت نتایج بایستی به سایت مجموعه تحصیلی دانتل مراجعه نمایند.

داوطلبان بایستی پیش از ثبت نام آزمون دکتری، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی مقطع دکتری را به دقت مطالعه کنند و سپس نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آزمون دکتری 1400 و ثبت نهایی ثبت نام خود اقدام کنند.

بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون دکتری 1400

زمان ثبت نام دکتری 1400

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون دکتری 99 را دارند بایستی از زمان دقیق ثبت نام مطلع باشند تا در مهلت مقرر، ثبت نام خود را نهایی کنند و جزو جاماندگان از ثبت نام آزمون دکتری 1400 نباشند.

شرکت در آزمون دکتری  1400، نیازمند داشتن آمادگی کامل می‌باشد، به همین دلیل سازمان سنجش چند ماه پیش از شروع ثبت نام و برگزاری آزمون، تقویم آموزشی برگزاری آزمون دکتری را منتشر می‌کند تا داوطلبان با داشتن یک برنامه ریزی، خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1400

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org “، داوطلبان می‌توانند از روز یکشنبه دوم آذر ماه 99 تا روز یکشنبه نهم آذر ماه 99، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدامات لازم را انجام دهند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون دکتری 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: