زمان دریافت امریه سربازی
نوشته شده توسط : دانتل

زمان دریافت امریه سربازی یکی از مهم ترین سوالات مشمولان است که قصد دریافت امریه و خدمت در ارگان های مربوطه را دارند. امریه سربازی ظرفیت بسیار محدودی دارد، به همین دلیل مهم است که مشمولان در زمان تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند تا شانس خود برای پذیرش را از دست ندهند. در این مطلب به بررسی کامل زمان دریافت امریه سربازی خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: زمان دریافت امریه سربازی

زمان دریافت امریه سربازی

امریه سربازی یکی از روش های گذراندن خدمت سربازی است که مشمولان می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند. امریه مزایای بسیار زیادی برای سربازان دارد و با گذراندن خدمت خود در سازمان های امریه پذیر می توانند از این مزایا بهره مند شوند. 

اما با این حال مشمولان باید به این نکته توجه داشته باشند که ظرفیت جذب نیرو در امریه سربازی بسیار محدود است و به همین دلیل اهمیت دارد که افراد در زمان دریافت امریه سربازی، هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند. 

قوانین و شرایط و زمان ثبت نام امریه سربازی برای ارگان های مختلف، متفاوت است اما با این حال اکثر سازمان ها در حدود سه ماه قبل اعزام به خدمت اقدام به ثبت نام برای امریه می نمایند. توصیه می شود که مشمولان سه ماه قبل تاریخ اعزام، اطلاعیه های مربوط به امریه سربازی را دنبال کنند تا دچار مشکل در این زمینه نشوند. 

 

 

زمان دریافت امریه سربازی |‌ لیست ارگان های دارای امریه سربازی

????امریه شرکت های دانش بنیان

????امریه وزارت اقتصاد و دارایی

????امریه آستان قدس رضوی

????امریه وزارت نیرو

????امریه وزارت کار و تعاون

????امریه شهرداری ها

????امریه بخشداری و دهیاری

????امریه دانشگاه های دولتی

????امریه بنیاد مستضعفین

????امریه ستاد نماز جمعه

????امریه دانشگاه پیام نور

????امریه آموزش و پرورش

????امریه شرکت مخابرات

????امریه قوه قضاییه

????امریه قرارگاه خاتم الانبیا سپاه

????امریه بیمه تامین اجتماعی

????امریه سربازی استانداری

????امریه آتش نشانی

????امریه بنیاد شهید

????امریه وزارت ارتباطات

????امریه شرکت های زیر مجموعه وزارت دفاع

????امریه دانشگاه آزاد

????امریه بانک ها

 

 

 

زمان ارسال دفترچه برای امریه سربازی

همانطور که در بالا گفته شد، زمان دریافت امریه سربازی برای ارگان های مختلف، فرق می کند و مشمولان باید با توجه به اطلاعیه های هر ارگان نسبت به ثبت نام و ارسال درخواست خود اقدام نمایند. برای مثال متقاضیان امریه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری باید از اول خرداد اقدام به ثبت نام نمایند. اعزام به خدمت این مشمولان تیز از اول شهریور تا آبان خواهد بود. 

یکی از مهم ترین اقداماتی که مشمولان خدمت سربازی باید انجام دهند، ارسال دفترچه سربازی است که باید در زمان معینی نیز انجام شود. زمان ارسال دفترچه سربازی مطابق با شرایط و قوانین سازمان امریه پذیر می باشد. 

شرایط برخی از ارگان ها به این صورت است که باید در هنگام ارسال درخواست خود، حتما دفترچه سربازی نیز پست شود. تاریخ دقیق اعزام در برگه سبز سربازی مشخص می شود و شما باید بر این اساس نسبت به ارسال دفترچه خود نیز اقدام نمایید تا ثبت نام امریه انجام شود. 

از سوی دیگر شرایط برخی از ارگان های پذیرنده امریه به این صورت است که باید ابتدا با آن مرکز هماهنگ کرده و تاریخ اعزام خود را با توجه به شرایط آن مشخص کنید. پس از اینکه اقدامات و هماهنگی های لازم انجام شد، می توانید دفترچه سربازی خود را در زمان دریافت امریه سربازی از طریق دفاتر پلیس +10 ارسال نمایید. 

 

زمان دریافت امریه سربازی |‌ زمان اعلام نتایج امریه سربازی

نتایج امریه مدتی پس از ثبت نام در کانال های مختلف منتشر شده و به اطلاع مشمولان خواهد رسید. هر فرد مشمول با توجه به ارگان مورد نظر خود برای مشاهده نتایج باید به سایت متفاوتی مراجعه کنند.

برای مثال افرادی که در زمان دریافت امریه سربازی برای امریه قوه قضاییه ثبت نام می کنند، باید نتایج را از طریق سایت معاونت منابع انسانی دریافت نمایند. هر ارگان مشخص می کند که زمان اعلام نتایج و سایت اطلاع رسانی آن به چه صورت می باشد. برای کسب اطلاع دقیق از جزییات اعلام نتایج امریه سربازی می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

مشاوره خدمت سربازی

مشمولان خدمت سربازی که قصد دریافت امریه سربازی را دارند، باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. در غیر این صورت ظرفیت تکمیل شده و شانس خود برای دریافت امریه سربازی را از دست خواهند داد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در مورد زمان دریافت امریه سربازی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در مورد زمان دریافت امریه سربازی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان دریافت امریه سربازی چه تاریخی است؟

    زمان دریافت امریه سربازی با توجه به ارگان پذیرنده امریه متفاوت می باشد اما به طور کلی در حدود ۳ ماه قبل تاریخ اعزام می باشد. 

  2. دفترچه ثبت نام سربازی برای امریه چه زمانی باید ارسال کرد؟

    با توجه به ارگان پذیرنده باید قبل  اعزام و یا با توجه به نظر سازمان دفترچه ارسال شود.

  3. چه زمانی نتایج امریه سربازی مشخص می شود؟

    زمان اعلام نتایج امریه با توجه به نوع ارگان پذیرنده متفاوت خواهد بود و در سایت های مختلفی اعلام خواهد شد. 

    منبع: زمان دریافت امریه سربازی





:: برچسب‌ها: زمان دریافت امریه سربازی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: