اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد یکی از مهم ترین سوالات داوطلبانی است که به صورت ذخیره در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند. این داوطلبان باید در مهلت تعیین شده فرم ذخیره را تکمیل کرده و در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. مدتی بعد نتایج قبولی ذخیره اعلام خواهد شد و داوطلبان پذیرفته شده باید در دانشگاه ثبت نام کرده و به ادامه تحصیل بپردازند. در این مطلب به بررسی کامل اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد می‌پردازیم. برای کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 منبع: اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

پس از اعلام‌نتایج نهایی کنکور سراسری بعضی از داوطلبان با عنوان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد در کارنامه خود مواجه شده اند. این داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و با تکمیل فرم و ثبت نام، آمادگی خود برای تحصیل در دانشگاه مربوطه را اعلام نمایند.

مدتی بعد نتایج قبولی ذخیره منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org وضعیت قبولی خود را مشاهده نمایند. پس از اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد، داوطلبان پذیرفته شده باید بر اساس اطلاعیه های منتشر شده برای ثبت نام نهایی در دانشگاه محل پذیرش خود اقدام نمایند.

 

 

زمان اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 1402

داوطلبانی که به عنوان ذخیره در دانشگاه آزاد قبول شده اند، در صورت داشتن ظرفیت خالی دانشگاه به صورت قطعی پذیرفته خواهند شد. این داوطلبان باید قبل از اتمام مهلت مقرر در سایت azmoon.org ثبت نام کنند تا اسم شان به عنوان داوطلب ثبت نام ذخیره ثبت گردد.

چنانچه دانشگاه ظرفیت خالی داشته باشد، داوطلبان با توجه به رتبه و اولویت شان به صورت قطعی پذیرفته می شوند. داوطلبان پس از ثبت نام و تکمیل فرم باید منتظر اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد بمانند. زمان دقیق اعلام نتایج ذخیره قبولی آزاد هنوز به طور دقیق اعلام نشده است اما با توجه به روند سال گذشته انتظار می رود که در اواسط تا اواخر مهرماه اعلام گردد.

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان دقیق اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

نحوه مشاهده نتیجه قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد داوطلبان ذخیره دانشگاه‌آزاد برای مشاهده نتا‌یج قبو‌لی خود باید در زمان اعلام شده برای اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌آزاد اسلامی با آدرس azmoon.org  مراجعه نمایند. مراحل کلی مشاهده نتایج به شرح زیر هستند.

????ورود به سایت سنجش و پذیرش و دانشگاه آزاد اسلامی

????کلیک بر روی گزینه نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد

????درج اطلاعات مورد نیاز

????مشاهده نتایج

 

راهنمای تصویری

در این بخش از مطلب به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی، راهنمای گام به گام و تصویری مشاهده اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد را آورده ایم.

1️⃣آدرس azmoon.org را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شوید.

 

2️⃣در صفحه اصلی بر روی لینک فعال “اعلام نتایج نهایی ذخیره های آزمون سراسری سال 1402دانشگاه آزاد اسلامی” کلیک کنید.

3️⃣کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود را در کادر های مربوطه وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

4️⃣در صورت مشاهده کارنامه شما در دانشگاه مورد نظر خود قبول شده اید و می توانید برای ثبت نام نهایی اقدام کنید.

نکته: به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد راهنمای تصویری بروزرسانی خواهد شد. 

 

مشاوره دانشگاه آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد در رشته محل مورد نظر خود پذیرفته شده اند، باید اطلاعیه های مربوط به دانشگاه خود را پیگیری کرده و در زمان تعیین شده که دو تا سه روز بعد است به صورت اینترنتی و حضوری برای ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبانی که موفق به قبولی نشده اند، می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و یا سایر دانشگاه‌ها همچون پیام نور نام نویسی نمایند.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد چه زمانی است؟

    تاریخ دقیق اعلام نتایج هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در اواسط آبان ماه خواهد بود.

  2. برای مشاهده نتایج قبولی ذخیره آزاد چه باید کرد؟

    برای این منظور باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایید.

  3. اطلاعات لازم برای مشاهده نتیجه قبولی ذخیره آزاد چیست؟

    برای مشاهده نتیجه در سایت دانشگاه آزاد باید کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی خود را وارد نمایید.

    منبع: اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد





:: برچسب‌ها: اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: