سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir
نوشته شده توسط : دانتل

سایت سازمان نظام وظیفه با آدرس vazifeh.police.ir در اختیار مشمولان خدمت سربازی قرار گرفته است تا از طریق آن بتوانند تمامی اخبار و اطلاعیه های مورد نظر خود را مشاهده نمایند. این سامانه امکانات و خدمات دیگری نیز دارد که مشمولان می‌توانند ازآن‌ها استفاده نمایند. در این مطلب به بررسی کامل سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.  

منبع: سایت سازمان نظام وظیفه 

سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir

مشمولان خدمت سربازی باید اطلاعات مربوط به خدمت را از یک مرجع معتبر پیگیری نمایند. ساز‌مان وظیفه عمومی ناجا مسئول اطلاع رسانی های مربوطه است و تمامی اخبار را در سایت سازمان نظام وظیفه با آدرس vazifeh.police.ir قرار می‌دهد. 

مرجع اصلی مشمولان برای دریافت اخبار و اطلاعیه ها بایستی این سایت باشد. برخی از قوانین و شرایط ممکن است تغییر کند که همگی آن ها در این سامانه قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که انتشار اخبار و اطلاعیه ها تنها یکی از خدمات این سامانه است و مشمولان می‌توانند از سایر امکانات این سایت نیز بهره مند شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

 

ورود به سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir

افرادی که قصد پیگیری اخبار و اطلاعیه های مربوط به خدمت سربازی را دارند، باید وارد سامانه مربوطه شوند و اخبار را مشاهده نمایند. ورود به سایت سازمان نظام وظیفه با سهولت بسیار زیادی همراه است اما با این حال به منظور آشنایی تمامی افراد راهنمای ورود به سامانه را به طور کامل توضیح خواهیم داد. 

1️⃣آدرس vazifeh.police.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و اولین سایت جستجو شده را انتخاب کنید. 

 

2️⃣وارد سایت شوید و در این صفحه می‌توانید از تمامی خدمات آن استفاده نمایید. 

 

3️⃣در پایین صفحه اخبار و اطلاعیه های جدید سامانه قرار گرفته است و می‌توانید آن ها را مشاهده نمایید. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این اخبار بهتر است که در فواصل زمانی کوتاه این بخش را مشاهده نمایید. 

4️⃣در سایت سازمان نظام وظیفه با آدرس vazifeh.police.ir تمامی اطلاعات مورد نظر مشمولان همچون اعزام به خدمت، خروج از کشور، معافیت تحصیلی، معافیت پزشکی، معافیت کفالت و… قرار گرفته است و با کلیک بر روی آن ها می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید. 

????همچنین در سایت نظام وظیفه داوطلبان می‌توانند آخرین دفترچه اعزام به خدمت را نیز دریافت کنند و با مطالعه آن اطلاعات کامل در جزییات ثبت نام به دست آورند. 

 

خدمات سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir

همانطور که گفته شد سایت نظام وظیفه علاوه بر اطلاع رسانی اخبار امکانات دیگری نیز دارد که مشمولان می‌توانند از آن ها استفاده نمایند. برخی از مهم ترین خدمات سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir به شرح زیر می‌باشد. 

 

خدمات الکترونیک

سایت سازمان وظیفه درگاه الکترونیکی دارد که نام آن درگاه سخا می‌باشد. نام گذاری این درگاه به این دلیل است که مشمولان باید کد سخا نظام وظیفه را دریافت کرده و سپس آن را در این درگاه باگزاری نمایند. 

 

مشاوره غیرحضوری

در صورتی که مشمولان نتوانند سوالات خود را در بخش های مختلف سایت سازمان نظام وظیفه بیابند، می‌توانند گزینه مشاوره غیرحضوری را انتخاب کرده و پاسخ سوالات خود را به صورت مستقیم دریافت کنند. مشمولان در این بخش سوال خود را درج کرده و یک کد رهگیری دریافت می‌کنند. از طریق کد رهگیری می‌تواند جواب سوال را دریافت نمود. 

 

سایت های نظام وظیفه استان

در سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir مشمولان خدمت سربازی این امکان را دارند که وارد سایت نظام وظیفه سایر استان ها شوند و خدمات مورد نظر خود در این سامانه ها را نیز دریافت کنند. 

 

قوانین

در این سامانه می‌توانید آخرین قوانین و مقررات نظام وظیفه را به صورت بروزرسانی شده مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که اطلاع از قوانین مربوط به نظام وظیفه برای مشمولان بسیار حائز اهمیت است و باید اطلاع کاملی در این زمینه داشته باشید. 

 

آموزش

در بخش آموزشی سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir می‌توانی برخی از خدمات را با فیلم آموزشی مشاهده نمایید. در این ویدیو های آموزشی مراحل خدمت سربازی، اعزام به خدمت، ارسال مدارک و دفترچه و غیره به صورت گام به گام توضیح داده خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه سایت نظام وطیفه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

مشاوره نظام وظیفه

مشمولان خدمت سربازی برای کسب اطلاع از اخبار و جزییات باید وارد سایت نظام وظیفه با آدرس vazifeh.police.ir شوند و پیگیری های لازم را انجام دهند. در این سامانه امکانات دیگری نیز قرار گرفته است که می‌توانید از آن ها استفاده نمایید. 

چنانچه هرگونه ابهام و یا سوالی در زمینه سایت سازمان نظام وظیفه برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نظام وظیفه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. دریافت اخبار و اطلاعیه های نظام وظیفه از چه طریقی امکان پذیر است؟

    مشمولان خدمت سربازی برای این منظور باید به سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh.police.ir مراجعه نمایند. 

  2. در صورت پیدا نکردن پاسخ سوالات در سایت نظام وظیفه چه باید کرد؟

    در این صورت می‌توانید از خدمات مشاوره غیرحضوری سایت سازمان‌نظام وظیفه استفاده نمایید. 

  3. چه اطلاعاتی برای ورود به سایت نظام وظیفه لازم است؟

    برای ورود به پورتال شخصی خود در سامانه باید کد سخا را در اختیار داشته باشید. 

    منبع: سایت سازمان نظام وظیفه





:: برچسب‌ها: سایت سازمان نظام وظیفه | vazifeh , police , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: