هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400

همانطور که گفته شد، داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند، بایستی در آزمون دکتری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، شرکت کنند، شرکت در این آزمون نیازمند این است که داوطلبان در زمان‌های تعیین شده توسط سازمان سنجش، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است داوطلبان برای اینکه بتوانند به فرم ثبت نام آزمون دکتری 1400 دسترسی پیدا کنند تا در جهت تکمیل آن اقدام کنند، ابتدا بایستی کارت اعتباری تهیه نمایند، چرا که برگزاری این آزمون و بررسی پاسخبرگ های داوطلبان هزینه بر است.

کارت اعتباری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” و به صورت اینترنتی قابل دریافت بوده و ملزم به پرداخت هزینه می‌باشد.

داوطلبان توجه داشته باشند که برای انتخاب رشته در هر یک از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس خودگردان و همینطور دانشگاه آزاد فقط یکبار در زمان ثبت نام باید هزینه پرداخت کنند و هرکدام بصورت مجزا هزینه ای دربرنخواهد داشت.

میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400

سازمان سنجش آموزش کشور، هرسال پیش از شروع زمان مقرر ثبت نام آزمون دکتری، میزان هزینه خرید کارت اعتباری را اعلام می‌کند، با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دکتری آذرماه سال 1400 می باشد تاکنون اخبار جدیدی از هزینه ثبت نام آزمون دکتری در اختیار نداریم اما به محض دریافت اخبار جدید این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد.

هزینه های آزمون دکتری 1400 برای هر داوطلب از دو بخش تشکیل شده است که به شرح جدول زیر می‌باشد:

هزینه های ثبت نام آزمون دکتری توضیحات
هزینه ثبت نام در یک کد رشته امتحانی
  • تمامی داوطلبان برای شرکت در یک کد رشته امتحانی بایستی پیش از تکمیل فرم ثبت نام آزمون دکتری 1400، با پرداخت هزینه تعیین شده، نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.
  • در سال 99، هزینه ثبت نام در آزمون دکتری، 100 هزار تومان بوده است.
  • برای آزمون دکتری سال 1400 این مبلغ افزایش خواهد یافت.
هزینه استفاده از خدمات پیامک
  • داوطلبانی که مایل هستند از طریق پیام کوتاه یا همان پیامک از اخبار مختلف آزمون دکتری مطلع شوند، بایستی مبلغی را به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیامک پرداخت کنند.
  • در سال 99 هزینه استفاده از خدمات پیامکی 600 تومان بوده است.
  • برای آزمون دکتری سال 1400 این مبلغ افزایش خواهد یافت.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400

سازمان سنجش آموزش کشور مسئول برگزاری بسیاری از آزمونها از جمله آزمون دکتری می‌باشد. پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری و در پی آن تهیه کارت اعتباری از طریق سایت این سازمان به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” قابل انجام است.

داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری 1400، چنانچه تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه را دارا بودند، می‌توانند نسبت به خرید کارت اعتباری، اقدام کنند.

بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون دکتری 1400

لازم است اشاره کنیم، داوطلبان در زمان تعیین شده برای ثبت نام آزمون دکتری می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، چراکه قبل از این زمان لینک مربوط به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه فعال نمی‌باشد.

مراحل تهیه کارت اعتباری آزمون دکتری

با توجه به اینکه زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400 در تاریخ 2 آذر ماه می‌باشد و لینک مربوط به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه نیز در این تاریخ فعال می شود، به همین علت مراحل خرید کارت اعتباری آزمون دکتری را با توجه به سال گذشته شرح داده ایم اما به محض فعال شدن لینک خرید کارت اعتباری این آزمون برای سال جاری، این مطلب را نیز با راهنمای تصویری بروزرسانی می‌کنیم.

بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون دکتری 1400

ورود به سایت سازمان سنجش

  • مرحله اول: تمامی متقاضیان بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.

خرید کارت اعتباری

  • مرحله دوم: از منوی رنگی سمت راست سایت گزینه ” دکتری تخصصی ” را انتخاب و سپس بر روی گزینه ” خرید کارت ” کلیک نمایند.
  • مرحله سوم: در این قسمت با توجه به توضیحات فوق در رابطه با هزینه، متقاضیان بایستی یکی از گزینه های ” سریال ثبت نام دکتری 1400 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی” و ” سریال ثبت نام دکتری 1400 + هزینه پیامک های اطلاع رسانی ” را انتخاب کرده و بر روی گزینه ” تایید و ادامه ” کلیک کنند.
  • مرحله چهارم: در این قسمت صفحه ای برای داوطلب ایجاد می‌شود که بایستی اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را وارد کنند.

پرداخت هزینه

  • مرحله پنجم: در این مرحله داوطلبان پس از انتخاب گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام ” وارد درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت هزینه ثبت نام توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم می‌شوند که بایستی در این قسمت به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم مبلغ را پرداخت کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1400

نکته مهم : داوطلبان چنانچه تمامی مراحل گفته شده در متن فوق را به درستی انجام دهند و با موفقیت به پایان برسانند، سیستم یک کد پیگیری 12 رقمی را به آنها ارائه می‌دهد که بایستی برای تکمیل و ادامه روند ثبت نام در آزمون دکتری 1400 آن را در حافظه نگه دارند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.گ

منبع: هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400




:: برچسب‌ها: هزینه ثبت نام آزمون دکتری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: