ثبت نام آزمون EPT 99
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون EPT 99

دانشگاه آزاد برای تسهیل ارائه مدرک زبان دانشجویان دکتری خود، اقدام به برگزاری آزمون زبان EPT نموده است. به طور تقریبی می‌توان گفت این آزمون هر ماه برگزار می‌شود. ثبت نام آزمون از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود. همچنین زمانبندی برگزاری هر آزمون نیز از طریق سایت  english.iau.ac.ir/ept به داوطلبان اعلام می‌گردد.

زمان ثبت نام آزمون EPT 99

زمان برگزاری آزمون EPT 99 در ماه های مختلف یکسان نیست. زمان برگزاری آزمون دوره های مختلف از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept اعلام می‌شود. اگر زمان برگزاری آزمون را زمان مرجع بنامیم، می‌توان زمان تقریبی سایر رویدادها را تخمین زد.

با توجه به زمان مرجع، سه هفته قبل از آزمون زمان آغاز فرآیند ثبت نام خواهد بود. همچنین دو روز مانده به موعد برگزاری آزمون، زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون است. دو هفته پس از برگزاری آزمون نیز نتایج آزمون اعلام خواهد شد. لازم است متقاضیان اخبار برگزاری آزمون را از طریق سایت رصد نمایند.

بخوانید: زمان ثبت نام آزمون EPT 99

طبق آخرین اعلام مرکز سنجش و پذیرش کشور، 21 آذر ماه زمان برگزاری دوره جدید آزمون خواهد بود. ثبت نام متقاضیان نیز از یکم لغایت هفتم همین ماه در سایت فوق الذکر انجام خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون

برای ثبت نام در آزمون EPT داوطلبان باید گام های زیر را به انجام برسانند.

  • به سایت مرکز سنجش، آموزش و امورفارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.
  • از منوی سمت راست، لینک ثبت نام و اعلام نتایج آزمون EPT 99 را انتخاب کنند.
  • فایل راهنمای ثبت نام را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایند.
  • فرم ثبت نام موجود در سایت را تکمیل نمایند.
  • صحت اطلاعات وارد شده در فرم مرحله پیشین را بررسی نمایند.
  • هزینه ثبت نام آزمون EPTرا پرداخت نمایند.
  • شناسه پرداخت دریافت نمایند.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون EPT 99

شرایط ثبت نام آزمون EPT 99

ثبت نام آزمون زبان اختصاصی دانشگاه آزاد بدون محدودیت برگزار می‌شود. تنها شرط این است که متقاضیان باید دانشجو مقطع دکتری این دانشگاه باشند. همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. مدرک صادر شده برای این آزمون نیز تنها در دانشگاه آزاد معتبر است.

نمره آزمون EPT

نمره کل آزمون EPT از صد خواهد بود. داوطلبانی که  نمرات بالای 50 کسب کرده باشند، قبول شده و می‌توانند از مدرک صادر شده خود استفاده نمایند. داوطلبانی که نمره زیر 40 گرفته اند، مردود محسوب شده و باید مجددا در آزمون ادوار دیگر ثبت نام نمایند.

افرادی که نمره آنان بین 40 تا 50 است، می‌توانند به صورت مشروط از مدرک این آزمون استفاده نمایند. این گروه باید متعهد شوند که پیش از موعد دفاع از رساله دکتری خود، نمره آزمون خود را ارتقاء داده و به حد مطلوب برسانند. حد نصاب این نمرات برای دانشجویان دارای سهمیه شاهد 35 و دانشجویان ایثارگر 40 می باشد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون EPT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام آزمون EPT 99




:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون EPT 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: