ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی گزینه ای عالی برای افرادی است که به کار در بانک علاقه مند هستند. هر ساله بانک ملی ایران دوره های ثبت نامی مختلفی را با توجه به نیاز خود به نیروی جدید برگزار می کند و متقاضیان می توانند در این زمان ها در آزمون ثبت نام نمایند. برای ثبت نام در این آزمون، داوطلبان باید از شرایط و ضوابط و سایر جزییات مربوطه اطلاع کامل داشته باشند. در این مطلب به بررسی کامل ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ملی خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

بانک ملی ایران یکی از بانک های در حال فعالیت در کشور است که با توجه به نیاز خود به نیرو اقدام به استخدام نیروی جدید می نماید. افرادی که علاقه مند به استخدام در این بانک و فعالیت در حوزه بانکداری و مالی دارند، می توانند در این آزمون شرکت کرده و شانس خود را برای استخدام امتحان نمایند.

آزمون استخدامی بانک ملی به دو بخش کتبی و شفاهی تقسیم می شود و داوطلبان باید در هر دو مرحله آزمون شرکت کرده و در صورت کسب رتبه حد نصاب در بانک استخدام گردند. متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی باید از شرایط و زمان ثبت نام و دیگر جزییات مربوطه آگاهی کامل داشته باشند تا در این روند با مشکلی مواجه نشوند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

آزمون استخدامی بانک ملی به صورت ثابت و منظم برگزار نمی شود و زمان آن به شرایط بانک و نیاز به نیروی جدید بستگی دارند. ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک ملی در دوره قبلی از ۲۲ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ انجام شد و داوطلبان می توانستند در این بازه زمانی اقدامات لازم را انجام دهند. زمان ثبت نام در فروردین ماه نیز تمدید شد تا داوطلبان متاخر نیز امکان نام نویسی داشته باشند.

مدت کوتاهی قبل از ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی نیز منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مطالعه آن، اطلاعات کافی در جهت رشته های مورد نیاز و سایر جزییات ثبت نام به دست آورند. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان ثبت نام در دوره جدید، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

شرایط استخدامی بانک ملی

ثبت نام آزمون استخدامی شرایط و ضوابطی دارد که داوطلبان باید آن ها را دارا باشند و در غیر این صورت امکان نام نویسی در آزمون را نخواهند داشت. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی در دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی قابل بررسی می باشد که به شرح زیر هستند.

 

شرایط عمومی

???? داشتن تابعیت ایران

???? اعتقاد به دین اسلام و یا ادیان مورد تایید اسلام 

???? اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

???? سلامت جسمانی و روانی کامل

???? عدم سوسابقه و یا اعتیاد به مواد مخدر

???? عدم ممنوعیت برای فعالیت در ارگان های دولتی

???? افراد در حال تحصیل و یا در حال کار در مراکز دولتی امکان استخدام درمراکز دولتی را ندارند. 

???? افراد بازخرید مراکز اجرایی نیز امکان نام نویسی نخواهند داشت. 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی 

???? قد حداکثر 170 برای آزمون نگهبانی بانک ملی

???? شرط سنی حداقل 20 و حداکثر 40

???? تعهد خدمت برای مدت 10 سال و عدم جابجایی در این مدت (پس از قبولی در آزمون)

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک ملی متقاضیان باید مدارک لازم را داشته باشنذ و آن ها را در هنگام ثبت‌نام آزمون در سایت بارگزاری نمایند. در صورت نقص در مدارک ثبت نامی، نام نویسی مردود خواهد شد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی به شرح زیر هستند. 

✅ عکس 4*3 گرفته شده در سال جاری

✅ کپی صفحات شناسنامه

✅ کپی کارت ملی

✅ کپی از آخرین مدرک تحصیلی

✅ کپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت

✅ چنانچه شرایط استفاده از سهمیه را دارید، باید مدارک مربوط به آن را نیز آماده نمایید. 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

چنانچه قصد نام نویسی در آزمون استخدامی بانک ملی را دارید، باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم برای نام نویسی را انجام دهید. هنوز زمان دقیق ثبت نام استخدامی بانک ملی در سال جدید مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ وارد سایت سازمان سنجش با آدرس sanjesh.org شوید. 

2️⃣ در پایین صفحه بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی کلیک کنید. 

 

3️⃣ بر روی لینک فعال سیستم ثبت نام آزمون استخدامی بانک کلی ایران کلیک نمایید. 

4️⃣ از منوی سمت راست گزینه خرید کارت اعتباری را انتخاب کرده و هزینه ثبت نام را بپردازید. 

5️⃣ پس از خرید کارت اعتباری، به صفحه ثبت نام برگشته و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید. 

 6️⃣ ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

 

زمان و نحوه برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی

آزمون استخدامی بانک ملی در مرحله اول به صورت کتبی توسط سازمان سنجش برگزار می شود و به هماهنگ نیز می باشد. پس از مصاحبه کتبی و در صورت قبولی، متقاضیان باید در مصاحبه های اختصاصی و معاینات پزشکی شرکت کنند. 

زمان برگزاری آزمون کتبی هنوز اعلام نشده است و به طور دقیق مشخص نیست. به محض اطلاع رسانی سازمان سنجش در مورد زمان ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملی، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ برگزاری در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

اعلام نتایج استخدامی بانک ملی

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک ملی در دو مرحله مشخص می شود. مرحله اول مدتی پس از برگزاری آزمون کتبی می باشد. متقاضیان پذیرفته شده در این مرحله باید برای مرحله مصاحبه اختصاصی و معاینات پزشکی آماده شوند.

مدتی پس از این مرحله نیز نتایج نهایی منتشر می شود و داوطلبان پذیرفته شده به صورت قطعی در بانک ملی ایران استخدام خواهند شد. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان اعلام نتایج در دوره جدید ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

مشاوره استخدام بانک ملی

متقاضیان استخدام در بانک ملی ایران می توانند در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. استخدام در بانک ملی ایران دو مرحله ای است و پس از آزمون کتبی، متقاضیان باید در مصاحبه شفاهی و معاینات پزشکی نیز شرکت نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی چه زمانی است؟

    هنوز تاریخ دقیق ثبت‌نام آزمون استخدام بانک ملی ایران مشخص نشده است. 

  2. برای ثبت نام آزمون بانک ملی چه باید کرد؟

    برای این منظور باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. 

  3. آیا پس از قبولی در آزمون کتبی، استخدام بانک ملی به صورت قطعی انجام می شود؟

    خیر استخدامی بانک ملی دو مرحله ای است و داوطلبان پس از آزمون کتبی باید در آزمون شفاهی و معاینات پزشکی نیز پذیرفته شوند. 

    منبع: ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی





:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: