زمان برگزاری آزمون EPT 99
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون EPT

EPT آزمونی برای  سنجش مهارت زبانی داوطلبان است وبرگرفته از عبارت English Proficiency Test می‌باشد. شرکت کنندگان این آزمون دانشجویان مشغول به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد هستند. مدارک ارائه شده به شرکت کنندگان این آزمون، جهت ارائه به دانشگاه آزاد برای دریافت مجوز حضور در آزمون جامع است. مدرک آزمون EPT در دانشگاه های دولتی به رسمیت شناخته نمی‌شود.

این آزمون چندین بار در طی سال برگزار می‌شود. زمانبندی برگزاری آزمون از طریق سایت اختصاصی دانشگاه آزاد اطلاع رسانی می‌شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، از زمان برگزاری جدیدترین دوره آزمون مطلع شوند.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT

زمان  بندی برگزاری آزمون EPT 99

مرکز سنجش و آموزش و امور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به طور منظم اقدام به برگزاری این آزمون می‌نماید. به طور معمول برگزاری آزمون EPT ماهانه صورت می‌گیرد. طبق آخرين اعلام منتشر شده در سايت اختصاصي دانشگاه آزاد، ثبت نام آزمون EPT دوره جديد از يكم تا هفتم آذرماه صورت مي گيرد. زمان برگزاري آزمون نيز در تاريخ ٢١ آذرماه خواهد بود. لازم است متقاضيان در موعد مقرر با مراجعه به سايت azmoon.iau.ac.ir فرآيند ثبت نام خود را آغاز و پيگيري نمايند. داوطلبانی که پروسه ثبت نام خود را تکمیل نموده اند، باید در زمان مقرر به سایت مراجعه نموده و کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند.

بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

اعلام نتایج آزمون EPT

نتایج آزمون EPT تقریبا دو هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد. تمام داوطلبانی که در آزمون EPT شرکت نموده اند می‌توانند در موعد مقرر از نتایج خود مطلع شوند. اعلام نتایج آزمون EPT از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept صورت می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند با درج شماره پرونده ، کدملی و شماره شناسنامه خود در محل مشخص شده، کارنامه خود را رویت نمایند.

 

لازم است داوطلبان شماره پرونده ثبت نام خود را تا این مرحله حفظ کنند. چنانچه داوطلبی این شماره را در دسترس نداشته باشد، می‌تواند آن را بازیابی نماید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بازیابی شماره پرونده از طریق تماس با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون EPT 99  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان برگزاری آزمون EPT 99




:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون EPT 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 978
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: