کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

آزمون EPT  به منظور سنجش سطح زبان عمومی متقاضیان برگزار می‌شود و برگرفته از English Proficiency Test می‌باشد. این آزمون اختصاص به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد دارد. ارائه مدرک زبان معتبر قبل از زمان آزمون جامع اجباری نیست. به همین دلیل برخی دانشجویان دکتری ارائه مدرک زبان خود را به آینده موکول می‌نمایند. این گروه می‌توانند مدرک آزمون EPT را برای دریافت مجوز شرکت در آزمون جامع ارائه کنند.

داوطلبان برای شرکت در این آزمون نیز همانند تمامی امتحانات نیازمند دریافت کارت ورود به جلسه هستند. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مسئول برگزاری این آزمون است. از این رو کلیه مراحل ثبت نام، انتشار کارت آزمون و اعلام نتایج از طریق سایت azmoon.iau.ac.ir صورت می‌گیرد. داوطلبان باید در زمان مقرر جهت دریافت کارت آزمون خود اقدام نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99

آزمون EPT هرماه برگزار می‌شود. زمان دریافت کارت هر دوره آزمون بعد از انجام پروسه ثبت نام اعلام می‌شود. می‌توان دو روز مانده به زمان برگزاری آزمون EPT را زمان دریافت کارت ورود به جلسه دانست. اما زمان دقیق انتشار کارت های ورود به جلسه هر دوره، به تفکیک اعلام می‌شود.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT

کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept منتشر می‌شود. داوطلبان باید طبق زمانبندی اعلامی به سایت مرکز سنجش و آموزش و امور فارغ التحصیلی مراجعه نمایند.

 

لینک ثبت نام و اعلام نتایج آزمون EPT در منوی سمت راست در دسترس قرار دارد. برای مشاهده کارت آزمون باید اطلاعاتی نظیر شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد ملی را در این قسمت وارد کنید.

بازیابی شماره پرونده

داوطلبان برای دریافت کارت آزمون EPT از شماره پرونده، کد ملی و شماره شناسنامه خود استفاده می‌نمایند. در صورت عدم دسترسی داوطلب به شماره پرونده باید سریعا در جهت بازیابی آن اقدام شود. داوطلبان باید با تلفن گویا ۴۷۴۳-۰۲۱ تماس گرفته و از طریق شماره گیری کد ۲ و در مرحله بعد کد ۱ نسبت به بازیابی شماره پرونده خود اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه EPT می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99




:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون EPT 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: